صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت فوتبال
  • زیر چاپ
  • استقلال
  • منهای فوتبال
  • ورزش جهان
  • فوتبال ایران
  • پرسپولیس
  • پرونده
  • لژیونر
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و سیصد و شصت و هفت - ۱۵ مرداد ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و سیصد و شصت و هفت - ۱۵ مرداد ۱۴۰۲ - صفحه ۱۳

نقل قول

نعمتی: امیدوارم رقم قراردادم را بالا ببرند

علی نعمتی دیروز برای مذاکره درباره تمدید قراردادش به باشگاه پرسپولیس رفت. او در زمان خروج از ساختمان باشگاه در مورد آخرین وضعیت مصدومیت خود گفت: این مصدومیت تمام شده است. یک تا دو دیدار دوستانه بازی کردم و اکنون شرایط خوبی دارم. ان‌شاءالله بتوانم به تیم کمک کنم. در کل مصدومیت سختی بود و در هفته‌های پایانی فصل قبل با درد بازی می‌کردم. مجبور شدم عمل کنم. اکنون شرایط خوبی دارم و به بچه‌های تیم رسیده‌ام. امیدوارم از هفته اول در اختیار تیم باشم و همه جوره به پرسپولیس کمک کنم.
نعمتی در مورد صحبت با مدیران پرسپولیس برای تمدید یکساله قراردادش، توضیح داد: صحبتی کردیم و قرار شد بار دیگر این موضوع فردا (امروز) در هیأت مدیره تصمیم‌گیری شود. امیدوارم توافق‌های لازم صورت بگیرد و یک سال دیگر هم در خدمت پرسپولیس باشم.
وی در واکنش به این موضوع که جزو بازیکنانی بود که برای حضور در پرسپولیس خانه‌اش را فروخت و شنیده می‌شود الان انتظار تغییر در وضعیت قرارداد و افزایش مبلغش را دارد، گفت: قرارداد من خیلی پایین است. این قرارداد منتشر شد و همه دیدند. امیدوارم هیأت مدیره، مدیریت و درویش کمک کنند تا به آن چیزی که مدنظر من است برسیم.
بازیکن پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که با وجود کسب 3 قهرمانی، آیا آپشن‌های قرارداد و پیش پرداخت فصل جدید را دریافت کرده، گفت: کل مبلغ قراردادم را گرفته‌ام اما هنوز آپشن‌ها را نگرفته‌ام. پیش پرداخت هم نگرفته‌ایم.
 
 فرجی: دنبال رفتن بودم زودتر تصمیم می‌گرفتم


فرشاد فرجی درخصوص شایعاتی که در مورد ماندن یا رفتنش پس از حضور دیروز او در باشگاه پرسپولیس منتشر شد، گفت: خودتان می‌گویید شایعه. درمورد شایعه چه صحبتی کنم؟ فعلاً صحبتی نیست. طبق صحبتی که از قبل داشتیم به من و برخی دیگر از نفراتی که یک فصل دیگر از قراردادمان مانده گفته بودند برای تمدید قرارداد به باشگاه بیایید اما فعلاً شرایط به شکلی است که موضوع مهم‌تر، تمرکز باشگاه روی جذب بازیکنان جدید و پرداخت مطالبات مربوط به فصل قبل است. در آینده در مورد تمدید صحبت خواهیم کرد.
مدافع پرسپولیس درمورد اینکه در سال‌های اخیر با وجود مبلغ قرارداد نه چندان زیاد خود در این تیم، عملکرد خوبی داشته و با این وضعیت احتمال دارد مبلغ قراردادش بیشتر شود یا نه، پاسخ داد: نیم فصل اولی که به پرسپولیس آمدم، این تیم در شرایط بد مالی بود. در آن زمان قرارداد سفید امضا کردم و بیشتر هدفم کمک به پرسپولیس بود. ذهنیت مالی نداشتم. پس از آن فصل رقم قراردادها در لیگ برتر ترکید و مبالغ افزایش زیادی داشت. متأسفانه از آن اجری که بازیکنان دیگر بردند، بی‌نصیب ماندیم (باخنده) البته اعتراضی نداشتیم.
بازیکن پرسپولیس در خصوص اینکه آیا دوست دارد بماند و بجنگد یا به دنبال شرایط بهتری است، گفت: اگر واقعاً دنبال این بودم خیلی زودتر تصمیم دیگری می‌گرفتم. پرسپولیس را دوست دارم. تا الان مانده‌ام و جنگیده‌ام. دوست دارم افتخارات بیشتری داشته باشم. هیچ کس دوست ندارد پیراهنی که به این سختی به دست آورده را به راحتی از دست بدهد. بازهم می‌مانم و می‌جنگم. سعی می‌کنم جایگاه خودم را کسب کنم.

 

جستجو
آرشیو تاریخی