ناکامی النصر و رونالدو ادامه دارد

می‌خواهند این جام را هم از کریس بگیرند!

النصر دومین شکست متوالی خود در لیگ عربستان را در دو هفته ابتدایی این رقابت‌‌ها تجربه کرد. یاران کریستیانو رونالدو و سادیو مانه این بار مقابل التعاون ناکام بودند و با نتیجه 2-0 شکست خوردند.
دو ستاره بزرگ فوتبال جهان نتوانستند در باز کردن دروازه حریف به تیم خود کمک کنند و التعاون تیمی که اکثر بازیکنانش ارزانقیمت هستند و رقمی بالاتر از یک و نیم میلیون دلار ندارند، در این بازی موفق به کسب سه امتیاز شدند.
النصر، یکی از تیم‌های متمول عربستانی که ارقامی خیره‌کننده را صرف خرید بازیکنان سرشناس در تابستان امسال کرده، شروعی ناامیدکننده در این فصل داشته و بازیکنانی مثل رونالدو، مانه، ‌اندرسیون تالیسکا و مارسلو بروزوویچ هم نتوانستند مانع شکست خانگی تیم‌شان شوند.
لئاندره تاوامبا مهاجم کامرونی در دقیقه 20 و احمد بوحسین در اواخر بازی دو گل التعاون را زدند. دفاع مستحکم الاتفاق با پنج بازیکن و دروازه‌بان مطمئن این تیم باعث ناامیدی رونالدو و النصر در سراسر زمان بازی شدند. النصر هفته گذشته نیز مقابل تیم الاتفاق با هدایت استیون جرارد با نتیجه 2-1 شکست خورده بود. البته در آن بازی بسیاری از بازیکنان سرشناس النصر مثل رونالدو و مانه در ترکیب نبودند چرا که فقط 48 ساعت قبل از آن در فینال عرب چمپیونز کاپ به میدان رفته و جام قهرمانی را به دست آورده بودند.
النصر البته در این بازی موقعیت‌های زیادی خلق کرد اما موفق نشد دروازه حریف را باز کند. رونالدو در دقیقه 89 موقعیت بسیار خوبی را روی پاس مانه به دست آورد که شوت او به تیر دروازه برخورد کرد که البته در ادامه کمک داور پرچم خود را به نشانه آفساید بالا برد.
کریس در جریان بازی سعی کرد هواداران النصر و همچنین هم‌تیمی‌های خود را تحریک کند که تیم را به جلو برانند. او سعی داشت بعد از گل اول هم‌تیمی‌های خود را به تلاش بیشتر دعوت کند.
شکست النصر با واکنش‌های متفاوتی در شبکه‌های اجتماعی همراه بود. هواداران این تیم از یک سوی ستاره 38 ساله تیم خود را به خاطر روحیه جنگنده‌ای که دارد مورد تمجید قرار دادند و از سوی دیگر بخشی از آنها از عملکرد او انتقاد کرده و بویژه در مورد یک صحنه تک به تک که رونالدو موفق به باز کردن دروازه التعاون نشد، بحث‌های زیادی مطرح شد.
یکی از هواداران در مورد او نوشت: «کریستیانو یک رهبر واقعی است. او هر کاری می‌کند تا این تیم وحشتناک النصر را به جلو براند. آنها بدون او چیزی نیستند و به نظر می‌رسد این بازیکنان النصر می‌خواهند یک قهرمانی دیگر را از رونالدو بگیرند!»
رونالدو که فصل گذشته نیز در کسب قهرمانی لیگ عربستان ناکام بود، این فصل به هیچ وجه نمی‌خواهد این اتفاق تکرار شود هرچند که وجود تیم‌های قدرتمندی مثل الهلال و الاهلی و الاتفاق کار او و تیمش را سخت‌تر از فصل قبل نشان می‌دهد.

جستجو
آرشیو تاریخی