صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت فوتبال
  • زیر چاپ
  • استقلال
  • منهای فوتبال
  • ورزش جهان
  • فوتبال ایران
  • پرسپولیس
  • هانگژو
  • لژیونر
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و چهارصد و هفت - ۰۶ مهر ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و چهارصد و هفت - ۰۶ مهر ۱۴۰۲ - صفحه ۱۵

خبر

گلزنی طیبی و سالار در اسپانیا
ایرانی‌ها بارسلونا را به آتش کشیدند

فوتسالیست‌های ایرانی پالما در اسپانیا روزهای فوق‌العاده‌ای را تجربه می‌کنند. آنها در تازه‌ترین درخشش خود توانستند بارسلونا را به آتش بکشند و این تیم بزرگ را با نمایش استثنایی خود شکست بدهند. بر همین اساس و در مهم‌ترین مسابقه فصل لیگا ناسیونال اسپانیا و بازی هفته هشتم این رقابت‌ها که زودتر از موعد برگزار شد، تیم پالما در حالی که حسین طیبی، سالار آقاپور و مسلم اولادقباد را در اختیار داشت، مقابل تیم بارسلونا قرار گرفت. بارسلونا که در دو مسابقه رفت و برگشت فصل قبل لیگا ناسیونال موفق به کسب پیروزی مقابل یاران طیبی و اولادقباد نشده و فقط در کوپا دل ری توانسته بود پالما را شکست بدهد، در دیدار هفته هشتم نیز توانست به برتری دو بر صفر در نیمه اول دست پیدا کند و در دقیقه 26 گل سوم را وارد دروازه پالما کند.
پالما که از ابتدای فصل و در سه دیدار پیاپی لیگا ناسیونال موفق به کسب پیروزی شده بود و نمی‌خواست در حضور تماشاگرانش بازنده بازی مقابل آبی‌اناری‌ها باشد، در دقیقه 27 توسط حسین طیبی، بهترین گلزن خود توانست گل اول را بزند و امیدهایش برای بازگشت را زنده کند. بارسلونا یک دقیقه پس از گلزنی طیبی توانست گل چهارم را بزند و در آستانه برتری قرار بگیرد، اما پالما دو گل در دقایق 28 و 31 توسط گاردیلو و کلبر به ثمر رساند و اختلاف را به یک گل کاهش داد و باز هم روی به پاور پلی آورد.
سالار آقاپور که در نقل و انتقالات تابستانی از مس سونگون راهی پالما شده و هم‌تیمی طیبی و اولادقباد شده بود، پس از سه هفته ناکامی در گلزنی مهم‌ترین و جذاب‌ترین بازی را برای انجام این کار انتخاب کرد و توانست در دقیقه 34 روی پاس مسلم اولادقباد، با شوت زمینی تماشایی از سمت راست زمین دروازه بارسلونا را باز کند و کار را به تساوی بکشد.
پالما که پس از گلزنی طیبی و اولادقباد نتیجه را چهار بر چهار کرد، در دقیقه 37 توسط فابینهو که در نیمه نخست گل به خودی زده بود، موفق شد پنجمین گل را وارد دروازه آبی‌اناری‌ها کند و با این کامبک بزرگ به برتری برسد. تیم فوتسال پالما که باید در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا و جام باشگاه‌های جهان شرکت کند، در جدال زودهنگام با بارسلونا توانست به برتری 5 بر 4 برسد تا 12 امتیازی شود و به یکه‌تازی خود در صدر جدول لیگا ناسیونال اسپانیا ادامه بدهد.


بازی نیمه‌تمام دوباره به سود فاینورد
علی جهان آمد اما گل نزد

بازی نیمه‌تمام آژاکس و فاینورد از دقیقه 55 پیگیری شد و تیم علیرضا جهانبخش توانست یک گل دیگر بزند و با نتیجه چهار بر صفر حریف سنتی خود را شکست بدهد. فاینورد با پیروزی چهار بر صفر مقابل آژاکس برای تمام تیم‌های مدعی خط و نشان کشید و ثابت کرد برای کسب دومین قهرمانی متوالی وارد مسابقات شده است. علیرضا جهانبخش در این بازی روی نیمکت حضور داشت و در دقیقه 82 جانشین پیکسائو شد اما نتوانست مثل بازی هفته قبل برابر سلتیک گلی به ثمر برساند. گل‌های فاینورد در این بازی را سانتیاگو خیمنز (سه گل) و ایگور پیکسائو وارد دروازه آژاکس کردند.

جستجو
آرشیو تاریخی