صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت فوتبال
  • زیر چاپ
  • استقلال
  • منهای فوتبال
  • ورزش جهان
  • فوتبال ایران
  • پرسپولیس
  • پرونده
  • لژیونر
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و سیصد و نود و دو - ۱۳ شهریور ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و سیصد و نود و دو - ۱۳ شهریور ۱۴۰۲ - صفحه ۱۰

مصاحبه و خبر

شمالی‌ها از سهمیه فیفا استفاده می‌کنند
ملوان دو بازیکن می‌خرد
تیم فوتبال ملوان اگر چه نسبت به بقیه رقبای لیگ برتری دیرتر کار آماده‌سازی را شروع کرد، اما با وضعیت خوبی به تعطیلات رفت. آنها بعد از پیروزی خانگی 4 بر صفر مقابل فولاد در هفته سوم و توقف گل‌گهر در سیرجان در هفته چهارم توانستند حمایت و اعتماد هواداران ملوانی را بیش از پیش افزایش بدهند. بر همین اساس وقفه لیگ برتر می‌تواند به شاگردان تارتار برای کسب هماهنگی بیشتر کمک کند. آنها در حالی که در هفتم شهریور‌ماه سال‌جاری آخرین بازی خود مقابل گل‌گهر را در لیگ برگزار کردند، تنها بعد از دو روز تعطیلی آخر هفته، از یازدهم شهریور ماه (سال‌جاری) تمرینات خود را پی گرفتند. البته سپیدپوشان خزر برای تقویت تیم خود جذب سه مهره جدید را در دستور کار قرار دادند. اگر چه این انتقال‌ها به‌صورت رسمی از سوی ملوان اعلام نشده است، اما پیگیری‌ها نشان می‌دهد محمدرضا سلیمانی (مهاجم فصل گذشته ذوب‌آهن) و علی رمضانی (بازیکن سابق پیکان و سهمیه زیر 23 سال) به توافق اولیه رسیدند و اگر مشکلی رخ ندهد، این انتقال‌ها رسماً اعلام خواهد شد.
 

بدرقه: مغرور نمی‌شویم
میلاد بدرقه مدافع تیم فوتبال آلومینیوم اراک درباره عملکرد تیمش در چهار بازی گذشته می‌گوید: «در مجموع خیلی خوب امتیاز گرفتیم، ولی باید در بازی اول هم حداقل با یک امتیاز زمین را ترک می‌کردیم، چون فوتبال خوبی را برابر پرسپولیس به نمایش گذاشتیم. خوشبختانه در ادامه عالی کار کردیم و سه برد پیاپی به دست آوردیم، اما نباید این سه برد ما را دچار غرور کند، چون راه سختی در پیش داریم. لیگ امسال از سال گذشته بسیار سخت‌تر است و ما باید سخت تلاش کنیم تا بتوانیم روند خوب‌مان را ادامه دهیم و هواداران آلومینیوم را خوشحال کنیم. از طرفی خیلی زود است که بگوییم چه رتبه‌ای به دست خواهیم آورد و تمام هدف ما این است که بازی به بازی جلو برویم. همه بازی‌ها سخت هستند و باید یاد بگیریم که در هر بازی کمترین اشتباه را داشته باشیم.» مدافع تیم فوتبال آلومینیوم اراک با تمجید از عملکرد مجتبی حسینی سرمربی این تیم می‌گوید: قبل از شروع فصل و زمانی که تیم در حال بسته شدن بود شاید تردیدهایی در مورد آلومینیوم وجود داشت، ولی مجتبی حسینی تیمی یکدست را شکل داد و خوشبختانه عملکرد خوبی از خودمان به نمایش گذاشتیم، فقط‌ امیدوارم این روند را ادامه دهیم.»
 

یک جین مربی خارجی روی میز فولاد
در شرایطی که علیرضا منصوریان روز دوم شهریور‌ماه جاری برکنار شد و فرصت نقل و انتقالات تابستانی به پایان رسیده، مدیر برنامه‌های زیادی تلاش می‌کنند گزینه مدنظر خود را به فولادی‌ها معرفی کنند. با توجه به نظر هواداران، فولادی‌ها قصد دارند سرمربی خارجی انتخاب کنند. بررسی‌ها حاکی از آن است که تاکنون مدیربرنامه‌ها رزومه مربیان زیادی را به مدیران فولاد ارسال کرده‌اند. مدیران فولاد البته متوجه منافع شخصی برخی ایجنت‌ها هستند و به همین دلیل هر رزومه و سابقه‌ای را بررسی نکردند.

 

جستجو
آرشیو تاریخی