صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت فوتبال
  • زیر چاپ
  • استقلال
  • منهای فوتبال
  • ورزش جهان
  • فوتبال ایران
  • پرسپولیس
  • هانگژو
  • لژیونر
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و چهارصد و هشت - ۰۸ مهر ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و چهارصد و هشت - ۰۸ مهر ۱۴۰۲ - صفحه ۱۲

خبر

شیطنت یا لاپوشانی یک خبر؟
بیرانوند به کمیته انضباطی نمی‌رود!

حسین خبیری با تکذیب دعوت علیرضا بیرانوند به کمیته انضباطی باشگاه پرسپولیس به دلیل اظهاراتش در برنامه فوتبال برتر در پاسخ به اینکه آیا باشگاه موافق مصاحبه این بازیکن بود، گفت: نمی‌دانم. هر بازیکنی مصاحبه می‌کند، باید با باشگاه هماهنگ باشد و بر اساس قرارداد و توافقی که داریم تمام ارکان مشغول در باشگاه اگر قرار است برای مصاحبه به جایی بروند، حتماً باید هماهنگی کرده و مجوز داشته باشند. قطعاً در مورد بیرانوند هم همینطور بود اما بیرون آمدن اخباری مبنی بر به کمیته انضباطی آمدن وی و یا جریمه شدنش درست نیست. حتی درصد جریمه او را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ هم تعیین کرده‌اند که این کار یک شیطنت است.
 

 مکاتبه با AFC
طلب‌مان را بدهید برای سفر هزینه کنیم

 طبق قوانین فصل جاری لیگ قهرمانان آسیا برای بازی با الدحیل تیم میهمان موظف به پرداخت تمام هزینه‌های حضور در این مسابقه است. باشگاه پرسپولیس در نظر دارد به جای برداشت از حساب فعلی خود مکاتبات لازم با  AFCرا از طریق فدراسیون فوتبال انجام دهد تا مبلغ لازم برای اسکان در دوحه قطر از بخش مطالباتی که در کنفدراسیون فوتبال آسیا دارد پرداخت شود. سرخ‌پوشان بابت حضور در رقابت‌های دو فصل گذشته لیگ قهرمانان آسیا همچنان از AFC طلبکار هستند که با توجه به تحریم‌های ارزی امکان دریافت آن را ندارند.


احتمال بازگشت سه پرسپولیسی به چین

جدایی سه بازیکن پرسپولیس از تیم ایران در بازی‌های آسیایی جنجال و حواشی زیادی به دنبال داشت اما احتمال دارد این سه بازیکن دوباره به هانگژو رفته و به تیم عنایتی بپیوندند. تیم ایران روز یکشنبه 9 مهر در یک چهارم نهایی بازی‌های آسیایی باید مقابل هنگ کنگ به میدان برود و در صورت پیروزی در این مسابقه، در نیمه نهایی با برنده ژاپن و کره‌ شمالی دیدار خواهد کرد. از سوی دیگر پرسپولیس دوشنبه شب در قطر میهمان الدحیل است و پیش از این توافق شده بود که سه بازیکن سرخپوش تیم ایران بعد از بازی به هانگژو برگردند. در صورتی که ایران از سد هنگ‌کنگ بگذرد و به نیمه نهایی برسد، آن وقت سلمانی، عمری و احمدی می‌توانند به هانگژو بروند و در دیدار نیمه نهایی و همچنین رده‌بندی یا فینال شاگردان عنایتی را همراهی کنند. اگر این اتفاق بیفتد مشکلاتی هم برای این سه بازیکن پیش خواهد آدم چرا که سفرهای متوالی و قرار گرفتن در شرایط متفاوت تمرینی و آب و هوایی احتمالاً مصدومیت‌شان را بالا خواهد برد. البته اگر این سه بازیکن به چین برگردند مشکلات دیگری هم پیش خواهد آمد چرا که پرسپولیس در لیگ برتر روز 16 مهرماه مقابل گل گهر بازی دارد و از آنجایی که  دیدار فینال فوتبال بازی‌های آسیایی 15 مهر برگزار می‌شود یا بازی با گل گهر بدون حضور این نفرات انجام می‌شود یا بازی پرسپولیس با گل گهر لغو خواهد شد و دوباره پرسپولیس باید بدون انجام بازی رسمی برای دیدار با استقلال تاجیکستان آماده شود.
 

 

 

جستجو
آرشیو تاریخی