صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت فوتبال
  • زیر چاپ
  • استقلال
  • منهای فوتبال
  • ورزش جهان
  • فوتبال ایران
  • پرسپولیس
  • پرونده
  • لژیونر
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و چهارصد و چهار - ۰۳ مهر ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و چهارصد و چهار - ۰۳ مهر ۱۴۰۲ - صفحه ۱۲

خبر

لغو دو بازی تدارکاتی
با توجه به لغو دیدار پیکان، کادر فنی پرسپولیس دو دیدار دوستانه مقابل تیم‌های لیگ برتری را برنامه‌ریزی کرد تا به این شکل آماده دیدار با الدحیل در لیگ قهرمانان آسیا شود اما هر دو بازی لغو شد!
باشگاه نساجی یکی از تیم‌هایی بود که به عنوان حریف دوستانه سرخ‌پوشان انتخاب شد که این باشگاه به صورت رسمی خبر بازی دوستانه را اعلام کرد اما بازی بعدی مقابل حریف نامدار اصفهانی، سپاهان برنامه‌ریزی شده بود. قرار بود این بازی چهارم مهر در همان تاریخ بازی با پیکان و شش روز قبل از بازی الغرافه برگزار شود اما این بازی هم لغو شد.
پرسپولیس و سپاهان که کمتر پیش آمده در بازی دوستانه حضور داشته باشند، پیش از این دو بار در دیدار تدارکاتی در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند اما بازی دوستانه این بار آنها احتمالاً قرار بود در محلی خارج از ورزشگاه اول تهران برگزار شود.
 

تداوم صدرنشینی امیدها
سرخپوشان امید با غلبه دو بر صفر بر تیم پاس قوامین، هشتمین پیروزی خود را در رقابت‌های لیگ برتر امیدهای تهران به دست آوردند.
شاگردان محمود انصاری با این پیروزی، ۲۶ امتیازی شدند و همچنان صدر جدول رقابت‌ها را از آن خود دارند. تیم دوم رقابت‌ها، سایپا است که با دو امتیاز کمتر در تعقیب صدرنشین است. هر دو تیم تنها تیم‌های بدون شکست تا به اینجای مسابقات هستند.
امیررضا شیخی‌راد و سبحان ابوترابی گل‌های پرسپولیس در این پیکار را به ثمر رساندند. از بین بازیکنانی که در تمرین بزرگسالان حضور دارند علیرضا بابابی در این مسابقه به میدان رفت.
 

پست بشار برای امیری
بشار رسن ستاره عراق سابق پرسپولیس با به تصویر کشیدن نمایی از دیدار نماینده ایران برابر النصر عربستان، نشان داد همچنان با علاقه خاصی پیگیر وضعیت تیم سابقش است. ستاره سابق پرسپولیس که از طریق تلویزیون این دیدار را تماشا کرد، تصویری از وحید امیری در کنار کریستیانو رونالدو در مراسم ابتدای آن دیدار را در صفحه شخصی‌اش در فضای مجازی منتشر کرد. احتمالاً بشار به خاطر مصدومیتی که امیری دچارش شده این پست را منتشر کرده تا نشان دهد به یاد اوست.
 

شایعه کسر 2 امتیاز
پس از بیانیه باشگاه سپاهان و مصاحبه‌های دست‌اندرکاران این باشگاه اصفهانی، منصور قنبرزاده نایب رئیس فدراسیون گفت علاوه بر سپاهان باشگاه پرسپولیس هم از رقم سقف قرارداد بالاتر رفته که البته این رقم ناچیز است و این موضوع هم در کمیته انضباطی بررسی خواهد شد. بعد از صحبت‌های قنبرزاده تازه‌ترین شایعات حکایت از کسر ۲ امتیاز از مجموع امتیازات تیم پرسپولیس در فصل جاری دارد که باید دید در حد شایعه است یا نه. البته مدیران باشگاه پرسپولیس همچنان معتقدند قراردادهای آنها هیچ مشکلی ندارد. اخیراً حسین خبیری عضو هیأت‌مدیره پرسپولیس در یک برنامه تلویزیونی گفت: من خواهش می‌کنم از مسئولان سازمان لیگ که قرارداد تمام باشگاه‌ها را افشا کند. اول از همه هم قرارداد باشگاه ما را منتشر کند تا ببینیم چه کسی تخلف کرده است.  

 

جستجو
آرشیو تاریخی