صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت فوتبال
  • زیر چاپ
  • استقلال
  • منهای فوتبال
  • ورزش جهان
  • فوتبال ایران
  • پرسپولیس
  • پرونده
  • لژیونر
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و چهارصد و دو - ۲۹ شهریور ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و چهارصد و دو - ۲۹ شهریور ۱۴۰۲ - صفحه ۹

آنچلوتی: یک خبر خوب یک خبر بد!

کارلو آنچلوتی روز گذشته در کنفرانس خبری قبل از اولین بازی این تیم مقابل اونیون برلین حضور پیدا کرد و به سؤالات خبرنگاران پاسخ داد. رئال مادرید تا اینجای فصل فقط در رقابت‌های لالیگا به میدان رفته که در تمام 15 بازی خود پیروز شده و با 15 امتیاز به تنهایی در صدر جدول قرار گرفته است.  کارلو آنچلوتی در نشست خبری این بازی گفت: «لیگ قهرمانان همیشه برای این باشگاه خاص است. نوع بازی ما در لیگ قهرمانان متفاوت است. بازی فردا نیز برای ما خاص خواهد بود زیرا در مقابل حریفی سازماندهی شده، نیرومند و مستحکم قرار می‌گیریم. این تیم را به خوبی بررسی کرده‌ایم و آماده‌ایم که بازی بزرگی به نمایش بگذاریم.»
 
مشکل کارواخال جدی نیست
کارلتو در مورد مصدومیت کارواخال که دقایقی قبل از شروع تمرین اعلام شد، گفت: «به نظر جدی نیست، کوفتگی عضلانی دارد و فردا استراحت می‌کند. او فردا آزمایشات را انجام خواهد داد ولی احساس خوبی دارد، فکر نمی‌کنم جدی باشد. منتظر جواب آزمایش او برای حضور در دربی می‌مانیم، تا آن زمان لوکاس واسکز جایگزین او خواهد بود.»
 
مراحل حذفی همیشه شگفتی دارد
سیتی، شانس اول قهرمانی؟ «سیتی از شانس‌های قهرمانی است، فصل گذشته قهرمان شدند و ساختار تیم نیز تغییر خاصی نداشته است. اما لیگ قهرمانان اروپا، در مراحل حذفی همیشه شگفتی‌هایی دارد.»
 
هدف همیشه رسیدن به فینال است
ژاوی گفته حداقل هدف بارسا در لیگ قهرمانان صعود به دور دوم است. حداقل هدف مادرید چیست؟ «(می‌خندد) عبور از دور گروهی، مرحله یک هشتم نهایی، یک چهارم نهایی و رسیدن به فینال. هدف رئال همیشه رسیدن به فینال است. معتقدم در رئال ما همیشه کار را برای رسیدن به فینال شروع می‌کنیم.»
 
نادال یک هوادار واقعی رئال است
رافائل نادال می‌تواند روزی مدیر عامل باشگاه شود؟ «در تمام دوران حضور من در رئال مادرید فلورنتینو مدیر عامل بود و او در دنیا بهترین است. شخصاً به نادال و موفقیت‌هایش افتخار می‌کنم. دوستش داریم و او یک هوادار واقعی مادرید است.»
 
بازی راحتی نخواهیم داشت
اونیون برلین؟ «آنها برای اولین بار به لیگ قهرمانان آمده‌اند و فصل قبل عملکرد بسیار خوبی داشتند. به خوبی این تیم را تحلیل کرده‌ایم و باید بگویم که تیمی جنگنده با سبک بازی پرفشار هستند.»
 
رئال مادرید تا آخر می‌جنگد
شانس قهرمانی رئال؟ «ما هرگز فکر نکرده‌ایم که مدعی اول هستیم، همان‌طور که سیتی شانس اول نیست. سیتی شانس خوبی دارد چون مدافع عنوان قهرمانی محسوب می‌شود. ما مانند سال قبل آماده هستیم. خریدها به این امر کمک زیادی می‌کنند، مانند فران گارسیا یا خوسلو. همچنین بلینگام.»
 
وضعیت مودریچ؟
 لوکا مودریچ فیکس خواهد بود؟ «شرایط لوکا خوب است و من هر روز با او صحبت می‌کنم، رابطه ما بسیار خوب است و فردا فیکس خواهد بود.»
 
زمان بازگشت ستاره جوان
وضعیت آردا گولر: «خوب است و روند بهبودی‌اش بدون مشکل پیش می‌رود. او دوشنبه با تیم خواهد بود.»

 

جستجو
آرشیو تاریخی