صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت فوتبال
  • زیر چاپ
  • استقلال
  • منهای فوتبال
  • ورزش جهان
  • فوتبال ایران
  • پرسپولیس
  • پرونده
  • لژیونر
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و سیصد و هشتاد و هشت - ۰۸ شهریور ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و سیصد و هشتاد و هشت - ۰۸ شهریور ۱۴۰۲ - صفحه ۱۵

طارمی 1+3 میلیون یورو دستمزد می‌گیرد

اختلاف پورتو و میلان، 250 میلیارد!

نیکادل اسدی
روزنامه‌نگار

مهدی طارمی روزهای پایانی بازار نقل و انتقالات را با اشتیاق بیشتری سپری خواهد کرد. دوشنبه‌شب او به عنوان بازیکن فیکس برای پورتو در زمین ریوآوه بازی کرد و تیمش به برتری 2 بر یک رسید اما او گلی به ثمر نرساند. طارمی با داشتن قراردادی که در آخرین سال خود قرار دارد، می‌تواند تیم جدیدی را انتخاب کند.

پیشنهاد اولیه، 15 میلیون یورو
طارمی برای حضور در میلان با یک نگرش توأم با احترام مطلق به باشگاه فعلی‌اش فشار می‌آورد و همزمان میلان در حال چانه‌زنی برای تخفیف است. آنها قبلاً 15 میلیون یورو به اضافه آپشن را در مقابل مبلغ درخواستی پورتو که فعلاً از 25 میلیون یورو کمتر شده، پیشنهاد داده‌اند اما پورتو هنوز در برابر این پیشنهاد تسلیم نشده است. زیرا آنها می‌دانند که طارمی چه تأثیری در ترکیب آنها دارد. با این حال کماکان بستر برای این انتقال فراهم است.
 
مذاکره طارمی با پورتو
مهاجم پورتو به دنبال پیوستن به میلان است و دیروز با حضور در باشگاه با مدیران پورتو برای انجام انتقال مطلوبش پیش از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات مذاکره کرد. باشگاه میلان امیدوار است که مذاکره طارمی با پورتو به نتیجه برسد. دستمزد طارمی در میلان 1+3 میلیون یورو خواهد بود. میلان تا آخرین لحظه این انتقال را پیگیری خواهد کرد و در صورتی که پورتو موافقت کند، طارمی را به عنوان دومین بازیکن ایرانی حاضر در سری A بعد از حضور سردار آزمون در رم جذب خواهد کرد.
 
اختلاف فقط  پنج میلیون یورو
گاتزتا دلو اسپورت ایتالیا خبر داده که میلان به هیچ وجه حاضر نیست از جذب طارمی کوتاه بیاید و فشاری که او هم به مدیران پورتو آورده باعث شده که آنها هم حاضر شوند از مواضع‌شان عقب‌نشینی کنند و با فروش این بازیکن با مبلغ 20 میلیون یورو موافقت کنند. مذاکرات بین دو باشگاه برای توافق بر سر اختلاف پنج میلیون یورویی ادامه خواهد داشت تا این انتقال هرچه زودتر نهایی شود.
 
کارد بزنید، خون کونسیسائو درنمی‌آید
از پرتغال خبر می‌رسد سرجیو کونسیسائو به هیچ وجه از جدایی ستاره تیمش راضی نیست. او پیش از این اوتاویو را به النصر واگذار کرده و دوست ندارد طارمی را هم از دست بدهد اما به نظر نمی‌رسد که چاره دیگری داشته باشد. کونسیسائو در صورت پذیرش پیشنهاد میلان توسط پورتو، باید با مهاجم ایرانی‌اش خداحافظی کند و به جای او در ساعات پایانی نقل و انتقالات بازیکن جدیدی بخرد. هر چند فران ناوارو، هم‌تیمی سابق علی علیپور در ژیل‌ویسنته هم در پورتو حضور دارد.
 
استوک طارمی در پای کاستا!
دیگو کاستا، دروازه‌بان باتجربه پورتو و تیم ملی پرتغال مقابل ریوآوه با کفش‌هایی وارد زمین شد که تعجب رسانه‌ها و دوربین تلویزیونی و البته هواداران حاضر در ورزشگاه حریف را به همراه داشت، چراکه او با استوک مهدی طارمی پای به این بازی گذاشته بود. ظاهراً گلر پورتو کفش‌های مهدی طارمی را به طور قرضی در اختیار داشت، چراکه علاوه بر پرچم ایران، مخفف نام این ملی‌پوش ایرانی که همیشه روی استوک او وجود دارد (MT9) به چشم می‌خورد.

 

جستجو
آرشیو تاریخی