صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت فوتبال
  • زیر چاپ
  • منهای فوتبال
  • هانگژو
  • ورزش جهان
  • استقلال
  • پرسپولیس
  • فوتبال ایران
  • لژیونر
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و چهارصد و یازده - ۱۲ مهر ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و چهارصد و یازده - ۱۲ مهر ۱۴۰۲ - صفحه ۱۴

خبر و مصاحبه

واکنش AFC به لغو بازی سپاهان و الاتحاد
تیم فوتبال الاتحاد عربستان مقابل سپاهان قرار نگرفت تا این موضوع با واکنش AFC همراه شود. سپاهان ایران و الاتحاد عربستان قرار بود از ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه (دوشنبه) در ورزشگاه نقش جهان عربستان در چهارچوب هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا به مصاف هم بروند اما اعضای تیم الاتحاد در زمین حاضر نشدند تا بازی لغو شود. لغو این رقابت با واکنش کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) همراه بود. کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) در خصوص لغو این بازی نوشت: «دیدار گروه C لیگ قهرمانان آسیا ۲۴-۲۰۲۳ میان سپاهان و الاتحاد که قرار بود در ورزشگاه نقش جهان اصفهان برگزار شود، به‌خاطر شرایط غیرمنتظره و پیش‌بینی نشده لغو شد. این موضوع به کمیته‌های مرتبط ارجاع داده می‌شود.»


پورموسوی: حضور درهانگژو چه سودی داشت
بازیکنان بزرگسال بردند نه زیر 23 سال
سیروس پورموسوی سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان درباره شرایط تیمش و ایستادن این تیم در رتبه پانزدهم جدول لیگ برتر می‌گوید: «بازیکنان در دوران استراحت، از خودشان کمتر مراقبت می‌کنند. به‌خاطر تعویق بازی با تراکتور، دو دیدار خارج از خانه پیاپی داشتیم که شکست خوردیم و دو باخت دیگر در خانه داشتیم. این شرایط به روحیه ما ضربه زد. هواداران در دیدارهای خانگی از شما برد می‌خواهند که همین باعث می‌شود بازیکنان هیجانی شوند.» او با اشاره به حذف تیم امید این طور می‌گوید: «نمی‌دانم رفتن به این بازی‌ها (بازی‌های آسیایی) چه سودی برای فوتبال ما داشت و به دنبال چه چیزی می‌گشتند! بازیکنان بزرگسال ما به این بازی‌ها رفتند که می‌گویند آنها زیر 23 سال هستند. هیچ‌کس مخالف تشکیل تیم ب ایران نیست، اما زمانی می‌توانیم بگوییم تیم دوم داریم که خیال مربیان و بازیکنان راحت باشد که روی آن تیم برنامه‌ریزی شده است!همه می‌دانیم که تیم بزرگسالان را به چین بردند، اما می‌گویند تیم زیر 23 سال در بازی‌ها شرکت کرده است. چه چیزِ این مسابقات برای ما مهم است؟»


باشگاه هوادار: از برنامه‌های‌مان جلوتریم
هنوز قانع نیستیم
محمدجواد رحیمی مدیرعامل باشگاه هوادار درباره عملکرد تیمش در فصل جاری می‌گوید: «شکر خدا تلاش و انگیزه بازیکنان، کادر فنی و به طور کلی تمامی ارکان مجموعه نویدبخش ثبت یک پایان موفقیت‌آمیز دیگر می‌باشد که انشاالله با یکدلی تمام بازیکنان و کادر فنی کسب آن دور از ذهن نخواهد بود. خوشبختانه با تلاش تمامی ارکان مجموعه، باشگاه هوادار امروز از تمامی برنامه‌ها و هدفگذاری‌های میان مدت خود پیشی گرفته است اما خب به کم هم قانع نیستیم.» او به دلایل پیشرفت تیمش اشاره می‌کند.«اساساً تقویت روحیه جوانی و جهادی بی‌مثال در کنار تزریق ژن جنگندگی و جاه طلبی بی‌تکرار در تار و پود باشگاه هوادار برگ برنده‌ای است که به نظر بنده به‌عنوان یک عنصر تأثیرگذار در حال شکل دادن هر چه بیشتر و بهترهویت مجموعه می‌باشد و مانند بذری است که ریشه این نهال جوان فوتبال کشورمان را روز به روز قوی‌تر خواهد کرد.»

جستجو
آرشیو تاریخی