صفحات
شماره هفت هزار و سیصد و شصت و هشت - ۱۶ مرداد ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و سیصد و شصت و هشت - ۱۶ مرداد ۱۴۰۲ - صفحه ۱۰

مصاحبه و خبر

رجاییان: شرایط ورزشگاه آلومینیوم برای ورود بانوان مهیاست

محمد رجاییان مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک درباره سخت‌گیری سازمان لیگ فوتبال برای سقف بودجه باشگاه‌ها می‌گوید: «همکاران من 10 روزی است که در کمیته نقل‌وانتقالات سازمان لیگ حضور دارند و کارشان خیلی سخت شده است. آنها مجبور هستند همه قراردادها را بخوانند و آن را جمع کنند که از سقف بودجه اعلامی بیشتر نشود. البته اگر دست‌های پشت پرده بخواهند فسادی مرتکب شوند، این کار را انجام می‌دهند. این قانون نواقصی دارد، اما شرایط بهتر از نبودن این قانون‌هاست. باشگاه‌های ایرانی حاضر در لیگ قهرمانان آسیا هم با تیم‌هایی رقابت می‌کنند که رونالدو و بنزما را جذب کرده‌اند و حرف منطقی می‌زنند. اگر به دنبال اعتلای فوتبال ایران هستیم، باید مدل باشگاهداری یکسانی تعریف و باشگاه‌ها را خصوصی کنیم. ترکیه چنین کاری را انجام داد و ایران استعدادهای بهتر و بزرگتری دارد.»
 او درباره ورود بانوان به ورزشگاه این طور می‌گوید: «سهیل مهدی میکسدزون استانداردی را معرفی نکرد. ساختار ورزشگاه امام خمینی(ره) قدیمی است و مجبور بودیم میکسدزون را در آن منطقه ورزشگاه بگذاریم. در حال تغییر محل این بخش هستیم و تغییرات دیگری در حال انجام است. استادیوم امام خمینی(ره) استانداردهای بیشتری نسبت به ورزشگاه‌های زیادی دارد. برای ورود بانوان نیاز به نرده‌کشی داشتیم که این کار را انجام دادیم و شرایط برای ورود مهیاست.» رجاییان در مورد مذاکره با باشگاه سایپا برای جذب عارف حاجی‌عیدی می‌گوید: «تفاهمی که با سایپا داشتیم، عملیاتی می‌شود و امروز یا فردا باید رضایت‌نامه این بازیکن را پرداخت کنیم تا او را مقابل پرسپولیس در اختیار داشته باشیم.»
 

کاوه و شهریار زوج خط حمله سپاهان

انتخاب ترکیب 11 نفره سپاهان بویژه در بخش هجومی یکی از بزرگ‌ترین چالش‌های مورایس و دستیارانش خواهد بود؛ جایی که آنها باید از میان ستاره‌های پرشماری که در بخش هجومی دارند، تنها 3 بازیکن را برای حضور در ترکیب اصلی در نظر بگیرند.
 ماجرا وقتی برای کادر فنی پرتغالی سپاهان سخت‌تر هم می‌شود که آنها به خوبی می‌دانند تمام بازیکنان هجومی تیم خودشان را مستحق حضور در ترکیب اصلی می‌دانند. شنیده‌ها از اردوی سپاهان حاکی از آن است که مورایس کاوه رضایی را برای رقابت با شهریار مغانلو به عنوان مهاجم هدف تیم برگزیده است و دو مهاجم سرشناس باید برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی با هم رقابت کنند. بسیاری از علاقه‌مندان به فوتبال در انتظار مسابقه اول سپاهان در لیگ برتر هستند تا متوجه شوند مورایس برای بازی اول چه دیدگاهی برای انتخاب ترکیب اصلی بویژه در بخش تهاجمی خواهد داشت.
 

 

جستجو
آرشیو تاریخی