عنایتی: پرسپولیسی‌ها نباشند ضربه می‌خوریم

رضا عنایتی سرمربی تیم امید ایران بعد از پیروزی 2 گله تیمش برابر تیم امید تایلند در نشست خبری حضور پیدا کرد و به سؤالات خبرنگاران درباره مسابقه امروز پاسخ داد. عنایتی بار دیگر نسبت به نقاط ضعف تیمش در مسابقه واکنش نشان داد و درباره خبر جدایی 3 بازیکن پرسپولیس از اردوی تیم امید هم توضیحاتی را ارائه کرد و در این‌باره گفت که قرار است رئیس فدراسیون فوتبال تصمیم نهایی را بگیرد و او موافق بازگشت محمدمهدی احمدی، یاسین سلمانی و محمد عمری به اردوی پرسپولیس نیست!

با کمبود بازیکن مواجه هستیم
عنایتی در آغاز صحبت‌هایش در نشست خبری بعد از دیدار با تیم امید تایلند گفت: «توقع ما از بچه‌ها بالاتر بود، خودمان هم در زمین غافلگیر شدیم. انتظاری که از بچه‌ها داشتیم برآورده نشد، اما بازی‌ها پشت‌سر هم است و به بدن آنها فشار آورده است. از طرفی با کمبود بازیکن هم مواجه هستیم اما از تلاش آنها تشکر می‌کنم؛ هرچند توقع ما خیلی خیلی بالاتر بود. باید ریکاوری کنیم و برای بازی بعد آماده شویم. از هواداران و رسانه‌ها که کمک کردند تشکر می‌کنم. امیدوارم با یک ریکاوری خوب با قدرت برای بازی بعدی برویم.»
سرمربی تیم امید ایران درباره جدایی 3 بازیکن پرسپولیس از اردوی این تیم در هانگژو توضیح داد: «متأسفانه در حال حاضر دچار کمبود بازیکن هستیم؛ با از دست دادن فلاح و نیامدن بردبار، لیست‌مان خالی شد. پرسپولیسی‌ها نامه زده‌اند و صحبت‌هایی انجام شده است. اگر این ۳ بازیکن هم از لیست ما خارج شوند، کلاً ۱۳ بازیکن داریم که یکی هم دروازه‌بان است. با توجه به فشار مسابقات این موضوع قطعاً به ما ضربه خواهد زد.»
 
برای مراحل بالاتر برنامه داریم
عنایتی درباره قرعه تیمش در مرحله بعدی گفت: «برخی دوستان اطلاعات‌شان خیلی ضعیف است اما همه‌جا صحبت می‌کنند. فکر کنم تنها 4-3 تیم کاملاً با بازیکنان زیر ۲۳ سال آمده‌اند. فلسطین هم جزو تیم‌هایی است که با تمام قدرت به هانگژو آمده است. کمبود بازیکن واقعاً ما را اذیت می‌کند، به‌ویژه در خط دفاعی دچار مشکل هستیم و بازیکنی نداریم که جایگزین کنیم. امیدوارم در فرصتی که تا بازی بعدی داریم خوب ریکاوری کنیم. اول باید از مرحله بعدی عبور کنیم؛ برای مسابقات آینده در مراحل بالاتر هم برنامه داریم.»

هوا کیفیت بازی را گرفت
سرمربی تیم امید ایران با اشاره به قدرت تهاجمی تیمش توضیح داد: «تنها جایی که نگرانی ما نسبت به بقیه خطوط کمتر است، خط جلو است.‌ خط حمله ما تا اینجا عملکرد خوبی داشته و موقعیت‌های خوبی داشتیم. همان ابتدا گفتم از نحوه بازی راضی نیستم، اما تیمی که ۹ گل در ۴ بازی زده است شرایط خوبی دارد. برایم عجیب بود چرا بازی در این ساعت برگزار شد. ابتدا فکر می‌کردم بعد از ما هم در این ورزشگاه بازی برگزار می‌شود، اما نمی‌دانم چرا این ساعت را در این گرما و شرجی هوا برای ما گذاشتند. هوا کیفیت بازی را از بین برد.»
رضا عنایتی در بخش پایانی صحبت‌هایش هم گلایه‌ای نسبت به عملکرد فنی تیمش داشت و درباره خط حمله حریف صحبت کرد و گفت: «تنها خوشحالم که در این بازی برنده شدیم اما از نظر فنی راضی نبودم. مطمئن باشید تمام توان‌مان را می‌گذاریم تا در مراحل بالاتر عملکرد بهتری داشته باشیم. مهاجم تیم تایلند عملکرد خوبی داشت و به خوبی پشت دفاع ما توپ می‌گرفت و مدافعان ما را اذیت کرد.»

جستجو
آرشیو تاریخی