صفحات
شماره هفت هزار و سیصد و شصت و هشت - ۱۶ مرداد ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و سیصد و شصت و هشت - ۱۶ مرداد ۱۴۰۲ - صفحه ۴

استقلال

سؤال مهم هواداران
چرا نادری آبی نپوشید؟

یکی از سؤالات متداول در روزهای اخیر پیرامون انتقال محمد نادری به باشگاه تراکتور است. اینکه چه‌طور این بازیکن مجوز حضور در تراکتور را گرفت از آن دسته سؤالاتی است که هواداران استقلال بارها در فضای مجازی آن را به اشتراک گذاشته‌اند. اما دراین میان برخی همه  قصور را دراستقلالی نشدن این بازیکن ، متوجه مسئولان باشگاه می‌دانند و معتقدند که اگرتصمیم گیران در باشگاه استقلال پیگیری دقیقی نسبت به این بازیکن داشتند و با حساسیت موضوع جذب او را دنبال می‌کردند، نادری نیز به جمع آبی‌ها ملحق می‌شد و با توجه به اینکه در پست دفاع وسط و دفاع چپ و حتی هافبک چپ توانایی بازی دارد، می‌تواند عصای دست نکونام در فصل جدید باشد. به هرحال نادری که بارها در اخبار نقل‌وانتقالات استقلالی شد اما قرار است فصل جدید پیراهن تراکتور را بپوشد و با همین تیم مقابل استقلال قرار بگیرد.


استقلال مواظب چمن کمپ باشد
هشدار برای تأمین زمین تمرین

جواد نکونام به گوش مسئولان باشگاه استقلال رسانده یک زمین تمرین دیگر برای انجام تمرینات روزانه این تیم تأمین شود تا احیاناً زمین چمن کمپ ناصرحجازی دچار فرسایش نشود. استدلال نکونام این است که با سرد شدن هوا آرام، آرام زمین چمن کمپ حجازی کیفیت خود را از دست خواهد داد و بارندگی  پستی و بلندی‌هایی را ایجاد خواهد کرد و نباید دراین فصل بیش از حد به زمین تمرین فشار آورد. از نگاه نکونام که سال‌ها در فوتبال اروپا بازی کرده و با سرد و گرم امور تمرین به خوبی آشنا است، داشتن دو زمین تمرین هم‌زمان بسیار اثربخش خواهد بود و موجب کاهش قابل توجه استهلاک زمین تمرین تیمش خواهد شد. حالا باید دید  مسئولان باشگاه استقلال که با مشکلات متعددی در فصل جاری مواجه‌اند آیا می‌توانند یک زمین تمرین جایگزین برای انجام تمرینات فراهم کنند تا  قدری از فشار وارده به چمن کمپ  ناصرحجازی کاسته شود یا خیر؟!


قرارداد نکونام نهایی شد

جواد نکونام سرانجام قرارداد خود را به طور نهایی با استقلال امضا کرد تا برای ثبت در هیأت فوتبال مشکلی نداشته باشد. نکونام پیش ازاینکه قرارداد نهایی خود را امضا کند یک بار با حجت کریمی به توافق رسید و قرارداد امضا کرد اما درنهایت این موضوع منتفی شد و مسئولان جدید باشگاه استقلال توانستند مبلغی را از آقای سرمربی تخفیف بگیرند و با شرایط جدید با سرمربی استقلال قرارداد امضا کنند. به این ترتیب مشکلاتی که در عقد قرارداد سرمربی استقلال وجود داشت در نهایت برطرف شد.

جستجو
آرشیو تاریخی