صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت فوتبال
  • زیر چاپ
  • استقلال
  • منهای فوتبال
  • ورزش جهان
  • فوتبال ایران
  • پرسپولیس
  • پرونده
  • لژیونر
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و چهارصد و یک - ۲۸ شهریور ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و چهارصد و یک - ۲۸ شهریور ۱۴۰۲ - صفحه ۱۳

پرسپولیس مرد روزهای سخت است

گل‌محمدی: النصر فقط رونالدو نیست

یحیی گل‌محمدی در نشست خبری قبل از بازی با النصر عربستان در صحبت‌های مقدماتی‌اش گفت: در ابتدا باید به تیم خوب النصر و تمام ستارگان‌شان خوشامد بگویم. خوشحالیم از اینکه می‌توانیم میزبان این تیم بزرگ باشیم و ناراحت هستیم که این بازی به دلیل اتفاقات قبلی که سبب محرومیت پرسپولیس از حضور تماشاگران شده است. خیلی دوست داشتیم این بازی با حضور هواداران باشد‌ اما جایشان خالی است.
 این استادیوم می‌توانست شاهد حضور ده‌ها هزار هوادار خوب ما باشد و با حضور آنها بتوانیم بازی بهتری ارائه بدهیم. با حضورشان انرژی بیشتری به هواداران می‌دادند اما این اتفاق نیفتاده است‌‌.
شروع لیگ قهرمانان: این اولین دیدار گروهی ما است. در گروه سختی نیز قرار گرفته‌ایم که باید بتوانیم عملکرد خوبی داشته باشیم. النصر هم تیم خوب و باکیفیتی است که همه آن را می‌شناسیم‌‌‌. با توجه به بازیکنان بزرگ و امکانات و شرایط خوبی که دارد یکی از مدعیان اصلی قهرمانی آسیا است. از طرفی پرسپولیس هم نشان داده مرد روزهای سخت است و همیشه در این روزها توانسته نتایج خوبی بگیرد. حضور پرسپولیس در ۲ فینال در سال‌های اخیر نشان‌دهنده همین موضوع است. امیدوارم بازی خوبی برای ما باشد. می‌دانیم که تیم حریف بازیکنان باکیفیت دارد و بازیکنان باید از نظر فنی عملکرد خوبی داشته باشند. باید بتوانیم تیم حریف را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ در کنترل خودمان داشته باشیم.
برنامه مهار رونالدو: خوشحالیم رونالدو که بازیکن افسانه‌ای است به ایران آمده است. مهار او سخت است اما فقط رونالدو نیست، آنها بازیکنان شاخص دیگری هم دارند. به بچه‌ها گفتم که تیمی باید خوب دفاع کنیم. باید دفاع فشرده داشته باشیم. شک ندارم بچه‌ها انگیزه زیادی دارند. این بازیکنان اگر فضای زیادی نداشته باشند دچار مشکل می‌شوند. امیدوارم عملکرد خوبی داشته باشیم. از آن طرف پرسپولیس هم نشان داده مرد روزهای سخت است و در شرایط سخت همیشه نتایج خوبی گرفته است. امیدوارم بازی فردا (امروز) برای ما خوب باشد. می‌دانیم حریف بازیکنان باکیفیتی دارد که می‌تواند از لحظات به خوبی استفاده کند.
 حواشی مخرب یا مثبت ورود النصر و هجوم هواداران به هتل محل اقامت این تیم: با هر اتفاقی فکر نمی‌کنم انگیزه بچه‌ها کم شود. ستارگان و نوابغ فوتبال به ایران آمده‌اند و باید از افرادی که سبب شدند آنها به آسیا آمده و الان در ایران بازی‌کنند و باعث ایجاد شور عشق و انگیزه در بین جوانان آسیایی و ایرانی شدند تشکر کنیم‌. این اتفاق کار ارزشمندی است. برخی بازیکنان ما نیز با این چهره‌ها بازی کرده‌اند و می‌دانند باید خیلی انگیزه داشته باشند. این اتفاق از لحاظ ذهنی نمی‌تواند ما را تحت تأثیر قرار بدهد و سبب ایجاد انگیزه می‌شود.
 شرایط نامناسب زمین ورزشگاه آزادی: هنوز چمن را ندیده‌ام اما فکر می‌کنم در ۳-۲ هفته اخیر کارهای خوبی انجام شده است. روز گذشته نیز با مسئول چمن صحبت کردم و خودش می‌گفت زمین خوب است‌‌. هنوز شرایط زمین را ندیده‌ام اما امیدوارم شرایط خوبی داشته باشد.

عالیشاه: تماشاگر بود قدرت‌مان دو برابر می‌شد
امید عالیشاه در نشست خبری قبل از بازی با النصر عربستان گفت: خوشحالم پس از یک سال بازی‌های آسیایی مجدد از سر گرفته شد و می‌توانیم در این مسابقات شرکت کنیم‌. جای هواداران خالی است زیرا قدرت ما با حضور آنها ۲ برابر و مضاعف خواهد بود‌ اما متأسفانه آنها را کنار خود نداریم. البته انرژی مثبت آنها را حس می‌کنیم و مطمئن باشید تک تک بازیکنان پرسپولیس مثل همیشه با تمام توان می‌جنگند.
*شرایط خوبی است و تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم. امیدوارم نتیجه نیز به بهترین شکل پیش برود و با توجه به بازی خانگی‌مان کسب ۳ امتیاز خیلی مهم است. تمام توان خود را برای این بازی می‌گذاریم.
* بزرگان زیادی به این مجموعه (النصر) وارد شده‌اند اما جوانان ایرانی نیز با آمادگی و انگیزه زیاد اتفاقات خوبی را رقم می‌زنند. دوست داشتیم مثل ۹ سال قبل هواداران هم در ورزشگاه بودند و امیدوارم فردا (امروز) روز خوبی باشد. با توجه به هزینه‌های کشورهای حوزه خلیج فارس کار خیلی سخت است و فاکتور انگیزه و به ویژه غیرت جوانان ایرانی خیلی تأثیرگذار است‌. کنار هم بودن و تیم بودن خیلی می‌تواند شرایط را بهتر کند‌. از لحاظ سخت افزاری و مالی حرفی برای گفتن نداریم. باید روراست باشیم.
* از لحاظ مالی و سخت‌افزاری باید به باشگاه‌های ایرانی توجه ویژه‌ای شود‌. استعداد در جوانان ایرانی وجود دارد و باید بیشتر از این از آنها بهره برد اما متأسفانه این اتفاقات نمی‌افتد و فقط بچه‌ها از روی غیرت تلاش کرده و این نتایج را رقم می‌زنند.

جستجو
آرشیو تاریخی