صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت فوتبال
  • زیر چاپ
  • استقلال
  • منهای فوتبال
  • ورزش جهان
  • فوتبال ایران
  • پرسپولیس
  • پرونده
  • لژیونر
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و سیصد و هفتاد و چهار - ۲۳ مرداد ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و سیصد و هفتاد و چهار - ۲۳ مرداد ۱۴۰۲ - صفحه ۱۳

خبر

وعده‌های پرداختی باشگاه هم آب می‌رود
پرسپولیسی‌ها همچنان منتظر آپشن و پیش‌پرداخت

شرایط مالی تیم پرسپولیس اصلاً جالب نیست چرا که وعده‌های باشگاه درباره پرداخت مطالبات اعضای تیم محقق نشده است. قرار بود میزان آپشن‌های قرارداد فصل قبل که چیزی حدود 15 درصد مبلغ قراردادشان بوده تا قبل از فصل جدید پرداخت شود اما حالا که در آستانه هفته دوم فصل جدید هستیم خبری از این آپشن‌ها نیست. همچنین پرسپولیسی‌ها 5 درصد از دو فصل قبل طلبکارند و باید بخشی از قرارداد فصل جدید هم به آنها داده شود که فعلاً اتفاقی نیفتاده است. جالب اینکه ابتدا قرار بود آپشن‌ها به علاوه 20 درصد از قرارداد فصل جدید پرداخت شود اما بعداً گفته شد بخشی از آپشن‌ها و 10 درصد قرارداد فصل جدید پرداخت خواهد شد و حتی وعده‌های باشگاه هم آب رفت اما فعلاً که هیچ خبری از پرداختی‌ها نست و پرسپولیسی‌ها همچنان منتظرند.

ترفند پرسپولیس برای رد نشدن از سقف

گلر مدنظر پرسپولیسی‌ها با باشگاهش قرارداد دارد و باشگاه پرسپولیس قرار است مبلغ ۹۰ هزار دلار برای رضایتنامه این بازیکن پرداخت کند. از آنجایی که پول رضایتنامه هم جزو مخارج باشگاه به حساب می‌آید، باشگاه پرسپولیس ترفند جالبی را برای عقد قرارداد با گلر برزیلی در نظر دارد تا همه این مبلغ ۹۰ هزار دلار پول رضایتنامه جزو بودجه این فصل پرسپولیس به حساب نیاید. بر اساس قانون پول رضایتنامه‌ای که یک باشگاه برای یک بازیکن پرداخت می‌کند تقسیم بر سال‌های قرارداد آن بازیکن خواهد شد. از همین رو باشگاه پرسپولیس قصد دارد با گلر برزیلی مدنظر خود قرارداد ۲ یا ۳ ساله ببندد تا کل مبلغ رضایتنامه این دروازه‌بان در مخارج این فصل پرسپولیس حساب نشود و این باشگاه مشکلی برای خریدهای بعدی خود نداشته باشد. به طور مثال اگر قرارداد گلر برزیلی با پرسپولیس ۳ ساله باشد، مبلغ ۹۰ هزار دلار پول رضایتنامه تقسیم بر ۳ شده و برای هر فصل ۳۰ هزار دلار در لیست مخارج این باشگاه محاسبه خواهد شد. گفته می‌شود این دروازه‌بان با مبلغ ۱۰۰ هزار دلار به توافق نهایی برای یک فصل رسیده است. همچنین باشگاه پرسپولیس پولی به ایجنت خارجی این بازیکن نخواهد داد و پول او را تحت عنوان حقوق ماهیانه تا آخر فصل جاری لیگ برتر پرداخت خواهد کرد. رسانه‌های برزیلی خبر دادند بازی شنبه شب آخرین حضور هلیو میگوئل در تیم لوندرینا بود و این بازیکن بزودی راهی تیم جدیدش خواهد شد. هلیو میگوئل شنبه شب با دریافت دو گل، نمره ۶/۴ کسب کرد.

قرارداد با اپراتور قطعی نشده

در شرایطی که طی روز‌های اخیر عنوان شده که باشگاه پرسپولیس با یک شرکت اپراتور تلفن همراه قرارداد امضا کرده و حتی مقرر شده که این شرکت قرار است رقم ۲۰۰ میلیارد تومان به‌صورت ۴ قسط ۵۰ میلیاردی به این باشگاه پرداخت کند، اما مذاکرات ادامه دارد و خبر اینکه قراردادی امضا شده باشد و حتی رقم پرداختی به این باشگاه مشخص شود صحت ندارد. این باشگاه سال گذشته تبلیغ این اپراتور تلفن همراه را روی پیراهن خود منتشر می‌کرد، اما مشخص نیست در فصل پیش رو این رویه ادامه داشته باشد.

جستجو
آرشیو تاریخی