صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت فوتبال
  • زیر چاپ
  • استقلال
  • منهای فوتبال
  • ورزش جهان
  • فوتبال ایران
  • پرسپولیس
  • پرونده
  • لژیونر
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و سیصد و شصت و نه - ۱۷ مرداد ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و سیصد و شصت و نه - ۱۷ مرداد ۱۴۰۲ - صفحه ۱۰

خوزستانی‌ها به تیم‌شان امیدوارند

فولادی که سروصدا ندارد

اکبر منتشلو
خبر نگار
بعد از پایان بیست‌ودومین دوره لیگ برتر و در طول چند ماه اخیر، همواره تب فوتبال داغ بوده و معمولاً خبرهایی در این ورزش وجود داشت که گاهی هواداران را ناراحت می‌کرد و گاهی هم خوشحال. اما برخی تیم‌ها در طول هفته‌ها و ماه‌های گذشته حسابی سر‌وصدا کردند و حواشی زیادی قبل از شروع بیست و سومین دوره لیگ برتر ایجاد شد.
از بسته بودن پنجره انتقالات برخی باشگاه‌ها گرفته تا هوایی کردن برخی بازیکنان ستاره که البته خیلی از این مسائل به مذاق فوتبال‌دوستان خوش نیامد. تیم‌هایی مثل استقلال، پرسپولیس و سپاهان در طول این مدت حسابی حاشیه داشتند تا جایی که برخی از بازیکنان این تیم تا می‌توانستند با احساسات و اعصاب و روان هواداران بازی کردند و البته همچنان این کار را انجام می‌دهند.
در این مدت باید اقرار کرد در روزهایی که تیم‌های استقلال و پرسپولیس درگیر حواشی بودند، تیمی مثل سپاهان از فرصت پیش آمده بهترین بهره را برد و توانست ضمن حفظ سرمربی فصل گذشته خود، بسیاری از بازیکنان مدنظر سرمربی را جذب کند و حتی برخی ستاره‌های تیم‌های سرخابی را هم به خدمت گرفت. در این بین باشگاه تراکتور هم توانست حداقل در جذب بازیکنان و برنامه‌ریزی‌های پیش از شروع بازی‌ها عملکرد خوبی داشته باشد و سروصدایی به پا کند و حتی با جذب برخی بازیکنان حسابی شوک به تیمش وارد کند.
این وضعیت تیم‌های مدعی بود و در حالی که سه تیم استقلال، پرسپولیس و سپاهان در فصل گذشته فاصله زیادی از سایر تیم‌ها گرفته بودند، اما تراکتور را هم می‌توان جزو مدعیان دانست، چرا که شاید اگر در این تیم تغییرات ایجاد نمی‌شد، اینقدر از مدعیان فاصله نمی‌گرفت و در نهایت در رده چهارم جدول ایستاد. سایر باشگاه‌ها در طول هفته‌های اخیر بی‌سروصدا به کارشان ادامه دادند و تلاش کردند در بازاری که حسابی به هم ریخته بدون توجه به حواشی تا جایی که در توان‌شان است بتوانند تیم‌شان را برای بیست و سومین دوره لیگ برتر آماده کنند.
در این بین باشگاه فولاد خوزستان که معمولاً در طول سال‌های اخیر جزو تیم‌های مدعی بوده، کمترین حاشیه و سروصدا را داشت و به همین خاطر هم به نظر می‌رسد توانست تیم خوبی را برای این دوره از رقابت‌ها آماده کند.
 فولاد طی سال‌های گذشته یکی از نمایندگان ثابت خوزستانی‌ها در لیگ برتر بوده است، هر چند آخرین قهرمانی این تیم در لیگ برتر به تقریباً 10 سال پیش بر‌می‌گردد، اما در سال 1400 توانست قهرمان جام حذفی شود و از طرف دیگر در طول این سال‌ها همواره در لیگ برتر حضور داشته و سومی و صعود به لیگ قهرمانان آسیا را هم تجربه کرده است و البته قهرمان سوپرجام هم شد و نشان داد که می‌تواند حرف‌های زیادی در لیگ برتر داشته باشد.
 فولاد در فصل گذشته هم توانست در رده هفتم قرار بگیرد. حالا این تیم خوزستانی با علیرضا منصوریان کارش را در بیست و سومین دوره لیگ برتر ادامه خواهد داد. منصوریان در طول هفته‌های گذشته بیش از اینکه تمرکز خود را برای جذب بازیکنان بگذارد، تلاش کرده فولاد را برای این دوره از رقابت‌ها آماده کند. هر چند این تیم هنوز هم به دنبال بازیکنانی مثل امیر عابدزاده، شجاعی و... است، اما منصوریان برای این فصل، بازیکنانی مثل شهاب گردان، ساسان انصاری، اشکان دژاگه، یونس دلفی، محمد عباس‌زاده، گادوین منشا، موسی کولیبالی و... را در اختیار خواهد داشت و به نظر می‌رسد اگر همچنان بدون حواشی کارش را در رویارویی با حریفان آغاز کند، می‌تواند به نتایج قابل قبولی دست پیدا کند و البته انتظارات هوادارانش را نیز برآورده کند.
فولاد کارش را با گل‌گهر سیرجان شروع خواهد کرد، تیمی که فصل گذشته را بهتر از فولاد به پایان برد و در طول هفته‌های گذشته هم مثل فولاد بدون سروصدا خود را برای این رقابت‌ها آماده کرده است. رفتن تیم منصوریان به سیرجان و بازگشت آنها با سه امتیاز می‌تواند حسابی فولادی‌ها را به ادامه راه امیدوار کند. جالب است که اولین بازی فولادی‌ها در سیرجان با حضور بانوان برگزار خواهد شد.

جستجو
آرشیو تاریخی