خبر

 

ناکامی بانوان بسکتبال مقابل سامورایی‌ها
تیم ملی بسکتبال بانوان کشورمان در چهارمین دیدار خود در جام ویلیام جونز مغلوب ژاپن شدند.
تیم ملی بسکتبال بانوان کشورمان که در جام ویلیام جونز حضور دارد، دیروز در چهارمین دیدار خود به مصاف یک تیم لیگ برتری از ژاپن رفت. بانوان بسکتبالیست که پیش از این هر ۳ دیدار خود را مقابل نمایندگان کره‌جنوبی،  فیلیپین و چین تایپه واگذار کرده بودند، امروز هم مقابل ژاپن شکست خوردند تا چهارمین باخت خود را در این مسابقات ثبت کنند. تیم ملی بسکتبال کشورمان کوارتر اول و دوم را به ترتیب ۱۵ بر ۶ و ۲۱ بر ۷ واگذار کرد. کوارتر سوم با نتیجه ۱۸ بر ۱۰ به سود کشورمان به پایان رسید و کوارتر چهارم نیز ایران ۱۵ بر ۱۳ برنده شد. این بازی در پایان با نتیجه ۵۹ بر ۴۶ به سود سامورایی‌ها به پایان رسید. آخرین دیدار ملی‌پوشان امروز چهارشنبه با تیم دوم چین تایپه برگزار می‌شود. پس از آن تیم ملی کشورمان راهی تایلند می‌شود تا در کاپ آسیا دیویژن B شرکت کند. بسکتبالیست‌های کشورمان در مسابقات آسیایی با تیم‌های مالزی،  مغولستان و اندونزی همگروه هستند که این مسابقات از ۲۲ مرداد‌ماه آغاز می‌شود.
 

پیکانی‌ها از شنبه استارت می‌زنند
تمرینات تیم والیبال پیکان برای حضور در لیگ برتر ۱۴۰۲ از روز شنبه،  ۲۱ مرداد در سالن شماره یک مجموعه ایران‌خودرو آغاز می‌شود. پیمان اکبری با اعلام این خبر تأکید دارد: «با شروع تمرینات پیکان از چهره‌های جدید و جوان این تیم هم رونمایی خواهد شد. پیکانی‌ها فصل گذشته با هدایت پیمان اکبری به مقام سوم لیگ برتر والیبال دست یافتند و امسال با پوست‌اندازی و جذب چهره‌های جوان و باانگیزه به استقبال فصل جدید می‌روند.»
 

یازدهمی ایران در یونیورسیاد جهانی
کاروان دانشجویان ایران با نام «علمداران» با کسب ۲۳ مدال در رده یازدهم سی و یکمین دوره بازی‌های جهانی یونیورسیاد قرار گرفت. روز گذشته در پایان سی و یکمین دوره بازی‌های یونیورسیاد دانشجویان جهان در چنگدوی چین فینال رشته تیمی واترپلوی مردان برگزار شد تا تکلیف رده‌بندی مدالی کشورها مشخص شود. در پایان این رقابت‌ها، ایران با کسب ۲۳ مدال و شکستن مدال‌های دوره قبل و با وجود کسب ۶ مدال بیشتر با ایستادن در رده یازدهم بازی‌ها به کار خود پایان داد. کاروان «علمداران» با ۸۸ ورزشکار در ۱۱ رشته ورزشی در بازی‌های دانشجویان جهان حضور داشت و در مجموع ۲۳ مدال شامل ۵ طلا، ۶ نقره و ۱۲ برنز کسب کرد. همچنین در جدول توزیع مدال چین با ۱۷۸ مدال (۱۰۳ طلا، ۴۰ نقره و ۳۵ برنز) در رده اول ایستاد. ژاپن با ۹۳ مدال (۲۱ طلا، ۲۹ نقره و ۴۳ برنز) در رده دوم قرار گرفت. کره‌جنوبی هم با ۵۸ مدال (۱۷ طلا، ۱۸ نقره و ۲۳ برنز) در رده سوم ایستاد.

 

جستجو
آرشیو تاریخی