صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت فوتبال
  • زیر چاپ
  • منهای فوتبال
  • هانگژو
  • ورزش جهان
  • استقلال
  • پرسپولیس
  • فوتبال ایران
  • لژیونر
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و چهارصد و ده - ۱۰ مهر ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و چهارصد و ده - ۱۰ مهر ۱۴۰۲ - صفحه ۱۳

امیری: نیاز باشد بازی می‌کنم

فقط به برد فکر می کنیم

وحید امیری کاپیتان پرسپولیس هم همانطور که بیرانوند گفته بود با وجود کشیدگی همسترینگ خیلی زود به شرایط بازی کردن رسید و چنانچه سرمربی پرسپولیس صلاح ببیند او قادر است که در بازی مقابل الدحیل بازی کند.

ناصر قراگزلو
خبر‌نگار

چه اتفاقی افتاد که با وجود اینکه گفته شده بود سه چهار هفته نیستی به شرایط بازی کردن رسیدی؟
پزشکان تیم خصوصاً فیزیوتراپ تیم خیلی برای من زحمت کشیدند. لطف خدا هم شامل حالم شد و با تمرینات و عزمی که برای رسیدن داشتم بالاخره شرایط بازی کردن را پیدا کردم و البته اگر سرمربی تیم نیاز ببینند که بازی کنم در خدمت تیم محبوبم خواهم بود.
در زمین هموار تیم الدحیل به نظر انگیزه‌های زیادی برای جبران نتیجه باخت مقابل النصر دارید؟
حقیقت امر این است که در شرایط بازی نیستیم اما روحیه تیمی‌مان بسیار بالاست و شرایط تیم به گونه‌ای است که فقط برای ارائه بهترین بازی و برد و کسب سه امتیاز مقابل تیم الدحیل بازی خواهیم کرد تا با کسب سه امتیاز به شرایط‌مان بهبود ببخشیم و به گونه‌ای بازی کنیم که سه امتیاز را بگیریم و سه امتیاز باخت بازی قبلی‌مان مقابل النصر را جبران کنیم. در آن دیدار تمام اتفاقات بازی به ضرر تیم ما بود و اجازه نداد تا به حق خودمان برسیم اما این بار به خاطر هواداران و تیم‌مان تا پای جان می‌جنگیم که بهترین نتیجه را بگیریم. در رابطه با کیفیت زمین چمن هموار ورزشگاه الدحیل هم باید بگویم قطعاً هر دو تیم بهترین کیفیت را در این زمین ارائه خواهند داد.
در تیم قطری چند بازیکن خوب خارجی حضور دارند، این مسأله کارتان را سخت نمی‌سازد؟
ما پرسپولیس هستیم و ترسی هم از هیچ تیم و بازیکنی نداریم. با تمام احترامی که برای بازیکنان تیم رقیب قائل هستم قطعاً در تیم ما هم بازیکنان بزرگی حضور دارند که برای نام ایران و پرسپولیس و خوشحالی هوادارانشان همه کار خواهند کرد.
به نوعی آچار فرانسه تیم هستی از این رو با وضعیتی که داری فکر می‌کنی مربی در چه پستی از تو استفاده کند؟
تیم ما متکی به فرد نیست و بازیکنان خیلی خوبی در تیم حضور دارند. از این رو سرمربی تیم نیاز ببینند که بازی کنم در هر پستی که صلاح بدانند بازی خواهم کرد.

ZOOM
در لیگ قهرمانان همیشه حرف‌های زیادی برای گفتن داریم
امیری: مشکلات ، پرسپولیس را قویتر کرده
وحید امیری در نشست خبری پیش از بازی مقابل الدحیل قطر در هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا، گفت: در بازی با النصر شاید خیلی مسائل علیه ما بود که نتوانستیم امتیازهای کافی را بگیریم. در 10 روز گذشته تمرینات خیلی خوبی داشتیم و به مرز آمادگی رسیده‌ایم. به قطر آمده‌ایم تا اتفاقات خوبی را رقم بزنیم. می‌دانیم الدحیل تیمی است که در سال‌های گذشته از لحاظ بازیکن و امکانات سطح خیلی بالایی داشته است اما ما هم پرسپولیس هستیم و در سال‌های اخیر نشان داده‌ایم در لیگ قهرمانان، همیشه حرف‌های زیادی برای گفتن داریم.
وی افزود: تنها مشکل حال حاضر ما نبودن در شرایط مسابقه است اما این مشکلات همیشه باعث شده پرسپولیس قدرتمندتر و با شور و هیجان بیشتری وارد مسابقات شود. امیدوارم فردا (امروز) هم یک بازی خوب انجام بدهیم و نتیجه هم برای که برای پرسپولیس حائز اهمیت است، همراه با موفقیت و کسب 3 امتیاز باشد.

 

جستجو
آرشیو تاریخی