صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت فوتبال
  • زیر چاپ
  • استقلال
  • منهای فوتبال
  • ورزش جهان
  • فوتبال ایران
  • پرسپولیس
  • پرونده
  • لژیونر
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و سیصد و نود و شش - ۲۰ شهریور ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و سیصد و نود و شش - ۲۰ شهریور ۱۴۰۲ - صفحه ۱۲

محرمی: خبر جعلی در مورد ناصر شوکه‌ام کرد، مُردم و زنده شدم

کی گفته پرسپولیس گلزن ندارد؟

ناصر قراگزلو
خبر‌نگار
مجتبی محرمی این روزها به دلیل بیماری دوست بسیار نزدیکش ناصر محمدخانی زیاد حال خوشی ندارد و دل و دماغ حرف زدن هم نداشت. از این رو وقتی ما هم از او خواستیم در خصوص ناصر حرف بزند با کلی ناراحتی قبول کرد و از انتشار خبر جعلی هم درباره وضعیت ناصر محمدخانی کلی گلایه کرد.

با ناصر همیشه در تماس بودم
همیشه رفاقت نزدیکی با ناصر داشته و دارم و به این رفاقت با یکی از بهترین مهاجمان تاریخ فوتبال ایران و پرسپولیس به خودم می‌بالم اما از آن روز که ناصر حالش بد شده و به بیمارستان رفته بود من بی‌خبر بودم چون اتفاقاً همان روز من در مراسم تدفین و خاکسپاری یکی از نزدیک‌ترین اقوام خودم حضور داشتم و وقتی محمد آقا پنجی و بقیه به من زنگ زدند و گفتند از ناصر چه خبر، تازه در جریان بستری شدن قرار گرفتم و خیلی هم ناراحت شدم.
ناصر بیماری ریوی داشت
من از جریان بیماری ناصر کاملاً خبر داشتم و می‌دانستم که او بیماری ریوی دارد. اتفاقاً خودم هم وقت گرفته بودم که همین ماه بعد از آنژیوگرافی که انجام داده بودم و خیالم از قلبم راحت شده بود ناصر را پیش دکتر ریه ببرم. ناصر چند مدتی می‌شد که بیماری ریه‌اش شدت گرفته بود و به همین دلیل در چند هفته اخیر در تمرین تیم پیشکسوتان حضور پیدا نکرده بود اما من خیلی خوشبینم که ناصر بعد از سپری کردن دوران بیماری‌اش، ان‌شاءالله به همراه هم در تمرین تیم پیشکسوتان حاضر خواهیم شد تا علی آقا و بقیه دوستانمان را ببینیم.

انتشار  خبر جعلی زشت بود
بعد از اینکه خبر دادند حال ناصر خیلی بد شده و دور از جانش از دنیا رفته، شوکه شدم و مردم و زنده شدم. کلی این طرف و آن طرف زنگ زدم و بعد فهمیدم که خبر جعلی بوده و اصلاً صحت و سقم ندارد اما واقعاً کار کسانی که این خبر را پخش کردند زشت بود چون پای یک خانواده و کلی رفیق و دوست و آشنا در میان است و بالاخره وقتی چنین خبر دروغی را در خصوص یک بازیکن بزرگ پخش می‌کنید طبیعی است که یک گروه زیادی را نگران می‌کنید و من واقعاً نمی‌دانم درباره کسانی که خبر را منتشر و همه را نگران کردند باید چه بگویم.

امیدوارم آزادی را هر طور شده مهیا کنند
من شنیدم که بازی‌ها برای اولین بار قرار است بین ما و تیم‌های عربستانی به صورت رفت و برگشت برگزار شود که این مسأله اتفاق خیلی خوبی برای فوتبال ما است و در صورت تحقق‌اش، من به رئیس فدراسیون تبریک می‌گویم اما این دلیل نمی‌شود که من نسبت به ورزشگاه آزادی و شرایطش ابراز رضایت داشته باشم چون هنوز هم از روند ترمیم ورزشگاه ناراحتم چون هر چه فکر می‌کنم به این نتیجه می‌رسم که در این مقطع خیلی حساس ما نباید فکرمان مشغول این باشد که ورزشگاه آماده می‌شود یا نه و فقط باید دغدغه فنی و بازی را داشته باشیم. الان هم میزبانی خیلی مهم است و هر طور شده ما باید ورزشگاه آزادی را مهیای بازی با النصر کنیم چون این نکته در رابطه با برد پرسپولیس مقابل النصر واقعاً مهم و تعیین‌کننده است.
کلی بازیکن تهاجمی خوب داریم
یحیی کار خودش را به نحو احسن انجام داده و تا حالا کلی اسامی به باشگاه معرفی کرده است که یک یا دو مهاجم از بین این مهاجمان را جذب کنند که متأسفانه باشگاه و مدیریت در این رابطه بسیار ضعیف کار کرده است و از این بابت نباید یحیی را مقصر دانست. از همه این موارد گذشته ما نباید جوان‌های خوبمان و نقش آنها را نادیده بگیریم. محمد عمری را داریم که عالی بازی می‌کند و می‌تواند در حمله بسیار خوب کار کند یا همین یاسین سلمانی و حتی شهاب هم هستند که قدرت تهاجمی خیلی خوبی دارند و حتماً در فاز تهاجمی دست پرسپولیس را مقابل النصر می‌گیرند پس نباید در رابطه با خط حمله‌ و عناصر هجومی‌مان ناامید باشیم.

نگران رویارویی با النصر نیستم
من به هیچ وجه نگران رویارویی با النصر نیستم و معتقدم پرسپولیس برنده این دیدار بزرگ خواهد بود چون بازیکنان پرسپولیس برای این دیدار انگیزه بالایی دارند و همگی عزمشان برای یک پیروزی بزرگ جزم است. از این رو پرسپولیس النصر را شکست می‌دهد تا با روحیه برای دربی و بقیه مسابقات خودش را آماده کند. از طرف من یک پیغام به کریس هم بدهید که ما ژاوی را بردیم و این بار هم تو و تیمت را شکست می‌دهیم.

دروازه‌بان اول ایران و آسیا را می‌رسانند
علی بیرو مصدوم شده و همه نگرانند. طبیعی هم است چون بالاخره علی دروازه‌بان اول پرسپولیس و تیم ملی است. الان هم خدا را شکر اینقدر علم پزشکی پیشرفت کرده که همه نوع مصدومیت را خیلی زود می‌رسانند. من هم دیدم که چطور 12 ساعت از 24 ساعت فیزیوتراپ‌ها و پزشکان در  حال کار روی کشاله علی هستند، پس ان‌شاءالله علی را هر طور شده می‌رسانند و او به بازی مقابل النصر می‌رسد و دوباره واکنش‌ها و عملکرد استثنایی‌اش را شاهد خواهیم بود، پس هواداران پرسپولیس نگران نباشند، با اراده و عزم جدی علی و زحمتی که فیزیوتراپ‌ها و پزشکان می‌کشند ان‌شاءالله علی هم به بازی می‌رسد و مشکلی از بابت دروازه
پیش نمی‌آید.

جستجو
آرشیو تاریخی