صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت فوتبال
  • زیر چاپ
  • استقلال
  • منهای فوتبال
  • ورزش جهان
  • فوتبال ایران
  • پرسپولیس
  • پرونده
  • لژیونر
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و سیصد و نود و چهار - ۱۸ شهریور ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و سیصد و نود و چهار - ۱۸ شهریور ۱۴۰۲ - صفحه ۱۰

سوژه

شکست سپاهانِ نصف و نیمه در خانه زنیت

تیم فوتبال سپاهان در دیداری تدارکاتی در ورزشگاه گازپروم شهر سن‌پترزبورگ روسیه به مصاف تیم زنیت این کشور رفت که این مسابقه با شکست 4 بر یک تیم اصفهانی به پایان رسید. برای تیم زنیت در این بازی ایوان سرگئیف در دقیقه 19، زلیم‌خان باکایف در دقیقه 22، الکساندر اروخین در دقیقه 29 (پنالتی) و گوستاوو مانتوان در دقیقه 2+90 گلزنی کردند. تنها گل تیم سپاهان نیز در دقیقه 90 توسط عیسی آل‌کثیر وارد دروازه میزبان شد. تیم سپاهان که در این بازی بازیکنان ملی‌پوش خود را در اختیار نداشت، در دقیقه 76 صاحب یک ضربه پنالتی شد که رضا اسدی این ضربه پنالتی را از دست داد. عیسی آل‌کثیر و برایان دابو دو بازیکن زردپوش اصفهانی که به دلیل مشکل سقف بودجه نتوانستند قرارداد خود با این باشگاه را ثبت کنند و در لیگ برتر به میدان بروند، در این دیدار دوستانه برای تیم سپاهان بازی کردند. 16 هزار و 331 تماشاگر این بازی را در ورزشگاه گازپروم تماشا کردند. زنیت در بهمن ماه در اصفهان با نتیجه 2 بر صفر مغلوب سپاهان شده بود. محمد قربانی و محمد دانشگر زننده گل‌های سپاهان در آن بازی بود.

 
مورایس در کارگاه آموزشی مربیان برتر آسیا

کارگاه آموزشی کنفدراسیون فوتبال آسیا با حضور 20 مربی برتر شاغل در قاره کهن برگزار شد. ژوزه مورایس سرمربی تیم فوتبال سپاهان نیز یکی از مربیان حاضر در این ورکشاپ بود که به‌صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد. در این کارگاه آموزشی در مورد موضوعاتی چون هماهنگی بین مربیان حاضر در مسابقات آسیایی، نکات و موارد آموزشی و جزئیات مسابقات توضیحاتی ارائه شد. همچنین جزئیات قوانین جدید مسابقات در قاره آسیا و موضوعات مورد اهمیت فوتبال در این قاره از جمله مهم‌ترین موارد مطرح‌شده در این کارگاه آموزشی بود.
 

ادامه روابط بین‌المللی؛ همکاری زنیت با سپاهان

 پس از بازی برگشت تیم فوتبال زنیت و سپاهان بار دیگر مدیران دو باشگاه روسی در جلسه‌ای رسمی دور هم جمع شدند، تا درباره زمینه افزایش همکاری‌ها بحث و گفت‌وگو کنند. محمدرضا ساکت و حامد اصفا، مدیر امور بین‌الملل باشگاه، به نمایندگی از سپاهان در این جلسه حضور داشتند. از زنیت هم مدیران و اعضای کادر فنی والیبال و هندبال باشگاه مقابل ساکت و اصفا نشستند. روابط عمومی باشگاه سپاهان درباره محتوای جلسه اینطور نوشته است: «در این جلسه در خصوص گسترش همکاری‌ها و تعیین نقشه‌راه بین باشگاه سپاهان و زنیت در زمینه ورزش‌های والیبال و هندبال گفت‌و‌گو و تبادل نظر صورت گرفت و ساکت ابراز امیدواری کرد در آینده شاهد همکاری‌های گسترده دو باشگاه در والیبال و هندبال همچون فوتبال باشیم.» قرار است دو باشگاه زنیت و سپاهان در دو رشته والیبال و هندبال نیز به روش‌های زیر با یکدیگر همکاری داشته باشند: «برگزاری کمپ‌های تمرینی، دوره‌های آموزشی برای مربیان، دوره‌های پزشکی، حضور تیم‌های والیبال و هندبال دو باشگاه در تورنمنت‌های مختلف و برگزاری کمپ‌ برای رده‌های سنی مختلف آکادمی‌های والیبال و هندبال از دیگر موارد مطرح شده در این جلسه بود که با استقبال اعضای باشگاه زنیت رو‌به‌رو شد.»

 

جستجو
آرشیو تاریخی