صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت فوتبال
  • زیر چاپ
  • استقلال
  • منهای فوتبال
  • ورزش جهان
  • فوتبال ایران
  • پرسپولیس
  • پرونده
  • لژیونر
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و چهارصد و پنج - ۰۴ مهر ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و چهارصد و پنج - ۰۴ مهر ۱۴۰۲ - صفحه ۱۰

ایمان صادقی: باور کنید فوتبال باکیفیتی را ارائه می‌دهیم

وقتی یک گل می‌خوریم انگار 5-0 عقبیم

پنج بازی، سه گل زده، هفت گل خورده و فقط سه امتیاز. این عملکرد تیم پیکان و شاگردان رسول خطیبی است. آنها در آخرین بازی‌شان قبل از تعطیلی لیگ با دو گل مقابل ملوان در انزلی شکست خوردند. ایمان صادقی دروازه‌بان باتجربه تهرانی‌ها مدعی است که جوانی تیمش باعث شده تا آنها امتیازهای باارزشی را از دست دهند. به اعتقاد او تیم پیکان، فوتبال باکیفیت وخوبی را ارائه می‌دهد وبه همین دلیل نسبت به آینده نگاه بسیار امیدوارانه‌ای دارد.

جعفر برزگر
خبر نگار
دومین باخت‌تان را تجربه کردی و این دفعه مقابل تیم سابقت.
ای کاش بازی را دیده بودید، ما در 30 دقیقه اول در آن زمین نامناسب فوتبال بسیار خوبی را ارائه دادیم و کاملاً توپ و میدان در اختیارمان بود. اما برخلاف جریان بازی و روی یک اشتباه دروازه‌مان باز شد. تیم ما هم به‌دلیل جوان بودنش وقتی یک گل از حریف دریافت می‌کند انگار 5-0 عقب است. همین موضوع خیلی اذیت‌مان می‌کند.
و در ادامه.
بعد از این گل تیم‌مان به هم ریخت ودر نیمه دوم تا شروع کردیم یکی از بازیکنان‌مان اخراج شد. من در انزلی بازی کردم و خیلی سخت می‌شود که از میزبان عقب باشید و به بازی برگردید. در ادامه تا بچه‌ها به خودشان بیایند گل دوم را هم دریافت کردیم. با اینکه ملوان از حمایت هوادارانش به خوبی بهره می‌برد اما اگراین اتفاقات نمی‌افتاد و پلن‌های کادرفنی به هم نمی‌ریخت شانس رسیدن به گل را به دست می‌آوردیم.
ملوان نسبت به فصل قبل چقدر تغییر داشته است؟
فصل قبل باشگاه پول نداشت و آقا مازیار مجبوربود با همان داشته‌هایش به خصوص در نیم فصل اول ادامه دهد. اما امسال آنها خیلی تغییرات داشته‌اند و با این‌حال تا الان خوب نتیجه گرفته‌اند.
یکی از مربیان‌تان گفته که باید بازیکن بگیرید.
این مسائل در حوزه وظایفم نیست. اما انصافاً همه آنهایی که بازی‌های ما را دیده‌اند از عملکرد فنی‌مان راضی بودند. به طورمثال مقابل نساجی و صنعت نفت با اینکه پیش بودیم در دقایق پایانی گل خوردیم. در بازی با گل گهر اصلاً به آنها فرصت ندادیم اما باختیم.
اما به بازی خوب امتیاز نمی‌دهند.
بله امتیاز نمی‌دهند و ما باید از گل‌های زده‌مان دفاع کنیم و سه امتیاز را بگیریم. اما به شخصه باتوجه به فوتبالی که ارائه می‌دهیم به آینده بسیار خوشبینم. به همین دلیل با انگیزه بیشتری در تمرینات حاضر می‌شوم.
با این شرایط تعطیلی لیگ باید اتفاق خوبی برای شما باشد.
من خودم دیر به تیم اضافه شدم و احساسم این است که برای هماهنگ شدن با تفکرات کادرفنی نیاز به زمان داریم. این وقفه ایجاد شده در لیگ هم می‌تواند به ما کمک کند. الان هم که بازی با پرسپولیس به تعویق افتاده و باید هرطور شده از تیم خوب استقلال خوزستان امتیاز بگیریم.
البته بازی با تیمی که شرایط خوبی در جدول ندارد آسان نیست.
کاملاً با شما موافقم. استقلال خوزستان هم به هر دلیلی که من نمی‌دانم امتیازهای زیادی را از دست داده و قطعاً بازی با تیمی که یک امتیاز هم برای‌شان ارزشمند است کار بسیار سختی است.
قرارگرفتن در میان تیم‌های انتهای جدول بار روانی منفی برای‌تان ندارد؟
به هرحال هیچ تیمی دوست ندارد که در جمع تیم‌های پایین جدول باشد. هنوز پنج هفته از لیگ گذشته و بازی‌های زیادی باقی مانده است. به نظرم باید اول به هدف تیم نگاه کرد. یکی از اهداف باشگاه پیکان پرورش استعداد و جوانگرایی است. من شخصاً به اینکه پایین جدول هستیم فکر نمی‌کنم  بلکه معتقدم باید آن قدر خوب تمرین کنیم تا بهترین جایگاه را برای تیم به دست آوریم.

 

جستجو
آرشیو تاریخی