خبر

آقایی مورد تأیید نکونام نیست
سعید آقایی، دفاع چپ تیم تراکتور تبریز از فهرست این تیم بیرون مانده و تنها به عنوان بازیکن آزاد می‌تواند در دیگر تیم‌ها به میدان برود. در روزهای گذشته خبرهایی درباره احتمال حضور این بازیکن در استقلال به گوش رسید اما نکونام علاقه‌ای به جذب آقایی ندارد. البته برخی از مسئولان باشگاه استقلال معتقدند که چون آقایی قبول کرده قرارداد سفید با استقلال امضا کند گزینه خوبی برای سرمایه‌گذاری است و ممکن است در استقلال احیا شود و آبی‌ها‌ بعداً در ازای دریافت مبلغی ، او را بفروشند اما نکونام اعلام کرده با وجود شایستگی‌هایی که این بازیکن در دوران اوج داشته اما الان قادر به جذب او نیست و باید روی جلالی و سلمانی به عنوان دو گزینه سمت چپ تیمش حساب کند. نکونام براین باور است که جذب آقایی ترافیک را در سمت چپ استقلال افزایش خواهد داد و این به سود هیچ‌کس نیست.


انتقاد روشن از خطیر
حسن روشن انتقاداتی را علیه خطیر مطرح کرده است: «مدیرعامل شدن که فقط برای عکس انداختن کنار بازیکنان نیست، هرچند که هنوز بازیکن درست و حسابی هم برای استقلال نیاورده است. این آقا که شاگرد اول آن لیست معروف قربان‌زاده شده و در نهایت هوشمندی توانسته روی صندلی مدیرعاملی باشگاه استقلال بنشیند حالا هم باید بدهی‌های باشگاه را بپردازد.» روشن ادامه داده: «جواد نکونام به من می‌گفت من دست روی هر بازیکنی می‌گذارم می‌روند یک نفر دیگر را می‌آورند و بعد می‌گویند ما این را داریم و اگر می‌خواهی این بازیکن را می‌آوریم! اینکه نشد کار! فوتبالیست یک تیم باید توسط سرمربی انتخاب شود نه باشگاه یا مدیرعامل. همین می‌شود که ارتباط بین نکونام و خطیر رابطه درستی نیست.»


افسوس استقلالی‌ها بیشتر شد
روز گذشته کنفدراسیون فوتبال آسیا رسماً اعلام کرد بازی‌های نماینده‌های فوتبال ایران و عربستان در خاک دو کشور برگزار خواهد شد و این بازی‌ها دیگر در کشور ثالث برگزار نمی‌شود. این خبر خوبی برای فوتبال ایران است اما برای استقلالی‌ها ناراحت کننده! بسیاری از استقلالی‌ها وقتی این خبر را شنیدند یاد حذف ناباورانه از لیگ قهرمانان آسیا افتاده و حسرت خوردند که اگر مانعی در راه حضور استقلال در لیگ قهرمانان به وجود نمی‌آمد، آنها هم می‌توانستند از بزرگان فوتبال جهان در تهران میزبانی کنند. به واقع اگر در برخی امور مربوط به سندسازی‌ها اهمال نمی‌شد اکنون استقلال نیز یکی از تیم‌هایی بود که مقابل تیم‌های عربستانی قرار می‌گرفت و تقابل با ستاره‌های بزرگ جهان که به لیگ عربستان ملحق شده‌اند می‌توانست موجب ایجاد فرصت‌هایی طلایی برای بازیکنان استقلال دراین عرصه شود.

جستجو
آرشیو تاریخی