صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت فوتبال
  • زیر چاپ
  • استقلال
  • منهای فوتبال
  • ورزش جهان
  • فوتبال ایران
  • پرسپولیس
  • پرونده
  • لژیونر
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و سیصد و هشتاد و دو - ۰۱ شهریور ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و سیصد و هشتاد و دو - ۰۱ شهریور ۱۴۰۲ - صفحه ۱۳

خبر

شاید شماره‌های آسیایی تغییر کند
با اینکه شماره پیراهن بازیکنان پرسپولیس اعلام شده و فعلاً بازیکنی به لیست سرخ‌ها اضافه نشده تا در فهرست آسیایی آپدیت شده باشگاه قرار بگیرد اما بعید نیست شماره پیراهن برخی بازیکنان پرسپولیس در لیگ قهرمانان تغییر کند. گفته می‌شود کنفدراسیون فوتبال آسیا بعضاً به تیم‌ها الزام می‌کند که شماره لباس بازیکنانش از 1 تا 25  باشد. اگر قرار باشد امسال هم چنین الزامی صورت بگیرد برخی بازیکنان پرسپولیس باید شماره‌های جدیدی انتخاب کنند. در بین بازیکنان شناخته شده‌تر پرسپولیس نفراتی مثل اسدبیگی، عمری، هنانوف و سلمانی شماره‌های بالایی دارند.
 

پرسپولیس لباس آسیایی ندارد؟
در شرایطی که به تازگی و در آستانه فصل تازه لیگ برتر از کیت‌های جدید پرسپولیس رونمایی شد اما به نظر نمی‌رسد این باشگاه برای لباس آسیایی نقشه و برنامه‌ای داشته باشد. در دهه گذشته معمولاً پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا با البسه متفاوتی ظاهر می‌شد اما طی فصول گذشته و در واقع از سال 2017-2018 به این سو همان لباسی که در لیگ و جام حذفی استفاده می‌شود در لیگ قهرمانان هم استفاده شده است. البته شرایط لباس آسیایی باید تفاوت‌هایی داشته باشد که مهم‌ترینش درج اسپانسرهاست. اسپانسر مقابل پیراهن باید اندازه‌ای کوچکتر و مطابق AFC باشد و لوگوی لیگ قهرمانان هم روی سر‌آستین لباس‌ها نصب خواهد شد.


استادیوم مشترک با نساجی در آسیا
در شرایطی که امسال استقلال در لیگ قهرمانان آسیا حضور ندارد پرسپولیس تنها نماینده تهرانی در این مسابقات خواهد بود. به نظر می‌رسد ورزشگاه آزادی با همه مشکلاتش محل باز‌ی‌های آسیایی پرسپولیس باشد اما باشگاه نساجی هم که نماینده فوتبال ایران در لیگ قهرمانان به حساب می‌آید برای بازی‌های آسیایی‌اش این ورزشگاه را معرفی کرده است. البته طبیعی است که AFC طوری مسابقات را برنامه‌ریزی خواهد کرد که دو تیم پرسپولیس و نساجی در یک روز میزبان نباشند و با این حساب هر هفته لیگ قهرمانان در مرحله گروهی، ورزشگاه آزادی شاهد یک بازی است. هفته اول لیگ قهرمانان آسیا روزهای 27 و 28 شهریورماه برگزار خواهد شد که باید دید کدام یک از این دو تیم در هفته نخست میزبان هستند و شرایط ورزشگاه آزادی تا آن روز چگونه خواهد بود.


احتمال بالای تقابل با النصر
برخی مسائل و نکات در سیدبندی لیگ قهرمانان آسیا، باعث شده تا احتمال تقابل پرسپولیس و النصر افزایش یابد. با فرض صعود این تیم عربستانی و تراکتور به دور گروهی، حضور دو تیم الهلال و الاتحاد به عنوان سرگروه، باعث می‌شود تا یاران رونالدو به طور قطع در این دو گروه قرار نگیرند. در نتیجه از میان تراکتور، العین، العربی یا آلمالیق، الوکره یا نوف باخور، دو تیم باید با باشگاه‌های الهلال و الاتحاد همگروه شوند .اگر نام تراکتور در میان این دو باشگاه نباشد و از آنجایی که امکان همگروهی تبریزی‌ها با شاگردان گل‌محمدی وجود ندارد، در نتیجه فقط دو تیم دیگر برای تعیین همگروه پرسپولیس باقی می‌ماند؛ النصر و باشگاه دوم!

 

جستجو
آرشیو تاریخی