مصاحبه و خبر

ادعای جالب ایوب والی
همه ما با منصوریان همدل بودیم!
ایوب والی بازیکن تیم فوتبال فولاد خوزستان درباره شکست تیمش مقابل پرسپولیس می‌گوید: «تیم ما مریض است و اعتماد به نفسش را از دست داده است. تا دقیقه 75 همه تلاش‌مان را کردیم و نسبت به بازی‌های گذشته خوب بودیم. بعد از دریافت گل شیرازه تیم‌مان به هم ریخت. تیم ما خیلی کار دارد و مربی جدید باید انتخاب شود. در عمرم این‌طور شرمنده هوادار نشده بودم، بغضم گرفته بود و دوست داشتم گریه کنم. تیم ما می‌تواند همیشه مدعی قهرمانی باشد ولی حال و روزمان این‌طور است.» او با اشاره به جدایی نکونام و منصوریان از فولاد این طور می‌گوید: «بحث نکونام فرق می‌کند و مردم هم خیلی او را تشویق کردند و نتایج خوبی هم گرفت. جواد نکونام تا لحظه آخر مورد حمایت بود و خودش از باشگاه جدا شد. بحث منصوریان متفاوت است و بعد از جدایی نکونام هواداران فولاد می‌گفتند چرا ما نمی‌توانیم بهترین مربیان و بازیکنان خارجی را بیاوریم و بحث هواداران ما همین بود. هر فرد دیگری هم جای منصوریان می‌آمد هواداران معترض می‌شدند و به مشکل می‌خورد. شک نکنید همه بازیکنان با منصوریان همدل بودند.»


ادعای جالب سحرخیزان در 18 سالگی
برای اولین بار اخراج شدم!
سعید سحرخیزان مهاجم جوان گل‌گهر با تمجید از بازی تیمش مقابل ملوان می‌گوید: «بازی خیلی خوبی بود. فکر کنم همه آنهایی که بازی را دیدند لذت بردند. ما روی اتفاق از ملوان گل خوردیم و خدا را شکر توانستیم به بازی برگردیم و مساوی کنیم. ما می‌دانستیم که ملوان تیم دفاعی است و خوب دفاع می‌کند. با آنالیزی که مربی‌مان کرده بود، می‌دانستیم ملوان تیم خوبی است و بسته بازی می‌کنند و به مشکل خواهیم خورد. خدا را شکر می‌کنیم که نباختیم و فکر می‌کنم در این بازی، مساوی عادلانه‌ترین نتیجه بود.» او درباره دریافت کارت قرمز از داور این طور می‌گوید: «واقعیتش من در دوران فوتبالی‌ام اصلاً کارت نگرفته بودم و این اولین کارت قرمزی بود که گرفتم و خیلی ناراحت شدم، چون احساس می‌کنم اگر در زمین می‌ماندم، می‌توانستیم گل دوم هم بزنیم و برنده بازی باشیم. من پایم را انداختم تا توپش را بگیرم، اما دفاع حریف بدنش را جلوی استوکم آورد که به هدف اینکه توپش را بگیرم، پایم را انداختم و ناخودآگاه برخوردی شکل گرفت. برخورد اصلاً سنگین نبود و خیلی طبیعی و آرام بود. فکر می‌کنم داور می‌توانست مدارا کند».

 
فجر سپاسی
با چهره‌ای جدید
شاگردان مهدی رجب‌زاده سر‌مربی تیم فجر که در لیگ دوره گذشته تا آخرین لحظه شانس صعود به لیگ برتر را داشتند، هفت بازیکن با سابقه لیگ برتر را به خدمت گرفتند که اسامی آنها عبارتند از محمد‌رضا فلاحیان هافبک فصل گذشته آلومینیم اراک، علی نجفی بازیکن سابق تیم تراکتورسازی تبریز، عباس بوعذار هافبک فصل گذشته صنعت نفت آبادان، علی غلام‌زاده دروازه‌بان فصل گذشته فولاد، علی فتحی بازیکن سابق تراکتورسازی، عرفان پورافراز بازیکن سابق پیکان و ملوان انزلی و محمد‌علی کاظمی.

جستجو
آرشیو تاریخی