خبر

ثبت نام مجدد داورزنی برای انتخابات والیبال

در پایان دوره تعیین شده برای ثبت‌نام کاندیداهای ریاست فدراسیون والیبال، ۱۱ نفر ثبت‌نام کردند. ثبت‌نام نامزدهای شرکت در انتخابات ریاست فدراسیون والیبال از ۱۱ شهریور آغاز شد و ساعت ۱۵ یکشنبه(دیروز) ۲۶ شهریور به پایان رسید که ۱۱ نفر در انتخابات ثبت‌نام کردند. محمدرضا داورزنی، رئیس وقت فدراسیون والیبال در لحظات آخر ثبت نام کرد. به این ترتیب محمدرضا داورزنی (رئیس وقت فدراسیون)، وحید مرادی (نایب رئیس فدراسیون)، سید میلاد تقوی (دبیر فدراسیون)، محمود افشاردوست، پیمان اکبری، کسری غفوری، منوچهر پورحسن، بهنام محمودی، امیرحسین منظمی، محمد منصوری و جبار قوچان‌نژاد جهت حضور در انتخابات ثبت‌نام کردند. دوره ریاست چهار ساله محمدرضا داورزنی در فدراسیون والیبال، ۲۹ آبان به پایان می‌رسد.
 

 شهریان و قلی‌زاده جایگزین یخچالی و امینی شدند

محمد شهریان و امیرعلی قلی‌زاده، جایگزین بهنام یخچالی و محمد امینی شدند. پس از خبری که در رابطه با غیبت دو لژیونر تیم ملی بسکتبال ایران (بهنام یخچالی و محمد امینی) در بازی‌های آسیایی 2023 هانگژو به دلیل عدم صدور مجوز از سوی باشگاه‌های آلمانی و فرانسوی منتشر شد، هاکان دمیر دو بازیکن را جایگزین آنها کرد. به این ترتیب محمد شهریان و امیرعلی قلی‌زاده جایگزین دو ستاره غایب تیم ملی در این مسابقات شدند که فدراسیون بسکتبال در تلاش است تا اسامی آنها را در لیست نفرات اعزامی، جایگزین کند. فدراسیون بسکتبال در حال پیگیری است تا کمیته ملی المپیک با این تغییرات موافقت کند که نتیجه نهایی این موضوع تا امروز (دوشنبه) 27 شهریور 1402 اعلام می‌شود.

 
معرفی ملی‌پوشان هندبال حاضر در هانگژو

وسلین وویوویچ اسامی ۱۶ بازیکن تیم ملی هندبال مردان اعزامی به بازی‌های آسیایی هانگژو را اعلام کرد. تیم ملی هندبال مردان امروز دوشنبه عازم چین و شهر هانگژو میزبان بازی‌های آسیایی هانگژو می‌شوند. یونس آثاری، محمدمهدی بهنام‌نیا، افشین صادقی، میلاد قلندری، مجتبی حیدرپور، حسین جهانی، یاسین کبیریان جو، محمدرضا کاظمی، علی کوهزاد، شهاب صادق‌زاده، محمدرضا اورعی، علی رحیمی کازرونی، مهران رهنما، محمد سیاوشی، کیارش طاهری و رضا یادگاری ترکیب تیم ملی هندبال در بازی‌های آسیایی را تشکیل می‌دهند. روح‌الله اکرمی‌نیا به عنوان سرپرست، وسلین وویوویچ به عنوان سرمربی، حمید صادقی شاه‌نشین و شهداد مرتجی به عنوان مربی و علی بخشی به عنوان ماساژور کادرفنی تیم ملی هندبال در این بازی‌ها هستند. تیم ملی هندبال ایران در بازی‌های آسیایی در گروه D با ژاپن، عربستان و مغولستان همگروه است.

 

جستجو
آرشیو تاریخی