صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت فوتبال
  • زیر چاپ
  • استقلال
  • منهای فوتبال
  • ورزش جهان
  • فوتبال ایران
  • پرسپولیس
  • پرونده
  • لژیونر
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و سیصد و هفتاد و هشت - ۲۸ مرداد ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و سیصد و هفتاد و هشت - ۲۸ مرداد ۱۴۰۲ - صفحه ۱۵

خبر

انصاری‌فرد در دست‌انداز پلی‌آف گیر کرد
سعید تماشاگر ویژه بازی کریم
در یکی از مسابقات دور برگشت مرحله سوم پلی‌آف لیگ کنفرانس اروپا در فصل 2023-24 تیم فوتبال اومونیای قبرس که کریم انصاری‌فرد را در ترکیب ابتدایی نداشت و او را میان نفرات ذخیره می‌دید، مقابل میتلند دانمارک قرار گرفت. یاران انصاری‌فرد که در دیدار رفت مقابل میتلند دانمارک به پیروزی یک بر صفر خانگی رسیده بودند، در مسابقه برگشت غافلگیر شدند و پس از اینکه در دقیقه ۲۵ و در زمان صفر- صفر بودن مسابقه یک اخراجی دادند، شکست سنگینی را متحمل شدند.
اومونیا در دقیقه ۲۷ گل اول را دریافت کرد و چهار دقیقه بعد گل تساوی را به ثمر رساند اما پس از آن با سرنوشت عجیبی مواجه شد و چهار گل خورد تا نتواند صعود به مرحله نهایی لیگ کنفرانس اروپا را تجربه کند. یاران انصاری‌فرد که پس از واگذاری مسابقه سوپر جام مقابل آریس لیماسول به سه پیروزی پیاپی در مراحل پلی‌آف لیگ کنفرانس اروپا رسیدند، در جدال برگشت برابر میتلند دانمارک در تکرار این روند ناموفق بودند و با نتیجه ۵ بر یک شکست خوردند تا پیروزی یک بر صفر آنها در بازی رفت نیز بی‌ارزش شود. کریم انصاری‌فرد، مهاجم ایرانی اومونیا که برای دومین بازی پیاپی به‌عنوان بازیکن تعویضی از دقیقه ۷۰ به زمین رفته بود، یک اخطار هم مقابل میتلند دانمارک دریافت کرد. نکته دیگر اینکه سعید عزت‌اللهی میهمان ویژه این بازی بود و سعی داشت تا با حضورش هم روحیه‌ای به انصاری‌فرد بدهد و هم ملاقات با همبازی سابقش در تیم ملی را تازه کند.


حذف لخ پوزنان بدون بازیکن ایرانی
هفتمین غیبت قلی‌زاده و انتقاد هواداران!
در چهارچوب دیدارهای دور برگشت مرحله سوم پلی‌آف لیگ کنفرانس اروپا، لخ پوزنان لهستان که مثل ۶ بازی رسمی گذشته‌اش علی قلی‌زاده را به دلیل آسیب‌دیدگی در فهرست بازیکنان نداشت، به مصاف اسپارتاک ترناوا اسلوواکی رفت. یاران قلی‌زاده که در مسابقه رفت مقابل اسپارتاک ترناوای لهستان با نتیجه دو بر یک به برتری رسیدند، در بازی برگشت نتوانستند روند شکست‌ناپذیری خود را برای هفتمین مسابقه پیاپی ادامه دهند و بازنده، زمین را ترک کردند.
لخ پوزنان لهستان علی‌رغم شرایط بهتری که برای صعود به دور نهایی پلی‌آف لیگ کنفرانس اروپا داشت، در بازی برگشت با نتیجه سه بر دو مغلوب شد تا با شکست ۴ بر ۳ در مجموع دو بازی، نتواند به مرحله بالاتر در این رقابت‌ها راه پیدا کند. علی قلی‌زاده که از ابتدای فصل ۲۴-۲۰۲۳ در سه مسابقه لیگ استراکلاسای لهستان و سه مسابقه مراحل پلی‌آف لیگ کنفرانس اروپا نتوانسته بود به دلیل آسیب‌دیدگی برای لخ پوزنان به میدان برود، باز هم دور از فهرست تیمش برابر اسپارتاک ترناوای اسلوواکی بود. این هفتمین غیبت قلی‌زاده در ترکیب لخ پوزنان بود که البته صدای هواداران این تیم لهستانی را به هوا بلند کرده است. آنها در فضای مجازی مدام از خود می‌پرسند که چه زمانی قلی‌زاده به شرایط بازی می‌رسد؟
 

 

جستجو
آرشیو تاریخی