صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت فوتبال
  • زیر چاپ
  • استقلال
  • منهای فوتبال
  • ورزش جهان
  • فوتبال ایران
  • پرسپولیس
  • پرونده
  • لژیونر
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و سیصد و نود و یک - ۱۲ شهریور ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و سیصد و نود و یک - ۱۲ شهریور ۱۴۰۲ - صفحه ۱۲

وطنخواه: چرا باید عیسی که می‌خواهد برگردد را نپذیریم

مربی رفیق‌بازی نمی‌کند تیمش هم خوب نتیجه می‌گیرد

رضا وطنخواه مدافع اسبق پرسپولیس قبل از اینکه با ما در رابطه با مسائل اخیر صحبت کند با گلایه شدید از مسئولان پرسپولیس می‌گوید: واقعاً متأسفم که مسئولان پرسپولیس به پیشکسوتان بزرگ این تیم اصلاً توجهی حتی به لحاظ معنوی ندارند آن هم به بزرگانی مانند بیوک وطنخواه که سریعترین قهرمانی تاریخ پرسپولیس را کسب کرد و برای تیم واقعاً از جان مایه گذاشت اما حالا آقای مدیرعامل حتی از زنگ زدن به چنین چهره پرافتخاری دریغ می‌کند که واقعاً جای تأسف است.
بعد از این صحبت‌ها، وطنخواه در رابطه با احتمال بازگشت عیسی آل‌کثیر نیز می‌گوید: بازیکن پرسپولیس اشتباهی کرده اما حالا که می‌خواهد برگردد ما چرا باید او را نپذیریم. حتماً برگرداندن عیسی به سود پرسپولیس است چون اگر بخواهیم بازیکن خارجی بیاوریم حتماً باید پول زیادی بدهیم و باز هم پای واسطه جدید و پول‌های آنچنانی و بسیاری از موارد دیگر پیش می‌آید که اصلاً خوب نیست به همین دلیل ما نباید در رابطه با عیسی سختگیری داشته باشیم و او را بپذیریم.
وطنخواه در رابطه با تغییری که در خط میانی توسط سرمربی پرسپولیس لحاظ شده نیز به شکل جالبی صحبت کرده و در این ارتباط تأکید می‌کند: مربی تیم فقط صلاح تیمش را در نظر می‌گیرد و تیم جای رفیق‌بازی نیست به همین دلیل هم حتماً صلاح تیمش را دیده که با چند تغییر به مصاف حریف رفته
است.
فعلاً هم پرسپولیس از زمانی که تغییراتی را انجام داده بهتر نتیجه گرفته است ضمن اینکه وقتی بازی‌هایش را می‌برد و باختی نیاورده کسی نمی‌تواند از سرمربی به دلیل تغییراتی که داشته ایراد بگیرد. نمونه دیگر تغییرات مثبتی که یحیی در تیمش به وجود آورده حضور یاسین سلمانی است. بازیکنی که به لحاظ هافبک تهاجمی به تیم پرسپولیس اضافه شده و انصافاً در بازی ذوب‌آهن و فولاد که دومین بازی‌اش بود نشان داد بازیکن قابلی است چون گل خوبی برای پرسپولیس به ثمر رساند و از هر لحاظ قابلیت خودش را نشان داد. فوتبال متعلق به جوان‌هاست و هیچ مربی از اعتماد کردن به جوان‌ها ضربه نمی‌خورد به همین دلیل حتماً باید از بازیکنانی مانند محمد عمری و بقیه بازیکنان جوان مانند یاسین سلمانی بیشتر کمک گرفت. بازیکنانی که به دلیل انرژی و انگیزه زیادی که دارند حتماً می‌توانند خودشان را به بهترین شکل ممکن نشان دهند و به تیم و مربی کمک کنند.

ZOOM
پالس مثبت درویش برای بازگشت عیسی
رضا درویش دیروز در مورد شرایط خط حمله پرسپولیس و احتمال بازگشت عیسی آل‌کثیر گفت: این به آقای آل‌کثیر بستگی دارد که شرایط خود را بررسی کند. اگر آزاد است و تمایل داشته باشد، مذاکره می‌کنیم. البته کادر فنی هم باید با آمدن آل‌کثیر موافق باشند. آقای گل‌محمدی رزومه نزدیک به ۵۰ بازیکن خارجی را بررسی کرد اما بازیکن شاخصی که برای پرسپولیس مثمرثمر باشد پیدا نکرده است.
درویش در پاسخ به این سؤال که اگر آل‌کثیر به پرسپولیس برگردد پرونده جذب بازیکن خارجی بسته می‌شود، بیان کرد: ما یک نفر بیشتر جا نداریم.
مسأله بازگشت آل‌کثیر به پرسپولیس در حالی همچنان داغ است که ابتدا گفته شد این بازیکن به عنوان بازیکن آزاد می‌تواند به پرسپولیس بیاید اما بعداً شنیده شد او تا نیم فصل نمی‌تواند در تیمی بازی کند.

جستجو
آرشیو تاریخی