صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت فوتبال
  • زیر چاپ
  • استقلال
  • منهای فوتبال
  • ورزش جهان
  • فوتبال ایران
  • پرسپولیس
  • پرونده
  • لژیونر
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و چهارصد و یک - ۲۸ شهریور ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و چهارصد و یک - ۲۸ شهریور ۱۴۰۲ - صفحه ۱۶

اتاق کنفرانس

لیگ قهرمانان اروپا در فصل جدید از امشب شروع می‌شود. دیروز بیشتر مربیان بزرگ اروپایی در نشست‌های خبری حاضر بودند.

پیولی: دیدار با تونالی هیجان‌انگیز است
کنفرانس سرمربی میلان قبل از بازی با نیوکاسل بیشتر حول محور شکست تلخ و سنگین این تیم در دربی میلان می‌گذشت. اما پیولی در اواخر کنفرانس اشاره‌ای به بازی پیش‌رو هم کرد و بخصوص در مورد تقابل دوباره با تونالی حرف زد: «دیدار دوباره با تونالی هیجان‌انگیز است. او در مسیر حرکت ما در این سال‌ها نقش مهمی داشت. ما با هم قهرمان شدیم. برای تونالی آرزوی موفقیت می‌کنیم اما بعد از بازی فردا!»
او در مورد شرایط تیمش در این رقابت‌ها هم گفت: «ما باید قدم به قدم جلو برویم تا از این گروه دشوار صعود کنیم. ولی تجربه ما باعث می‌شود با اعتماد به نفس در این گروه بازی کنیم چون به قدرت خودمان آگاهیم. این را می‌دانیم که بازی فردا یکی از مهمترین بازی‌های ما در این فصل چمپیونزلیگ خواهد بود.»


ژاوی: باید سرگروه شویم
بارسا امشب در ورزشگاه مونتجوئیک اولین بازی خود در دور گروهی لیگ قهرمانان فصل جاری را برابر آنتورپ بلژیک برگزار خواهد کرد.
ژاوی در نشست خبری بازی گفت: «سال اول حضورم ما به اندازه کافی قدرت برای رقابت نداشتیم. سال گذشته به اندازه کافی نیرو و توان برای رقابت داشتیم اما نتایج خوب حاصل نشد. این فصل ما می‌خواهیم جهشی قابل توجه داشته باشیم و به مراحل بالای لیگ قهرمانان برسیم. هدف اصلی مشخص است، صعود از گروه؛ سپس صحبت خواهیم کرد. ما باید در مرحله یک هشتم نهایی باشیم، این هدف اصلی ما پس از دو سال ناکامی است. این هدفی روشن است و تلاش می‌کنیم تا به عنوان تیم اول گروه صعود کنیم.»
او در مورد رویارویی دوباره با فن بومل، مربی آنتورپ هم گفت: «من خاطرات خوبی از فن بومل به عنوان یک هم‌تیمی و نیز رقیب دارم. او یک فوتبالیست بسیار قوی از نظر بدنی، هم‌تیمی و یک دوست خوب بود. او در آنتورپ کارهای خوبی انجام داده و رقیبی جدی برای ما هستند. اینکه در لیگ قهرمانان حضور دارند، ارزش کار فن بومل را نشان می‌دهد.»
ژاوی البته ظاهراً از قرعه تیمش راضی است: «پارسال در قرعه‌کشی بدشانسی آوردیم و گروه واقعاً پیچیده بود. امسال شرایط بهتر است اما باید این را ثابت کنیم. فردا با قهرمان لیگ بلژیک بازی می‌کنیم و آنها تیم بسیار خوبی هستند. این یک فرصت خوب برای ما است که نشان دهیم در لیگ قهرمانان می‌توانیم با هر تیمی رقابت کنیم.»


انریکه: فشاری برای قهرمانی وجود ندارد
پاری سن ژرمن در اولین دیدار خود در فصل جدید لیگ قهرمانان اروپا میزبان تیم دورتموند خواهد بود.
 انریکه در نشست خبری خبرهایی مبنی بر اینکه باشگاه به او و بازیکنان تیمش فشار می‌آورد تا حتماً به مقام قهرمانی لیگ قهرمانان برسند را رد کرد و گفت هیچ فشاری روی او و بازیکنان تیمش وجود ندارد: «هیچ فشار و وسواسی روی تیم من وجود ندارد. تنها وسواسی که وجود دارد این است که به بازیکنانم بفهمانم چگونه می‌خواهیم در زمین حاضر شویم و بازی کنیم. البته باید بگویم وقتی یک فرد و یک باشگاه در مورد چیزی وسواس پیدا کنند، هرگز نشانه خوبی نیست. هر تیمی باید اشتیاق، امید و جاه‌طلبی داشته باشد اما وسواس در هیچ بخشی از زندگی کارساز نیست. باید صبر کرد و دید که رقابت به چه شکلی پیش خواهد رفت.»
 

 

 

جستجو
آرشیو تاریخی