صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت فوتبال
  • زیر چاپ
  • استقلال
  • منهای فوتبال
  • ورزش جهان
  • فوتبال ایران
  • پرسپولیس
  • پرونده
  • لژیونر
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و سیصد و هفتاد و چهار - ۲۳ مرداد ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و سیصد و هفتاد و چهار - ۲۳ مرداد ۱۴۰۲ - صفحه ۱۰

زنده‌روح: ازوونیدیس به دنبال پیشرفت بازیکنان است

می‌توانیم اتفاقات بزرگی رقم بزنیم

خدمت سربازی سخت گذشت اما تجربه خوبی بود

سمیرا شیرمردی
روزنامه نگار

احمدرضا زنده‌روح کاپیتان گل‌گهر سیرجان بعد از ۲ فصل دوری به خاطر خدمت سربازی، حالا با قدرت بازگشت تا در فصل بیست و سوم لیگ برتر خودی نشان دهد. زنده‌روح که کارش را با گل شروع کرد، به دنبال این است که فصل خاطره‌انگیزی برای خودش و گل‌گهر رقم بزند. کاپیتان باتجربه گل‌گهر سیرجان درباره شروع فصل بیست و سوم، پیروزی مقابل فولاد خوزستان، گلی که زد، بازی با پیکان و... صحبت می‌کند.
 ‌بعد از ۲ سال دوری به خاطر گذراندن خدمت سربازی، به گل‌گهر برگشتی و باز هم گل زدی...
بله، خدا را شکر ۲ سال خدمت سربازی‌ام تمام شد و خوشحالم که دوباره برگشتم گل‌گهر و شروع خوبی داشتیم، هم خودم و هم تیم در لیگ برتر. همه دیدند تیم‌مان چه قابلیت و توانایی دارد و امیدوارم بتوانیم در فصل جدید اتفاقات خوبی را رقم بزنیم.
 خدمت سربازی سخت گذشت؟
سخت گذشت به خاطر اینکه در بهترین زمان فوتبالم سرباز شدم. البته تجربیات خوبی کسب کردیم.
 ظاهراً مهدی رجب‌زاده سرمربی فجرسپاسی، اصرار زیادی داشت که شما بمانی اما نماندی.
آقای رجب‌زاده به من لطف دارد اما خودش می‌دانست شرایطم به چه شکل است و چه کاری باید می‌کردم. به هر حال قسمت نبود و برای فجر آرزوی موفقیت و صعود به لیگ برتر دارم.
 ‌به هر حال بعد از ۲ سال دوری، بازگشتت به گل‌گهر با گل بود تا خاطره‌انگیزتر شود.
بله، خدا را شکر. فکر می‌کنم لطف خدا بود که بعد از این ۲ سال، گل بزنم و ببریم. این اتفاق خوب باعث شد انگیزه‌ام بیشتر شود و با روحیه بیشتری در بازی‌ها حضور پیدا کنم تا نتایج بهتری کسب کنیم.
 باز هم مثل قبل، قرار است همه پنالتی‌های گل‌گهر را شما بزنی؟
فعلاً تصمیم بر این شد من بزنم اما فرقی نمی‌کند چه کسی بزند. مهم این است که تیم در مسیر خوب حرکت کند.
 فکر می‌کردید بتوانید در بازی اول، فولاد خوزستان را با ۳ گل شکست دهید؟
به خاطر تغییر و تحولات تیم و اینکه کادرفنی بعد از ۲، ۳ سال تغییر کرد، طبیعی بود که هیچ کس حتی عوامل تیم و کادر مدیریتی هم فکر نمی‌کرد با این نتیجه و با این کیفیت فوتبال که ارائه دادیم، موفق شویم اما خدا را شکر تمام کادر، اعضای تیم، مدیریت و هواداران کمک کردند جلوی تیم خوب فولاد نتیجه خیلی خوبی بگیریم. این نتیجه می‌تواند خیلی کمک کند تا با روحیه کار را ادامه دهیم.
 این نتیجه نشان داد ازوونیدیس مربی کاربلد و خوبی است.
صددرصد همین طور است. یک سرمربی اضافه شده که فکر می‌کنم از لحاظ فنی و کاری خیلی مثبت و مطمئن است. تک تک بچه‌ها، چه آنهایی که بازی می‌کنند و چه آنهایی که بازی نمی‌کنند، به ازوونیدیس اعتماد کامل دارند چون می‌بینیم هر روز با تمام توان کار می‌کند و دنبال پیشرفت بازیکنان است که امیدوارم در آخر نتیجه خوبی به دست بیاوریم.
 گل‌گهر ظاهراً این فصل دنبال قهرمانی است.
بالاخره گل‌گهر در این چند سال اخیر نشان داد همیشه جزو مدعیان بوده و نمی‌شود گفت تغییر روش و تفکر داده. ما در تلاش هستیم در تک تک بازی‌ها بهترین عملکرد را داشته باشیم و جزو مدعیان باشیم.
 فکر می‌کنی گل‌گهر می‌تواند این فصل طلسم را بشکند و قهرمان شود؟
فوتبال غیرقابل پیش‌بینی است اما تمام سعی‌مان این است که برنامه‌های کادرفنی را اجرا کنیم و بازی به بازی پیش برویم. فارغ از نتیجه به دنبال این هستیم که بهترین عملکرد را داشته باشیم. من فکر می‌کنم با یکدلی خوبی که در تیم وجود دارد، می‌توانیم کارهای بزرگی انجام دهیم.
 پس هدف‌تان کسب قهرمانی لیگ است؟
توکل به خدا.
 این هفته با پیکان بازی دارید. این بازی را چطور ارزیابی می‌کنی؟
فکر می‌کنم بازی با پیکان به خاطر اینکه حریف از کادرفنی خیلی خوبی بهره می‌برد، سخت است. شناخت خوبی از رسول خطیبی داریم و می‌دانیم تیم‌هایش جسور، جنگنده، دونده و قابل احترام هستند. خیلی بازی سختی است، حتی سخت‌تر از بازی با فولاد اما ما در این چند روز باید تمرینات را انجام بدهیم تا نتیجه خوبی بگیریم و بتوانیم روندمان را ادامه دهیم. امیدوارم بازی خیلی خوبی شود.
 فکر می‌کنی مدعیان اصلی کسب قهرمانی در فصل بیست و سوم چه تیم‌هایی هستند؟
سخت است از الان در مورد تیمی صحبت کنیم یا بگوییم کدام تیم‌ها مدعیان اصلی قهرمانی هستند اما در چند سال اخیر چند تیم همیشه جزو مدعیان بودند که پرسپولیس، استقلال، گل‌گهر، سپاهان، فولاد و مس رفسنجان از جمله آنها هستند و فکر می‌کنم این فصل هم برای جایگاه بهتر تلاش می‌کنند. کلاً لیگ سخت و فشرده‌ای در بالای جدول داریم. امیدوارم همه از این رقابت‌ها لذت ببرند و تیمی که استحقاق قهرمانی دارد، به آن برسد.

 

جستجو
آرشیو تاریخی