صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت فوتبال
  • زیر چاپ
  • استقلال
  • منهای فوتبال
  • ورزش جهان
  • فوتبال ایران
  • پرسپولیس
  • پرونده
  • لژیونر
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و سیصد و هشتاد و چهار - ۰۴ شهریور ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و سیصد و هشتاد و چهار - ۰۴ شهریور ۱۴۰۲ - صفحه ۱۱

ایوب والی جانشین موقت منصوریان

درگیری در رختکن فولاد بعد از باخت سنگین در انزلی

همه چیز از لحظه انتشار استوری‌های حمایتی بازیکنان از علیرضا منصوریان آغاز شد. این اتفاق پیشنهاد هر کسی بود اشتباه بزرگی مرتکب شد. در شرایطی که بیشتر فضای مجازی در اهواز علیه منصوریان بوده و هست این نوع رفتارها حساسیت‌ها را بیشتر می‌کند.
اما این اتفاق افتاد و مخالفت کردن سه بازیکن (والی، آبشک و مریدی) تنش را در میان بازیکنان فولاد به وجود آورد. از طرفی باخت سنگین به ملوان در انزلی فضای تیم را بیش از گذشته از حالت طبیعی خارج کرد. منصوریان که در دقیقه 66 از بازی اخراج شده بود به هیچ وجه قبل از بازی تصور نمی‌کرد چنین شکستی را مقابل ملوان تجربه کند. او بعد از بازی هم خیلی با شاگردانش صحبت نکرد و بلافاصله هم با پیشنهاد باشگاه برای قطع همکاری موافقت کرد. این بهترین تصمیم منصوریان در روزهای اخیر بود. چون اگر قرار بود هواداران با او همراه شوند تا قبل از این بازی آن را اثبات می‌کردند. اما هر چه پیش می‌رفتند از همدیگر دورتر می‌شدند. انگار روی دو خط موازی حرکت می‌کردند.
سکونشینان از ابتدای فصل نارضایتی‌شان را از تمدید قرارداد او اعلام کرده بودند اما باشگاه یک فرصت دیگر داد تا شاید با کسب نتایج خوب آرامش به اردوی تیم برگردد. باخت 3-0 به گل‌گهر در سیرجان دور از چشم هواداران رقم خورد اما باخت خانگی به صنعت نفت کار را برای علی منصور سخت کرد. شاید بهتر بود او همان موقع و زمانی که از چند قدمی‌ مورد توهین قرار گرفت می‌رفت. آن روز خودش گفته بود: «کار کردن در این ورزشگاه صبر ایوب می‌خواهد. سه هفته در آبادان کرونا داشتم و در مجموع کلاً 4 بار به خانواده‌ام سر زدم. اگر 10 قدم از شما ببینم، هزار قدم جلو می‌آیم. ما رگ دست‌مان را هم می‌دهیم. به من توهین شد و تیم هم به من وابستگی دارد. یک نفر دور تا دور ورزشگاه می‌دود و به من فحاشی می‌کند. در آبادان کسی چنین کاری نمی‌کرد. من فقط به خاطر امکانات اینجا مانده‌ام. همه باید بدانند ورزشگاه فولاد بی‌نظیر است و وقتی به تمرین می‌آیم خودم حس بازی پیدا می‌کنم. من هنوز داخل شهر نرفته‌ام. ما میهمان اینجا هستیم؛ شما بیایید در تهران و میهمان ما باشید و ببینید کسی جرأت می‌کند به شما بگوید که بالای چشم‌تان ابرو است؟ من هیچ‌وقت فولادی نخواهم بود و به خاطر شغلم در اینجا مربیگری می‌کنم. فکر می‌کردم با حضورم مخالفت شود اما تصور نمی‌کردم توهین کنند! وقتی من فحش می‌خورم بازیکن نمی‌تواند کارش را انجام دهد.» اما او همچنان امیدوار بود که دست پر از انزلی برگردد و آماده بازی با پرسپولیس شود. اما سناریوی استوری حمایتی داستان را عوض کرد.
فولاد چهار گل در انزلی خورد، یک پنالتی هم داد که گل نشد و دو، سه گل دیگر هم نخورد. سوت پایان بازی با ملوان شروع اتفاقات جدید در این تیم بود. رختکن این تیم حالت طبیعی یک تیم را نداشت. اختلاف میان تعدادی از بازیکنانی که استوری گذاشته بودند با چند نفری که به دلیل کامنت‌های برخی هواداران در فضای مجازی این کار را نکرده بودند علنی شد. جر و بحث میان آنها بالا گرفت و اگر دخالت دو، سه بازیکن تیم نبود شاید از خجالت یکدیگر هم درمی‌آمدند.
هر چه که بود تیم در حالی به اهواز برگشت که بازیکنان اسامی مختلفی را برای جایگزینی علی منصوریان در فضای مجازی می‌دیدند. از اسکوچیچ و بردیف گرفته تا افشین قطبی، حسین فرکی و سهراب بختیاری‌زاده که البته این آخری در میان گزینه‌های داخلی شانس بیشتری دارد. البته هنوز باشگاه موضع رسمی‌اش را در این خصوص اعلام نکرده اما آخرین خبر اینکه برای بازی با پرسپولیس در هفته چهارم هدایت تیم برعهده ایوب والی خواهد بود و پس از آن به دلیل تعطیلی دو هفته‌ای زمان خوبی برای مربی جدید خواهد بود تا تیمش را بهتر بشناسد.
به هر حال فولاد آنقدر بازیکن دارد که بعد از همین سه باخت هم بتواند خودش را پیدا و به جدول برگردد. به شرطی که فضای موجود عوض و آرامش به تیم برگردد. بدون شک آنها باید در کوتاه‌ترین زمان سرمربی جدیدشان را معرفی کنند.

جستجو
آرشیو تاریخی