صفحات
شماره هفت هزار و سیصد و هفتاد و هفت - ۲۶ مرداد ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و سیصد و هفتاد و هفت - ۲۶ مرداد ۱۴۰۲ - صفحه ۵

واکنش

بدون هوادار فوتبال جذاب نیست
علی چینی: خطیر با نکونام هماهنگ باشد

علی چینی به تقویت هرچه بیشتر استقلال برای حضوری موفق در لیگ تأکید دارد. چینی می‌گوید: «استقلال ۹۵ درصد شاکله فصل قبل خود را حفظ کرده‌ و این یک امتیاز بزرگ است. اما استقلال در دو پست دفاع وسط و فاز هجومی نیاز به تقویت دارد و مدیر عامل وظیفه دارد خواسته‌های نکونام را تأمین کند تا تیم بتواند موفق شود، سرمربی تیم کاملاً به نیازها واقف است و مدیریت استقلال باید با سرمربی هماهنگ و همسو باشد.» چینی از غیبت تماشاگران نیز گله کرده است: «فوتبال بدون تماشاگر مثل چای بدون قند است، نبود آنها در استادیوم به ضرر سرخابی‌ها است، نمی‌دانم چه مسائلی پشت پرده وجود دارد که طرفداران استقلال و پرسپولیس نمی‌توانند به ورزشگاه بیایند در حالی که در شهرستان‌ها هواداران به استادیوم آمده و تیم شهرشان را حمایت می‌کنند. امیدوارم هر چه زودتر این مشکل عدم حضور هواداران به ورزشگاه آزادی حل شود تا دوباره شاهد شور و شوق در استادیوم آزادی باشیم.»
 

سرمربی استقلال در سلامت کامل
تست موفق نکونام درایفمارک


طبق قوانین همه عوامل کادر فنی باید در مرکز پزشکی-ورزشی ایفمارک حاضر شوند و تست ورزش دهند. جواد نکونام نیز که تا روز گذشته راهی ایفمارک نشده بود درنهایت تن به این کار داد تا میزان سلامت بدنش مورد ارزیابی قرار بگیرد. با بررسی‌های انجام شده مشخص شد که نکونام به لحاظ سلامت بدنی مشکلی ندارد و می‌تواند استقلال را همراهی کند. برخی بازیکنان در تست‌های ایفمارک مردود شده‌اند و مجوزی برای حضور آنها داده نشده است. اگر از اعضای کادرفنی نیز شخصی مشکل داشته باشد، اجازه حضور به وی داده نخواهد شد که البته در استقلال هیچ یک از اعضای کادرفنی با مشکل سلامت جسمانی مواجه نیستند.
 

7 بازیکن مد نظر عنایتی

برخی بازیکنان استقلال مد نظر رضا عنایتی هستند تا در تیم امید بازی کنند. علیرضا رضایی، امیر‌ارسلان مطهری، سیدحسین حسینی به همراه آریا برزگر، امیر علی صادقی، حسین زواری و سامان توارنیان ۷ بازیکن استقلالی مدنظر رضا عنایتی هستند. البته از این جمع علیرضا رضایی اردوی استقلال را ترک کرده و راهی یک تیم جدید خواهد شد. البته برخی از این بازیکنان به احتمال زیاد حضور در تیم المپیک را قبول نخواهند کرد و بزودی به اطلاع عنایتی خواهند رساند که حاضر به حضور در تیم امید نیستند.

جستجو
آرشیو تاریخی