صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت فوتبال
  • زیر چاپ
  • استقلال
  • منهای فوتبال
  • ورزش جهان
  • فوتبال ایران
  • پرسپولیس
  • پرونده
  • لژیونر
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و سیصد و نود و پنج - ۱۹ شهریور ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و سیصد و نود و پنج - ۱۹ شهریور ۱۴۰۲ - صفحه ۱۰

خبر

ملوان-پیکان؛ کسی نمی‌داند کجاست!

هفته پنجم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور برای ملوان یک اتفاق جدید به همراه دارد و ملوانی‌ها در حالی باید مقابل پیکان قرار بگیرند که چمن ورزشگاه شادروان سیروس قایقران بندر انزلی در دست تعمیر و بهسازی است. طبق برنامه سازمان لیگ این بازی از ساعت 17:45 روز 29 شهریور ماه سال‌جاری برگزار می‌شود و با توجه به در دسترس نبودن ورزشگاه خانگی، ملوان باید ورزشگاه جایگزین معرفی کند. سپیدپوشان خزر البته ورزشگاه عضدی رشت را به‌عنوان ورزشگاه میزبان هفته پنجم خود انتخاب کردند؛ با وجود این هنوز مشخص نیست که از سوی نمایندگان سازمان لیگ مورد تأیید قرار بگیرد. در همین رابطه رامبد رشیدی قائم مقام باشگاه ملوان می‌گوید: «گرمای هوای فصل تابستان خیلی زیاد بود و این موضوع روی چمن تأثیر منفی گذاشت، ضمن اینکه ما در این فصل در انزلی بارش باران داشتیم. این موضوع باعث شد مانند سال گذشته، آب در سطح چمن بماند و شاهد بروز قارچ باشیم. با خرید بذر و اجاره دستگاه هوادهی کارهای مرتبط با چمن در حال انجام است، اما برای اینکه چمن رشد مناسبی پیدا کند و برگزاری بازی در آن امکان‌پذیر باشد، نیازمند زمان هستیم. این زمان دست افراد یا اشخاص نیست و روند طبیعی آن باید طی شود. براساس پیش‌بینی ما زمانی حدوداً 35 روزه نیاز است.»
 

محرومیت یک جلسه‌ای ویسی
بدهی 30 میلیونی عبدالله به فدراسیون

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در جدیدترین احکام خود برای دو باشگاه لیگ برتری جرایمی را در نظر گرفت. بازی‌های تیم‌های نساجی مازندران و صنعت نفت آبادان در هفته چهارم لیگ برتر برگزار شد و از سوی عبدالله ویسی سرمربی تیم صنعت نفت آبادان تخلفاتی مبنی بر بدرفتاری در قبال مقام رسمی مسابقه که منجر به اخراجش شد، رخ داد. وی به همین خاطر به یک جلسه محرومیت از همراهی تیم خود محکوم شد که این محرومیت به مدت 6 ماه به تعلیق درآمد و باید 300 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. رأی ویسی از حیث محرومیت قابل تجدیدنظر و از حیث جریمه نقدی غیرقابل تجدیدنظر است.
مسابقه تیم‌های صنعت نفت آبادان و پیکان تهران در هفته سوم برگزار شد و از سوی روح‌الله شریفی مربی تیم صنعت نفت آبادان تخلفاتی مبنی بر بدرفتاری در قبال مقام رسمی مسابقه رخ داد. وی به همین خاطر به دو جلسه محرومیت از همراهی تیم خود در مسابقات رسمی محکوم شد و باید 400 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این رأی قابل تجدیدنظر است. باشگاه صنعت نفت آبادان به دلیل پرتاب بطری و اشیا و فحاشی به داور مسابقه توسط تماشاگرانش به 510 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. این رأی قابل تجدیدنظر است. (با توجه به دادنامه شماره 1034 مورخ 31 مرداد‌ماه سال‌جاری، موضوع محرومیت یک جلسه تعلیقی تماشاگران تیم صنعت نفت آبادان، در صورت قطعیت این رأی محرومیت تعلیقی نیز به مرحله اجرا گذاشته خواهد شد.) تیم نساجی مازندران به دلیل داشتن پنج بازیکن اخطاری در دیدار مقابل صنعت نفت آبادان باید 200 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

 

جستجو
آرشیو تاریخی