خبر

سرمربی تیم ملی سابر:
 فخری به ما کمک کرد

امین قربانی پس از پایان کار ملی‌پوشان شمشیربازی اسلحه سابر کشورمان در بخش انفرادی بازی‌های آسیایی هانگژو که با مدال برنز محمد رهبری همراه بود، اظهار داشت: «دو نماینده در این بخش داشتیم و با برنامه‌ریزی‌هایی که انجام داده بودیم، توقع حداقل یک مدال را داشتیم. البته می‌توانستیم دو مدال هم بگیریم.»
وی با تقدیم مدال برنز محمد رهبری به مردم ایران گفت: «امیدوارم مدال کسب شده باعث خرسندی آنها شده باشد. بازی‌های آسیایی برای ما مانند قهرمانی جهان است؛ چراکه نمایندگان‌ کره جنوبی و ژاپن در این رقابت‌ها حضور دارند و نمایندگان‌ چین‌ اینجا خیلی خوب کار کردند. امیدوارم بازیکنان با این مدال جواب زحمات خودشان در اردوها را گرفته باشند.»  قربانی در پایان گفت:«کسب این مدال را به محمد رهبری، خانواده او و مردم ایران تبریک می‌گویم و امیدوارم آنها این مدال را از ما قبول کنند. همچنین از علیرضا پورسلمان رئیس فدراسیون شمشیربازی، خانواده ورزشکاران و پیمان فخری که در رقابت محمد رهبری به‌ صورت تصویری به من کمک کرد، تشکر می‌کنم. فخری نکات لازم را گفت که بسیار مثمرثمر بود و امیدوارم هر کجا که هست، موفق باشد.»
 

رفیعیان: مهرسان در والیبال و بسکتبال مدعی قهرمانی است

حسین رفیعیان در خصوص وضعیت تیم‌های والیبال و بسکتبال بانوان مهرسان برای حضور در لیگ برتر، اظهار داشت: «امسال باشگاه مهرسان در لیگ‌های برتر بسکتبال و والیبال تیمداری خواهد کرد و در هر دو رشته اولین تیمی بودیم که قرارداد بازیکنان خود را ثبت کردیم. ما در هر دو رشته مدعی قهرمانی هستیم و پس از رسیدن به این قهرمانی‌ها به دنبال موفقیت در آسیا خواهیم بود.» وی ادامه داد: «در کنار جذب بهترین کادرفنی حرفه‌ای توانستیم بازیکنان ملی‌پوش زیادی را به خدمت بگیریم. همچنین در هر دو رشته به خصوص در والیبال که برای نخستین بار در این رشته چنین اتفاقی رقم می‌خورد، بازیکن خارجی باکیفیت جذب کردیم و این اتفاق بزرگی است.»
 رفیعیان اظهار داشت: «یکی از اهداف مهم ما در این فصل پرداخت بموقع دستمزد بازیکنان بود که بعد از ثبت قرارداد بخشی از دستمزد را واریز کردیم و تا شروع مسابقات ۳۰ درصد قرارداد را پرداخت خواهیم کرد.»
مالک باشگاه مهرسان گفت: «برای هر دو تیم بهترین امکانات سخت‌افزاری را تدارک دیدیم و دوست داریم بتوانیم روزی با تیم‌های خوب دنیا رقابت کنیم.»
وی ادامه داد: «سرمربی تیم والیبال مهرسان سرمربی تیم ملی است. سعی کردیم بهترین‌های این حوزه را در کنار خود داشته باشیم. در بسکتبال نیز آزاده زمان‌پور که سابقه هدایت تیم ملی را داشته، جذب کردیم.»
رفیعیان تأکید کرد: «در بسکتبال اولین تیمی هستیم که کار خود را شروع کردیم و در هر دو رشته از روز سه‌شنبه تمرینات خود را آغاز خواهیم کرد.»

جستجو
آرشیو تاریخی