صفحات
شماره هفت هزار و سیصد و شصت و هشت - ۱۶ مرداد ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و سیصد و شصت و هشت - ۱۶ مرداد ۱۴۰۲ - صفحه ۱۳

بلاتکلیفی عجیب برای تماشای بازی افتتاحیه پرسپولیس در فصل جدید

ورزشگاه آزادی کامل شده؟ چه تعداد تماشاگر؟ بلیت چند؟

بازی چهارشنبه شب پرسپولیس – آلومینیوم اراک حکم افتتاحیه قهرمان دوگانه فصل قبل فوتبال ایران را خواهد داشت و با توجه به شروع فصل تازه حتماً بیننده تلویزیونی بسیاری خواهد داشت اما از آن مهم‌تر پتانسیل حضور تعداد تماشاگران زیادی را حتی در میانه تابستان گرم پایتخت دارد.
پرسپولیس در اولین بازی فصل میزبان است و هواداران این تیم مشتاقند تا بعد از آن قهرمانی‌های دلچسب و تاریخی، شمایل تازه تیم جدیدشان را ببینند و برانداز کنند. هر چند چهره پرسپولیس در ترکیب اصلی تغییر بسیار کمی خواهد داشت و تنها دو بازیکن تازه وارد(کنعانی زادگان و زاهدی) به ترکیب می‌رسند که آنها نیز با توجه به سابقه پرسپولیسی شان بازیکن خیلی جدیدی به حساب نمی‌آیند اما پیش‌بینی می‌شود افتتاحیه پرسپولیس پرتماشاگر باشد.
در چنین شرایطی دیروز و در فاصله 72 ساعت از این مسابقه هیچ چیز درباره تعداد تماشاگران، شرایط ورزشگاه آزادی و نرخ بلیت تماشای این مسابقه مشخص نبود و تلاش‌های ما برای گرفتن اطلاعات از مسئولان سازمان لیگ و ورزشگاه آزادی بی‌نتیجه ماند و مدیران پرسپولیس هم اطلاعات ناقصی داشتند.
در شرایطی که بازسازی ورزشگاه آزادی همچنان ادامه دارد مشخص نیست تعداد سکوهایی که می‌توانند میزبان تماشاگران این بازی باشند نسبت به بازی فینال جام حذفی که 12 خرداد برگزار شد بیشتر شده یا نه. مرمت ورزشگاه آزادی از ماه‌ها قبل آغاز شده و از آنجایی که شامل مقاوم سازی، سبک سازی، اجرای سکوها و در نهایت نصب صندلی‌ها خواهد شد همچنان ادامه دارد کما اینکه نصب سکوهای پیش ساخته از جمعه شروع شده و مشخص نیست نصب صندلی‌ها تا روز بازی تمام خواهد شد یا نه و اصلاً چه تعداد صندلی آماده پذیرایی از تماشاگران است.
هر چه هست بازی با حضور تماشاگران برگزار می‌شود، بانوان پرسپولیسی فعلاً نمی‌توانند تماشاگر بازی تیم محبوب‌شان باشند اما مشخص نیست چه تعداد تماشاگر می‌توانند به ورزشگاه بیایند. درباره گیت‌های فروش بلیت ورزشگاه آزادی و نرخ بلیت‌ها هم هچ چیز اعلام نشده. تعیین نرخ بلیت توسط خود باشگاه پرسپولیس به عنوان میزبان انجام می‌شود اما بلیت فروشی الکترونیکی طبق روال باید از 48 ساعت قبل از بازی یعنی از ساعت 19:30 دقیقه امشب آغاز شود اما نه در باشگاه پرسپولیس کسی نرخ بلیت تعداد تماشاگرانی که می‌توانند بلیت بخرند را می‌داند نه در سایت بلیت فروشی خبری دراین باره منتشر شده است.
جستجو
آرشیو تاریخی