صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت فوتبال
  • زیر چاپ
  • استقلال
  • منهای فوتبال
  • ورزش جهان
  • فوتبال ایران
  • پرسپولیس
  • پرونده
  • لژیونر
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و سیصد و هفتاد و سه - ۲۲ مرداد ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و سیصد و هفتاد و سه - ۲۲ مرداد ۱۴۰۲ - صفحه ۱۳

خبر

درویش منتظر مجوز هیأت مدیره برای پرداخت پاداش

درویش با معضل عدم پرداخت پاداش قهرمانی‌های فصل گذشته روبه‌رو است و چاره‌ای جز تأمین درآمد اضافی ندارد. باشگاه پرسپولیس نیاز به ۴۰۰ میلیارد تومان درآمد برای پرداخت قراردادهای فصل جاری و پاداش‌های فصل گذشته تیم بزرگسالان دارد. همچنین حدود ۱۳۰ میلیارد تومان نیز هزینه‌های جاری باشگاه برای پرداخت هزینه بازی در ورزشگاه آزادی، تأمین بودجه تیم‌های پایه، حقوق کارمندان باشگاه و بلیت‌های هواپیمایی و اسکان در هتل برای هر بازی دارد. مدیرعامل پرسپولیس با مجوز هیأت مدیره باشگاه قصد دارد بخشی از بودجه فصل جاری را بابت پرداخت پاداش قهرمانی‌های فصل گذشته هزینه کند. در صورتی که مجوز لازم در این زمینه حاصل شود سرخپوشان با دریافت پاداش‌های خود راهی تبریز می‌شوند تا دومین بازی فصل جاری را مقابل تراکتور برگزار کنند.

پرسپولیس با حامی مالی قبلی ادامه می‌دهد

باشگاه پرسپولیس با انعقاد قرارداد با حامی مالی خیال خود را بابت بخش قابل توجهی از هزینه‌های فصل جاری راحت کرد تا بازیکنانش با آرامش بیشتری وارد هفته دوم لیگ برتر شوند. بیست و سومین دوره لیگ برتر در حالی آغاز شد که پرسپولیس به عنوان قهرمان لیگ برتر، جام حذفی و در پی آن سوپرجام فوتبال کشور به دنبال عقد قرارداد قابل توجهی با یکی از حامیان مالی خود برای ادامه همکاری بود. در این بین یکی از اپراتورهای تلفن همراه که در فصل گذشته نیز زودتر از موعد مقرر حساب پرسپولیس را شارژ مالی کرده بود، پیشنهاد پرسپولیس را مبنی بر عقد قرارداد پذیرفت تا نزدیک به دو سوم از هزینه‌های فصل جاری این باشگاه تأمین شود.

رونمایی از کیت دوم و سوم

باشگاه پرسپولیس از کیت‌های دوم و سوم پرسپولیس رونمایی کرد. پیراهن ذخیره پرسپولیس در زمینه به رنگ سفید همراه با طرح محو متشکل از نمادهای ایران باستان از جمله گل لوتوس، درفش کاویانی، سرو ایرانی و خط میخی خواهد بود که در روزهای گذشته محبوبیت خاصی نزد هواداران پرسپولیس پیدا کرده است. نکته جالب اینکه در قسمت یقه، طراحی کیت پرسپولیس کاملاً مشابه پیراهن‌هایی است که پیش از این برند آلمانی آدیداس طراحی کرده و در اختیار مشتریان خود قرار داده بود. همچنین در کیت دوم و گلری، سر آستین لباس با رنگ قرمز همراه شده تا نشان‌دهنده رنگ اصلی تیم پرسپولیس باشد. این در حالی است که لوگوی برند تولیدکننده در وسط سینه و لوگوی پرسپولیس و پرچم ایران در دو سمت قرار دارند. نکته مهم در البسه دوم پرسپولیس، یکپارچگی رنگی است و برخلاف سال‌های گذشته از رنگ قرمز در شورت ورزشی و جوراب استفاده نشده تا لباس سرخپوشان سر و شکل جذاب‌تری به خود بگیرد. این در حالی است که کمپانی مجید اعلام کرده است که پیراهن گلری نیز با رنگ مشکی و طراحی یکسان عرضه می‌شود. با این حال با وجود اینکه لباس دوم سفید و لباس دروازه‌بانی مشکی است احتمال اینکه رنگ لباس دوم تغییر کند و مشکی شود هم وجود دارد.

 

جستجو
آرشیو تاریخی