صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت فوتبال
  • زیر چاپ
  • استقلال
  • منهای فوتبال
  • ورزش جهان
  • فوتبال ایران
  • پرسپولیس
  • پرونده
  • لژیونر
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و سیصد و هفتاد و نه - ۲۹ مرداد ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و سیصد و هفتاد و نه - ۲۹ مرداد ۱۴۰۲ - صفحه ۱۵

مصاحبه و خبر

 

مصدوم نداشتیم شارجه را می‌بردیم
مجیدی: نباید می‌باختیم
اتحاد کلباء در نخستین بازی‌اش در فصل 24-2023 لیگ امارات در خانه با نتیجه 4 بر 3 از شارجه شکست خورد. مهدی قایدی که در نقل‌وانتقالات تابستانی به اتحاد کلباء پیوسته بود زننده یکی از سه گل تیمش در این مسابقه بود. فرهاد مجیدی، سرمربی اتحاد کلباء در پایان بازی برابر شارجه گفت: «بازی خوبی انجام دادیم و مستحق شکست نبودیم، به ویژه اینکه در تمام طول مسابقه بازی قدرتمندی برابر شارجه به نمایش گذاشتیم. این فرصت را داشتیم که اختلاف گل با شارجه را دو برابر کنیم اما از فرصت‌های پیش‌ آمده استفاده نکردیم. مصدومیت‌ها دلیل باخت ما در بازی نخست است. با این وجود من اعتماد زیادی به بازیکنانم برای جبران این شکست در دیدارهای آینده دارم.»


سرمربی تیم ملی حسینی را ندید
کریمی در قلعه‌ امیر
 در نخستین مسابقه هفته دوم سوپر‌لیگ ترکیه، تیم فوتبال کایسری اسپور در حالی که برای دومین بازی پیاپی علی کریمی را در ترکیب ابتدایی و خط میانی داشت و مجید حسینی را به دلیل مصدومیت در فهرست نفراتش نمی‌دید، در استادیوم نچمی کادی‌اوغلو به مصاف استانبول اسپور رفت. مامه تیام، ستاره پیشین استقلال که سومین فصل حضورش در کایسری اسپور را آغاز کرده، در دقیقه ۷۷ گل اول بازی را روی پاس کارلوس مانه به ثمر رساند اما خیلی زود این گل توسط ابراهیم ایلماز پاسخ داده شد تا برتری یاران کریمی و حسینی از دست برود و تا پایان مسابقه با استانبول اسپور هم پا بر جا نماند.
استانبول اسپور که مثل کایسری اسپور در هفته اول سوپر لیگ ترکیه به تساوی رسیده بود، در این دیدار توانست یاران حسینی و کریمی را با نتیجه یک بر یک متوقف کند تا هر دو تیم ۲ امتیازی شوند. علی کریمی، هافبک ایرانی کایسری اسپور، پس از حضور کامل در نخستین مسابقه فصل مقابل گالاتاسرای، برابر استانبول اسپور تا دقیقه ۸۶ در زمین بود، ولی مجید حسینی به علت مصدومیت نتوانست به میدان برود. نکته اینکه امیر قلعه‌نویی این بازی را از نزدیک دید اما غیبت حسینی اجازه نداد تا او از شرایط مدافع تیم ملی آگاه شود.


نمره 8 نوراللهی شکست الوحده
قدر درخشش احمد نور را ندانستند
الوحده در شب نخست لیگ امارات مقابل البطائح شکست خورد تا شاگردان موسیمانه با یک شوک بزرگ به لیگ وارد شوند. احمد نوراللهی که در ترکیب ثابت الوحده حضور داشت، عملکرد درخشانی در برابر بطائح از خود به نمایش گذاشت، اما به امتیاز منجر شد. او ۶۱ بار توپ را لمس کرد و ۷۹ درصد پاس‌هایش به طور صحیح به مقصد رسید. ۵ پاس کلیدی، ۲ شوت در‌ چهارچوب و ۹ دوئل موفق از ۱۰ دوئل باعث شد تا نوراللهی با کسب نمره ۸ بهترین بازیکن الوحده و دومین بازیکن برتر زمین پس از گلر تیم حریف بشود. گفتنی است الوحده در دیدار آتی خود در ورزشگاه الجزیره به مصاف این تیم خواهد رفت، تیمی که علی مبخوت، بهترین گلزن تاریخ فوتبال ملی و لیگ برتر امارات را در خود دارد.
 

 

جستجو
آرشیو تاریخی