صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت فوتبال
  • زیر چاپ
  • استقلال
  • منهای فوتبال
  • ورزش جهان
  • فوتبال ایران
  • پرسپولیس
  • پرونده
  • لژیونر
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و سیصد و هشتاد و هفت - ۰۷ شهریور ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و سیصد و هشتاد و هفت - ۰۷ شهریور ۱۴۰۲ - صفحه ۱۱

مصاحبه

خطیبی: با یک ابر تیم بازی داریم
رسول خطیبی سرمربی تیم فوتبال پیکان درباره بازی تیمش مقابل سپاهان می‌گوید: «با تیمی بازی داریم که واقعاً ابرتیم هست. خودم در تیم سپاهان چند سال بازی کردم، سپاهان واقعاً یک تیم کامل است، ولی باید بگویم که ما هم برای سه امتیاز بازی می‌کنیم و قطعاً یک بازی خوب از تیم ما خواهید دید. ما از سه هفته گذشته باید 9 امتیاز می‌گرفتیم.
حداقل باید هفت امتیاز می‌گرفتیم که بی‌دقتی، بدشانسی و جوانی باعث شد امتیازات را از دست بدهیم. ما هجومی‌تر از دیدارهای قبلی خواهیم بود و برای سه امتیاز وارد زمین می‌شویم. امکان ندارد بازی بسته‌ای از تیم ما ببینید. از کیفیت فنی تیم راضی هستیم و امیدوارم همین روند را با کسب پیروزی ادامه بدهیم.» او با اشاره به اشتباهات داوری این طور می‌گوید: «در زندگی‌ام رُک هستم و خودشیرینی را دوست ندارم. ما در دو بازی پس از دقیقه 80 گل خوردیم که اگر دوستان جای من بودند، می‌گفتند تقصیر داور است. با این حال داوران در هر سه بازی قضاوتی فوق‌العاده داشتند و از آنها تشکر می‌کنم. البته سیستم کمک‌داور ویدیویی (VAR) هرچه زودتر باید وارد کشور شود تا کیفیت لیگ بالا برود.»

 
نریمان‌جهان: می‌توانستیم هفت امتیازی باشیم
سامان نریمان جهان هافبک تیم فوتبال درباره عملکرد پیکان و کسب سه تساوی در شروع لیگ برتر می‌گوید: «تمام بازی‌های لیگ سخت است و ما متأسفانه در دو مسابقه در لحظات آخر برد را با تساوی عوض کردیم، در غیر این صورت هفت امتیاز داشتیم. پیکان تیم جوانی است و طبیعتاً نیاز به زمان دارد تا خودش را نشان دهد، ولی باید مواظب نتایج هم باشیم و اگر قرار باشد بردها را به راحتی از دست بدهیم، کارمان سخت خواهد شد. ما تا اینجا با توجه به حریفانی که با آنها روبه‌رو شدیم نتایج خوبی گرفتیم و امیدوارم این روند را ادامه دهیم.» او درباره رویارویی با سپاهان این طور می‌گوید: «آنها لیگ را با سه برد شروع کردند و مقابل استقلال و تراکتور دو مدعی دیگر قهرمانی پیروز شده‌اند. سپاهان بازیکنانی بزرگ و باکیفیت دارد که اگر از آنها غافل شویم، ضربه خواهیم خورد. ما می‌دانیم اگر مقابل سپاهان اشتباه کنیم، شکست خواهیم خورد و امیدوارم برابر این تیم باهوش و بدون اشتباه باشیم تا امتیاز بگیریم.»

 
نورمحمدی: شانس بیاوریم، می‌بریم
حامد نورمحمدی مدافع تیم فوتبال ملوان درباره پیروزی پرگل تیمش مقابل فولاد می‌گوید: «ما بازی بسیار خوبی انجام دادیم و در هر دو نیمه برتر از تیم حریف بودیم. هرچند زمین کیفیت خوبی نداشت، ولی ما فوتبال خوبی به نمایش گذاشته و از موقعیت‌های‌مان استفاده کردیم. بازیکنان فولاد بابت اتفاقات یکی، دو هفته گذشته تحت فشار قرار داشتند که این موضوع در روند بازی آنها تأثیر منفی داشت. از طرفی ما گلی زودهنگام زدیم و همین موضوع باعث شد تا آنها شرایط سختی پیدا کنند. من بحث کم‌کاری بازیکنان فولاد را کلاً قبول ندارم.» نورمحمدی در مورد تقابل این تیم با گل‌گهر این طور می‌گوید: «این تیم بعد از حضور امیر قلعه‌نویی شخصیت خوبی گرفت و امسال هم با سرمربی یونانی‌اش عملکرد خوبی داشته است. قطعاً بازی سختی در سیرجان داریم، ولی امیدوارم نتیجه خوبی بگیریم و شانس هم در این مسابقه با ما یار باشد.»

جستجو
آرشیو تاریخی