صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت فوتبال
  • زیر چاپ
  • استقلال
  • منهای فوتبال
  • ورزش جهان
  • فوتبال ایران
  • پرسپولیس
  • پرونده
  • لژیونر
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و سیصد و هشتاد و شش - ۰۶ شهریور ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و سیصد و هشتاد و شش - ۰۶ شهریور ۱۴۰۲ - صفحه ۱۰

مصاحبه و خبر

سهمیه لیگ، فقط برای خوزستان
رئیس هیأت فوتبال استان خوزستان مدعی شد که تیم تازه راه‌یافته به لیگ دسته اول فوتبال باید به نمایندگی از این استان در لیگ یک شرکت کند. عبدالکاظم طالقانی می‌گوید: «این تیم متعلق به گچساران نیست. زمانی که تیم از حفاری اهواز به مناطق نفت‌خیز جنوب اهواز هبه یا منتقل شد، قرار بر این بود که بازی‌هایش در اهواز انجام شود که برخی افراد از ما خواستند تیم به گچساران منتقل شود. ما هم گفتیم که تیم مناطق نفت‌خیز متعلق به استان خوزستان است و نمی‌توانیم چنین کاری انجام بدهیم.» او در مورد اینکه دیدارهای نفت و گاز فصل گذشته در گچساران برگزار می‌شد، این طور می‌گوید: «شهر گچساران از لحاظ اداری و کاری، همانند مسجدسلیمان و امیدیه زیر نظر مناطق نفت‌خیز جنوب اهواز است و گفتیم مردم این شهر از بازی‌های تیم لذت ببرند. متأسفانه این امر مشتبه شده است که تیم مناطق نفت‌خیز به استان کهگیلویه و بویراحمد تعلق دارد! چنین چیزی وجود ندارد و ما درخواست کردیم تیم به اهواز بازگردد.»

 
نفت مسجدسلیمان نیازمند پول
7 میلیارد برای باز شدن پنجره
ابراهیم اشکش سرمربی نفت مسجدسلیمان درباره شرایط تیمش در آستانه شروع لیگ یک می‌گوید: «بعد از اردویی که در تهران داشتیم، تمرینات‌مان را در مسجدسلیمان آغاز کردیم و می‌خواهیم بازیکنان تطابق بیشتری با محیط پیدا کنند. به‌جز یکی، دو نفر، سایر بازیکنان اهل استان خوزستان هستند که این مسأله کارمان را راحت‌تر کرده است. با توجه به بودجه‌ای که داشتیم، لیستی را تهیه کردیم و 95 درصد بازیکنان را به خدمت گرفتیم. برخی بازیکنان در لیگ یک قراردادهای چهار تا پنج میلیارد تومانی امضا کرده‌اند. تیم یکدستی در اختیار داریم و بازیکنان ما جزو بهترین‌های سه سال اخیر لیگ یک هستند. تلاش می‌کنیم تیم را جمع و جور کنیم و بازیکنان هرچه زودتر با هم هماهنگ شوند.» اشکش در مورد بسته بودن پنجره نقل‌وانتقالاتی باشگاه نفت MIS می‌گوید: «پنجره نقل‌وانتقالاتی باشگاه بسته است و با پرداخت شش یا هفت میلیارد تومان مشکل برطرف می‌شود.»


کاظمیان: جای اعتراض به داور VAR بیاوریم
محمدامین کاظمیان هافبک تیم فوتبال ذوب‌آهن درباره اینکه تیمش بعد از دریافت گل آفساید از پرسپولیس اعتراضی نداشت، این طور می‌گوید: «تیم ما اخلاق‌مدار است و همه بازیکنان تلاش می‌کنند که تیم شرایط بهتری را تجربه کند. وقتی یکی از بازیکنان محروم شود، به تیم لطمه می‌خورد، اما ما اهل اینطور اعتراضات و شلوغ‌کاری‌های مرسوم نیستیم. اشتباه داوری هم بخشی از بازی است و نباید داوران را تحت فشار قرار بدهیم. امیدواریم با آمدن VAR این اشتباهات به حداقل ممکن برسد تا بتوانیم در آینده میزبان خوبی در لیگ قهرمانان آسیا باشیم، وگرنه فوتبال ما عقب می‌افتد.» او درباره شایعه جدایی محمد ربیعی می‌گوید: «پاسخ به این سؤال در حیطه وظایفم نیست، اما اگر بخواهم نظر شخصی خودم را بدهم با توجه به شرایط تاکتیکی و بسته شدن تیم ذوب‌آهن توسط ربیعی، بعید می‌دانم که به پیشنهاد تیم دیگری پاسخ مثبت بدهد. ضمن اینکه نباید فراموش کرد ذوب‌آهن در سال‌های اخیر با دوران اوجش کمی فاصله گرفته بود.»

جستجو
آرشیو تاریخی