صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت فوتبال
  • زیر چاپ
  • استقلال
  • منهای فوتبال
  • ورزش جهان
  • فوتبال ایران
  • پرسپولیس
  • پرونده
  • لژیونر
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و سیصد و نود و سه - ۱۴ شهریور ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و سیصد و نود و سه - ۱۴ شهریور ۱۴۰۲ - صفحه ۱۲

سوژه

 

مدرکی که شهاب برای پنالتی رو کرد
شاگردان یحیی گل‌محمدی در دیدار مقابل فولاد توانستند به پیروزی برسند و هرچند این برد برای پرسپولیسی‌ها رقم خورد اما اعضای این تیم به داوری این دیدار اعتراض داشتند. در ادامه همین اعتراضات شهاب زاهدی تصویری را از وضعیت مصدومیتش منتشر کرد که در برخورد با مدافع فولاد ایجاد شده است. در دقیقه 90 بازی با فولاد و قبل از گل دوم پرسپولیس خطای کولی‌بالی مدافع میانی فولاد روی شهاب زاهدی می‌توانست یک ضربه پنالتی برای تیم یحیی به همراه داشته باشد اما حسن اکرمی این صحنه را ندید یا تشخیص نداد در حالی که بیشتر کارشناسان روی پنالتی بودن این صحنه تأکید کرده‌اند.
حالا شهاب زاهدی که تاکنون در گلزنی موفق نشده با به تصویر کشیدن پای کبودش و صحنه خطا که از تصویر تلویزیونی برداشته شده قصد دارد نشان دهد می‌توانست با گرفتن یک پنالتی برای تیمش کار مثبتی بکند که از شانس بد او داور این صحنه را ندید.
 

گزینه پرسپولیس در لیگ یونان
طی هفته‌های گذشته اخبار و شایعات زیادی درباره آینده استفان یووتیچ مطرح شد. برخی از رسانه‌ها و خبرنگاران خارجی مدعی شدند که یحیی گل‌محمدی به دنبال جذب ستاره سابق اینتر، سویا و منچسترسیتی است و حتی نامه‌ای با سربرگ پرسپولیس برای جذب این بازیکن منتشر شد. هر چند که در ادامه اعلام شد نامه منتشرشده برای جذب یووتیچ جعلی است اما باز هم برخی از منابع مدعی شدند که واقعاً مذاکراتی برای جذب این بازیکن صورت گرفته و او بی‌میل نیست که برای آخرین تجربه‌های دوران حرفه‌ای خود راهی ایران شود، ولی دستمزد بالایی را مطالبه کرده است. دیروز وبسایت SDNA یونان در خبری اعلام کرد استفان یووتیچ ظهر برای پشت سر گذاشتن تست‌های پزشکی وارد این کشور شده تا انتقالش به المپیاکوس را تکمیل کند.
 

 اولونگا همچنان گل می‌زند
آژیر خطر در اردوی پرسپولیس
 ستاره کنیایی الدحیل که قرار است در لیگ قهرمانان رودرروی پرسپولیس بازی کند در هفته اول لیگ ستارگان قطر با قطع توپ روی تیرک اول مقابل الاهلی نخستین گل فصل الدحیل را به ثمر رساند و در دومین مسابقه هم با یک ضربه تماشایی رباح ماجری توانست گلزنی کند که این روند را در دیدار اخیرشان هم قبل از فیفا دی ادامه داد. میشل اولونگا در تقابل اخیر الدحیل مقابل العربی در هفته سوم لیگ ستارگان قطر که منجر به تساوی سه بر سه شد، گل اول تیمش را با فرار از بین مدافعان حریف و دریبل دروازه‌بان به ثمر رساند و گل دوم هم با تأثیرگذاری مستقیم او و اشتباه مدافع العربی زده شد تا او روی ۴ گل از ۹ گل این فصل تیمش نقش اصلی را داشته باشد. اولونگا که تجربه گلزنی با پیراهن تیم ملی کنیا مقابل تیم ایران را در فروردین ماه امسال به دست آورد، پیش‌تر در جدال با تیم‌های باشگاهی ایران از جمله سپاهان (۳ گل در ۲ بازی) و استقلال (۵ گل در ۲ مسابقه) هم این کار را انجام داده بود ولی سابقه تقابل با پرسپولیس را نداشته است.

جستجو
آرشیو تاریخی