صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت فوتبال
  • زیر چاپ
  • استقلال
  • منهای فوتبال
  • ورزش جهان
  • فوتبال ایران
  • پرسپولیس
  • پرونده
  • لژیونر
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و سیصد و هشتاد و چهار - ۰۴ شهریور ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و سیصد و هشتاد و چهار - ۰۴ شهریور ۱۴۰۲ - صفحه ۱۳

پرسپولیس یک – ذوب‌آهن یک

فرار از تله

پنجشنبه 2/6/1402، هفته سوم از بیست و سومین دوره لیگ برتر، ورزشگاه آزادی، ساعت:19:30، بدون تماشاگر
پرسپولیس یک
گل: گئورگی گولسیانی(85)
ذوب‌آهن یک
گل: سروش رفیعی(44 -گل به خودی)
داور: رضا عادل، کمک‌ها: آرمان اسعدی، فرهاد فرهادپور
اخطار: مرتضی پورعلی‌گنجی، دانیال اسماعیلی‌فر (پرسپولیس) حبیب فرعباسی، پوریاآریاکیا، حسین اسلامی (ذوب‌آهن)
پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلی‌گنجی (محمد عمری- 46)، محمدحسین کنعانی‌زادگان، دانیال اسماعیلی‌فر، علی نعمتی، میلاد سرلک (گئورگی گولسیانی-83)، سروش رفیعی (مسعود ریگی-46)، سعید صادقی (یاسین سلمانی- 68)، مهدی ترابی، وحید امیری، شهاب زاهدی
سرمربی: یحیی گل‌محمدی
ذوب‌آهن: حبیب فرعباسی، آرش قادری، محمد قریشی، شایان مصلح، فردین یوسفی، پوریا آریاکیا (جلال مداحی-86)، مهرداد رضایی (سیدرضا مختاری-78)، امیرحسین جدی، محمدحسین اسلامی (عرفان معصومی-64)، سجاد آشوری (محمدامین کاظمیان- 64)، محمدجواد محمدی (نادر محمدی- 86)
سرمربی: محمد ربیعی
پرسپولیس بدون تغییر نسبت به دو بازی قبلی در نیمه نخست نمایش ضعیفی داشت و فقط دو سه موقعیت نصف و نیمه خلق کرد. ذوب‌آهن هم نمایشی پایاپای ارائه داد و چند موقعیت نصف و نیمه داشت تا اینکه در آخرین دقایق پاس به عقب اشتباه رفیعی و اشتباه بزرگتر بیرانوند یک گل به خودی عجیب را رقم زد و پرسپولیس را برای اولین بار در این فصل عقب انداخت. یحیی نیمه دوم را با دو تغییر شروع کرد و ریتم تیمش سریعتر و بهتر شد. آنها در این نیمه دقیقه به دقیقه عرصه را به حریف تنگ‌تر می‌کردند اما خط دفاع ذوب‌آهن عالی کار کرد و در ضدحملات چند بار موقعیت گلزنی نصف و نیمه‌ای به وجود آورد که این بار مدافعان سرخ و بیرو حواس جمع بودند. بالاخره فشار و تغییرات پرسپولیس در مقابل تغییرات ربیعی جواب داد و در آخرین دقایق ارسال امیری و ضربه سر گولسیانی نتیجه را به تساوی کشاند تا سرخ‌ها به سختی از این تله فرار کنند و حداقل یک امتیاز از این بازی ظاهراً خانگی بگیرند.

ZOOM
انتقاد شدید گل محمدی از وضعیت چمن
حجم عمده‌ای از مصاحبه بعد از بازی گل محمدی به انتقاد از وضعیت چمن معطوف شد: همه بازی‌هایی که قرار است انجام بدهیم از هر 10 بازی 8 تای آن مساوی است و دو بازی هم یک بر صفر است یا ما برنده می‌شویم یا حریف. با این وضعیت چمن، نورافکن‌ها و سکوهای ورزشگاه مجبور نیستید بازی‌ها را برگزار کنید. الان به پیروانی گفتم زحمت بکشد نامه بزند که بازی‌ها را در ورزشگاه کاظمی برگزار کنیم. تماشاگر که نمی‌آید به ورزشگاه، چمن هم که داغون است، حداقل در ورزشگاه کاظمی چمنی داریم که می‌شود فوتبال بازی کرد. ذوب‌آهن تیم شایسته‌ای بود. ما تیمی هستیم که باید بتوانیم به هم پاس بدهیم، بتوانیم به بازی سرعت بدهیم. وقتی این کار را نمی‌توانیم بکنیم یک تیم معمولی می‌شویم. نمی‌خواهم نتیجه‌ای که گرفتیم را توجیه کنم. واقعاً دنبال این کار نیستم.

 

جستجو
آرشیو تاریخی