صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت فوتبال
  • زیر چاپ
  • استقلال
  • منهای فوتبال
  • ورزش جهان
  • فوتبال ایران
  • پرسپولیس
  • پرونده
  • لژیونر
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و سیصد و هشتاد و یک - ۳۱ مرداد ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و سیصد و هشتاد و یک - ۳۱ مرداد ۱۴۰۲ - صفحه ۱۳

خبر

پرونده الیو بجی – پرسپولیس بسته شد
الیو بجی مهاجمی بود که یحیی گل‌محمدی از میان گزینه‌های پرشمار معرفی شده به وی پسندیده بود و در این خصوص از باشگاه درخواست مذاکره برای این انتقال را داشت. باشگاه پرسپولیس هفته گذشته مذاکره با باشگاه تحت قرارداد این مهاجم گلزن را دنبال کرده بود که اکنون با پاسخ شاید شوکه‌کننده‌ای برای باشگاه‌های ایرانی مواجه شد؛ بوردو برای این انتقال و صدور رضایتنامه بجی درخواست ۴ میلیون دلار کرده است و این را به‌صورت کتبی به پرسپولیس اعلام کرد. درخواستی که قطعاً از دسترس باشگاه پرسپولیس خارج است و بیش از یک سوم سقف بودجه در نظر گرفته شده را در این خصوص تنها برای دریافت رضایتنامه باید هزینه کنند. در ادامه باشگاه پرسپولیس خواهان مذاکره برای انتقال قرضی این مهاجم شده بود که با مخالفت این تیم فرانسوی مواجه شد. باشگاه بوردو، الیو بجی را به قیمت ۳ میلیون دلار خریداری کرده و با توجه به سقوط به دسته پایین‌تر برای رهایی از هزینه سنگین قرارداد مهاجمش قصد فروش وی را دارد. به این ترتیب باید پرونده جذب الیو بجی را هم توسط پرسپولیس پایان یافته تلقی کرد و منتظر ماند و دید این تیم چه راهکاری برای تقویت خط حمله خود خواهد داشت.


اتفاق عجیب در دربی نونهالان
سه روز قبل پرسپولیس در دربی نونهالان در حالی که با دو گل تا دقایق آخر پیش بود سه گل خورد و بازنده شد. حالا محمد منصوری بازیکن سابق پرسپولیس که یکی از تماشاگران این بازی بوده می‌گوید: «قصد توجیه ندارم هر چند هر حرفی مطرح شود می‌گویند پرسپولیسی‌ها دنبال توجیه هستند اما واقعاً اتفاق عجیبی در این بازی افتاد و خودم شوکه هستم. پرسپولیس در این بازی دو گل زده بود و می‌توانست گل سوم را هم به ثمر برساند اما بازیکنان اعتماد به نفس لازم را نداشتند. با وجود این پرسپولیس با دریافت یک گل عجیب متزلزل شد و همان گل روحیه تیم را خراب کرد. این گل البته با اشتباه عجیب تیم داوری به ثمر رسید چرا که ابتدا بازیکن حریف در موقعیت آفساید بود و سپس توپ به دو تا تیر خورد و داور گل را اعلام کرد. تیم نونهالان پرسپولیس دو هفته قبل هم در حالی که مقابل شاهین با دو گل پیش بود سه گل خورده و باخته بود و آن گل اشتباه تأثیر زیادی در شکست دوباره‌شان داشت.»


پیشکسوتان پرسپولیس در کانون اصلاح و تربیت
معمولاً تمرینات تیم پیشکسوتان پرسپولیس در دوره جدید روزهای سه‌شنبه هر هفته در زمین طرشت برگزار می‌شود اما این بار پیشکسوتان روز دوشنبه به کانون اصلاح و تربیت رفتند تا یک بازی دوستانه با بچه‌های اصلاح و تربیت انجام دهند. در این بازی که در سالن برگزار شد تیم پیشکسوتان پرسپولیس ابتدا دو گل خورد اما در نهایت با شش گل زده برنده شد. محمد منصوری، بهروز رهبری‌فرد، مرتضی فنونی‌زاده و ... از جمله پیشکسوتان حاضر در این بازی بودند. علی پروین، حمید استیلی و مارکار آقاجانیان هم از این بازی دیدن کردند.

جستجو
آرشیو تاریخی