صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت فوتبال
  • زیر چاپ
  • استقلال
  • منهای فوتبال
  • ورزش جهان
  • فوتبال ایران
  • پرسپولیس
  • پرونده
  • لژیونر
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و سیصد و هشتاد و نه - ۰۹ شهریور ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و سیصد و هشتاد و نه - ۰۹ شهریور ۱۴۰۲ - صفحه ۱۰

مصاحبه و خبر

دلیل نتایج ضعیف تراکتور از زبان هاشم‌نژاد
قرعه سخت!
مهدی هاشم‌نژاد مهاجم تراکتور درباره پیروزی تیمش مقابل مس رفسنجان می‌گوید: «بابت پیروزی مقابل مس‌رفسنجان و به ارمغان آمدن اولین سه امتیاز فصل‌ تیم بسیار خوشحال هستم و امیدوارم این روند ادامه‌دار باشد. ما بازی به بازی بهتر می‌شویم، از لحاظ مالکیت توپ در دو بازی اخیر از حریفان‌مان برتر بودیم و مس رفسنجان نتوانست موقعیتی چندان جدی روی دروازه‌مان ایجاد کند.» او دلیل خاصی را برای نتایج ضعیف تیم‌شان در هفته‌های اخیر مطرح می‌کند: «به نظرم قرعه سخت‌مان در لیگ‌برتر باعث شد تا بازی‌های دو هفته ابتدایی لیگ را واگذار کنیم، بازیکنان جدیدی به تیم ما اضافه شده‌اند و ما مقابل دو تیم باثبات و قدرتمند قرار گرفتیم و مطمئنم اگر در اواسط فصل با سپاهان و پرسپولیس بازی می‌کردیم شرایط متفاوت بود. البته هواداران اصلی تراکتور بسیار فهیم هستند، آنها همواره پشت تیم بوده‌اند و از تراکتور حمایت کرده‌اند.» مهاجم ملی‌پوش تراکتور در رابطه با حضور تیم‌ملی امید در بازی‌های مقدماتی المپیک ۲۰۲۴ پاریس این طور می‌گوید: «به احتمال بسیار بعد از بازی با استقلال خوزستان به اردوی تیم‌ملی ملحق شوم و امیدوارم بتوانیم تیم‌ ملی امید ایران را پس از سال‌ها به المپیک برسانیم.»


پایان همکاری کاظمیان با ذوب
دلیل: نیمکت‌نشینی
در روز چهاردهم تیرماه سال‌جاری محمدامین کاظمیان با قراردادی سه ساله به ذوب‌آهن پیوست. او در سه هفته اخیر خیلی فرصت بازی پیدا نمی‌کرد و بیشتر به‌عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین شد. همین موضوع باعث شد میان بازیکن تازه وارد ذوب با ربیعی سرمربی سبزپوشان اختلاف ایجاد شود. این در حالی است که شب گذشته سرمربی ذوب‌آهن در نشست خبری خود خبراز تقویت بخش هجومی تیمش داده بود. بازیکن 27 ساله ذوب‌آهنی‌ها دیروز قرارداد خود را فسخ کرد تا آینده فوتبالش را در جایی خارج از اصفهان دنبال کند. از آلومینیوم اراک، پیکان و مس رفسنجان به‌عنوان مقصد جدید این بازیکن یاد می‌شود.


پاسخ سازمان لیگ به انتقاد خطیبی
تیم امید پیکان در لیگ برتر حضور ندارد
رضا عبدی  مدیرمسابقات فوتبال پایه سازمان لیگ در مورد انتقاد رسول خطیبی سرمربی تیم فوتبال پیکان تهران نسبت به همزمانی مسابقات لیگ برتر و امید می‌گوید: «سازمان لیگ همواره به دنبال برگزاری مسابقات در رده‌های پایه در مطلوب‌ترین شرایط است و به همین دلیل هم مسابقات رده‌های امید، جوانان و نوجوانان در لیگ در سطح کشور با فاصله زمانی دو تا سه روز برگزار می‌شود چه برسد به مسابقات لیگ برتر امید و لیگ برتر بزرگسال. از سوی دیگر مسابقات لیگ برتر امید باشگاه‌های کشور برای فصل آینده هنوز آغاز نشده است. عبدی به موضوع جالبی اشاره می‌کند:« از نکات جالب توجه اینکه تیم امید باشگاه پیکان در سطح لیگ برتر امیدهای کشور اصلاً حضور ندارد. دغدغه خطیبی بسیار درست است و ایشان از مربیان ارزشمند فوتبال کشورمان است که همواره به بازیکنان جوان میدان می‌دهد و در همین راستا بهتر است برنامه مسابقات باشگاه‌های امید تهران هم با مسابقات کشوری تداخل کمتری پیدا کند.»

جستجو
آرشیو تاریخی