صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت فوتبال
  • زیر چاپ
  • استقلال
  • منهای فوتبال
  • ورزش جهان
  • فوتبال ایران
  • پرسپولیس
  • هانگژو
  • لژیونر
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و چهارصد و هفت - ۰۶ مهر ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و چهارصد و هفت - ۰۶ مهر ۱۴۰۲ - صفحه ۱۳

زور پرسپولیس به عنایتی چربید

یاسین، عمری و احمدی امروز در دوحه

بالاخره بعد از کش و قوس زیاد و حرف و حدیث بسیار مقرر شد سه بازیکن تیم پرسپولیس که در هانگژو حضور دارند به اردوی پرسپولیس بپیوندند و برای دیدار حساس با الدحیل در اختیار گل‌محمدی باشند. از بین بازیکنان پرسپولیسی حاضر در هانگژو محمد عمری دیروز و در بازی مقابل تایلند فیکس بود و البته چندان خوب کار نکرد، یاسین سلمانی نیمکت‌نشین بود که به بازی رفت و یکی از گل‌ها را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند و البته محمد مهدی احمدی مثل بازی‌های قبلی روی نیمکت نشست و اصلاً به میدان نرفت. دیروز عنایتی از کمبود بازیکن می‌نالید و انتظار داشت پرسپولیس تعامل کند و بازیکنانش را در اختیار او بگذارد اما از این سو گل‌محمدی هم با از دست دادن میلاد سرلک و مصدومیت امیری و ترابی که قطعاً یکی‌شان به الدحیل نمی‌رسد حتماً می‌خواست آنها را در اختیار داشته باشد. دیروز گفته شد تکلیف این مسأله فقط با تصمیم نهایی شخص رئیس فدراسیون است و باید تا ساعت 20:30 که جلسه نهایی در این خصوص برگزار خواهد شد منتظر ماند اما رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس حدود سه ساعت قبل از این زمان، اعلام کرد سه بازیکن مد نظر پرسپولیس به دوحه خواهند آمد و در اختیار پرسپولیس هستند. در مطلب رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس آمده بود به خاطر اهمیت بازی پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا هماهنگی‌هایی بین درویش و تاج صورت گرفت تا این سه بازیکن در اختیار پرسپولیس باشند و حالا باید منتظر غر زدن‌ها و اعتراض عنایتی و کادر تیم امید حاضر در هانگژو بود که یکشنبه باید در یک چهارم نهایی این رقابت‌ها با هنگ‌کنگ بازی کنند.
طبق اعلام باشگاه پرسپولیس، این باشگاه بر این اساس بلیت پرواز مستقیم این بازیکنان از چین به قطر را برای ساعت ۵ دقیقه بامداد به وقت هانگژو (۱۹ و ۳۵ دقیقه دیشب به وقت تهران) رزرو کرد و طبق برنامه، پرواز آنها حدود ساعت ۴ بامداد به وقت دوحه (۴ و ۳۰ دقیقه بامداد پنجشنبه به وقت تهران) به زمین نشسته است. با این حساب بعید است در صورت صعود تیم ایران به نیمه‌نهایی و فینال بازی‌های آسیایی بازیکنان پرسپولیسی این تیم به هانگژو برگردند چرا که عملاً امکان این همه سفر و ریکاوری وجود ندارد. پرسپولیس 10 مهرماه با الدحیل بازی می‌کند و 16 مهر باید مقابل گل‌گهر به میدان برود اما احتمالاً بازی‌های نیمه‌نهایی و فینال فوتبال هانگژو مابین این دو تاریخ برگزار خواهد شد که عملاً امکان حضور نفراتی مثل سلمانی، عمری و احمدی در هانگژو وجود ندارد و این سه بازیکن بعد از دیدار آسیایی مقابل الدحیل باید برای دیدار مقابل گل‌گهر آماده شوند.

ZOOM

عمری در بیمارستان
دیروز ساعاتی بعد از دیدار ایران – تایلند در هانگژو، محمد عمری به دلیل افت فشار ناگهانی در بیمارستان بستری شد و تحت نظر قرار گرفت. گفته شد این بازیکن با مشکل سطح هوشیاری مواجه شده و بستری است. محمد عمری، ستاره جوان آکادمی پرسپولیس همانند بازی قبلی تیم ایران در بازی‌های آسیایی در ترکیب ثابت قرار داشت و در دقیقه ۶۲ بازی جای خود را به محمدحسین اسلامی داد‌ که ظاهراً همین مشکل جسمانی دلیل تعویضش بوده است.

 

جستجو
آرشیو تاریخی