صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت فوتبال
  • زیر چاپ
  • استقلال
  • منهای فوتبال
  • ورزش جهان
  • فوتبال ایران
  • پرسپولیس
  • پرونده
  • لژیونر
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و سیصد و شصت و نه - ۱۷ مرداد ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و سیصد و شصت و نه - ۱۷ مرداد ۱۴۰۲ - صفحه ۱۱

انگیزه‌مان برای بردن استقلال بیشتر شده

میردورقی: شگفتی‌ساز می‌شویم

صنعت‌نفت آبادان که فصل گذشته شرایط سختی را داشت و در لحظه آخر ماندن در لیگ برتر را نهایی کرد، حالا با عبدالله ویسی به دنبال فصلی متفاوت است. زردپوشان آبادانی اگرچه به خاطر درگذشت ناگهانی مرحوم محمدرضا عجمی‌پور خیلی ناراحت هستند و شوک بزرگی به خود دیدند اما حالا سراپا انگیزه هستند تا با نتایج درخشانی که می‌گیرند بتوانند روح این بازیکن فقید را شاد کنند. فیاض میردورقی مدافع جوان صنعت‌نفت آبادان که جزو نفرات اول برای تمدید قرارداد بود، حالا امیدوار به روزهای خوب برای تیمش است و فکر می‌کند می‌توانند شگفتی‌ساز شوند. میردورقی از اتحاد و همدلی بیشتر در بین اعضای تیم خبر می‌دهد و می‌گوید اگرچه کار سختی مقابل استقلال دارند اما در این بازی به دنبال برد هستند تا شروعی خوب در فصل بیست و سوم داشته باشند.

سمیرا شیرمردی
خبر نگار
اوضاع صنعت‌نفت آبادان در آستانه شروع فصل بیست و سوم چطور است؟
خدا را شکر تمرینات پیش فصل خوبی داشتیم و بازی‌های دوستانه بسیار خوبی انجام دادیم که یکی از آنها مقابل پرسپولیس بود. این بازی با توجه به اینکه اولین بازی‌مان با استقلال است، خیلی به ما کمک می‌کند چون در واقع به گونه‌ای شبیه‌سازی کردیم. در کل آماده‌سازی پیش فصل‌مان خوب بود. فقط یک شوک روحی بزرگ به ما وارد شد که اگرچه خیلی ناراحت هستیم اما باعث ایجاد همدلی و اتحاد بیشتری شد. چون همه مرحوم عجمی‌پور را خیلی دوست داشتیم و ناراحت هستیم، می‌خواهیم با بردهای‌مان، روحش را شاد کنیم و از هفته اول و بازی با استقلال این کار را خواهیم کرد.
بازی سختی مقابل استقلال در هفته اول دارید.
بله، بازی سختی داریم اما ما حریف دست و پا بسته‌ای نیستیم و فصل گذشته در ورزشگاه آزادی هم این را نشان دادیم. روی نقاط ضعف و قوت حریف کار کردیم و آمادگی ذهنی، روحی و بدنی داریم که با حمایت هواداران بتوانیم نتیجه خوبی رقم بزنیم و آن را به روح مرحوم عجمی‌پور تقدیم کنیم.
بازی با استقلال با حضور تماشاگران برگزار خواهد شد؟
بله، ظاهراً مجوز گرفته شده و هواداران مثل همیشه می‌آیند تا با حضور حداکثری‌شان ما را حمایت کنند. ما هم تمام تلاش‌مان این است که آنها را با خوشحالی و سربلندی به خانه‌های‌شان بفرستیم.
بانوان هم به ورزشگاه می‌آیند؟
کانون هواداران بانوان تشکیل شده اما نمی‌دانم شرایط ورزشگاه به چه صورت خواهد شد. ما خوزستانی‌ها از بچگی با فوتبال بزرگ شدیم و علاقه به فوتبال در استان ما، دختر و پسر ندارد. پدر و مادرهای ما عاشق فوتبال هستند و دوست دارند بازی بچه‌های‌شان را از نزدیک تماشا کنند. این حق طبیعی بانوان خوزستانی است و امیدوارم این اتفاق مثل تهران و بقیه شهرهای دیگر در استان خوزستان هم رقم بخورد و شاهد حضور خانواده‌ها در ورزشگاه‌ها باشیم.
صنعت‌نفت آبادان این فصل چه هدفی را دنبال می‌کند؟
با شناختی که از آقا عبدالله (ویسی) داریم می‌دانیم که ایشان به کم قانع نیست و دنبال شگفتی هستیم. امیدوارم شرایط طوری پیش برود که فراتر از انتظار هواداران‌مان و مردم آبادان نتیجه بگیریم و دل آنها را شاد کنیم.
فکر می‌کنی مدعیان اصلی قهرمانی فصل بیست و سوم چه تیم‌هایی هستند؟
اجازه بدهید در این مورد صحبت نکنم چون ما تمام تمرکزمان روی تیم خودمان است و می‌خواهیم شرایط خوبی را رقم بزنیم.
گفتی می‌خواهید هفته اول را با برد شروع کنید. چقدر احتمال می‌دهی بتوانید استقلال را ببرید؟
صددرصد. حمایت هواداران‌مان خیلی مهم است و ما می‌خواهیم با تمام وجود کار کنیم که بتوانیم از همان هفته اول بهترین نتیجه را رقم بزنیم. از هواداران‌مان می‌خواهیم باز هم مثل همیشه به ورزشگاه بیایند و از تیم حمایت کنند چون حضور آنها به ما انگیزه بیشتری می‌دهد.

 

جستجو
آرشیو تاریخی