صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت فوتبال
  • زیر چاپ
  • استقلال
  • منهای فوتبال
  • ورزش جهان
  • فوتبال ایران
  • پرسپولیس
  • پرونده
  • لژیونر
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و سیصد و شصت و هفت - ۱۵ مرداد ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و سیصد و شصت و هفت - ۱۵ مرداد ۱۴۰۲ - صفحه ۱۲

تعویق لیگ بیشتر به سود تیم‌های ناآماده شد

ابراهیمی: پرسپولیس به یک مهاجم دیگر هم نیاز دارد

دنبال عشق و حال نبودم واقعاً عمل جراحی داشتم!

ناصرابراهیمی مربی اسبق پرسپولیس معتقد است نفس کار پیشکسوتان در برگزاری بازی برای دو سه پیشکسوت باارزش بوده اما او واقعاً به‌دلیل مشکلی که داشته نتوانسته در محل انجام بازی حضور پیدا کند و به‌دلیل مسافرت نبوده که در محل انجام بازی حضور نداشته است.

مسعود قراگزلو
روزنامه‌نگار
‌چرا شما در محل بازی دوستانه‌ای که به احترام شما و رضا و بیوک وطنخواه حضور داشت حضور نیافتید تا پیشکسوتی بگوید که شما دنبال عشق و حال بودید؟!
در جلسه ختم خواهر پنجعلی این مسأله مطرح شد که شاید چنین بازی برگزار شود اما بحث جدی نشد.
‌اما یک پیشکسوت پرسپولیس از شما و دو برادر وطنخواه انتقاد کرده که آنها به احترام شما و دو پیشکسوت دیگر بازی کردند اما شما دنبال مسافرت و به تعبیر ایشان دنبال عشق و حال بودید؟
من از اینکه نادر فریادشیران و گروهی از پیشکسوتان پرسپولیس و راه‌آهن به من و دو پیشکسوت دیگر احترام گذاشتند و به احترام ما بازی کردند تشکر می‌کنم چون انصافاً نفس کار قشنگ و قابل احترام بود اما واقعاً من در عشق و حال نبودم چون چند روز پیش عمل جراحی داشتم وگرنه حتماً در محل انجام بازی حاضر می‌شدم تا از کسانی که بازی کردند تشکر کنم اما گفتم عذر موجه داشتم و هیچ وقت آدمی نبوده و نیستم که قدر ارزش گذاشتن را ندانم و نسبت به آن بی‌توجه باشم.
‌لیگ شروع نشده با تعویق یک هفته‌ای مواجه شد این تعویق به سود تیم‌ها شد یا به ضررشان؟
مسلماً هر تیمی که تمریناتش کافی نبوده از این تعویق بیشتر سود برده است. در این بین تا آنجا که من می‌دانم چهار پنج تیم که کمتر بازیکن گرفته و تمرینات و بازی تدارکاتی کافی نداشتند بیشتر سود بردند تا تیم‌هایی که زودتر تمریناتشان را شروع کردند و به اندازه کافی هم بازی تدارکاتی انجام دادند اما فارغ از این مسأله من اصلاً این تعویق قبل از اینکه لیگ شروع شود را نشانه خوبی نمی‌دانم چون معتقدم این مسأله نشانه بی‌برنامگی فدراسیون و هماهنگ نبودنش با سازمان لیگ است که چنین برنامه‌هایی به وجود می‌آید. این در حالی است که ما می‌بینیم و شاهد هستیم که در اروپا از مدتی قبل از شروع بازی همه چیز برنامه‌ریزی می‌شود و بازی‌ها هم سر همان ساعتی که اعلام می‌شود برگزار می‌شود و همه مسائل بر اساس برنامه‌ریزی بخوبی انجام می‌شود.
‌در رابطه با شرایط یارگیری پرسپولیس و شانس موفقیتش در آسیا با توجه به تقویت تیم‌های عربستانی چقدر شانس برای موفقیت پرسپولیس قائل هستید؟
پرسپولیس در آسیا کار مشکلی دارد چون تیم‌های خارجی خصوصاً عربستانی امسال بیشتر از هر زمان دیگری بازیکن ستاره جذب کرده‌اند به همین دلیل هم هست که اگر پرسپولیس قهرمان شده یا چهره موفقی از خود ارائه دهد واقعاً جای تقدیر خواهد داشت و باید به آن احترام گذاشت.
‌ فکر می‌کنید پرسپولیس در لیگ و جام حذفی باز هم قهرمانی‌های دیگری را کسب خواهد کرد؟
پرسپولیس بازیکن زیاد نگرفته اما شاکله خودش را حفظ کرده به همین دلیل باید منتظر ماند و دید که چه اتفاقی می‌افتد. در هر حال و طبق تجربه‌ای که من در فوتبال دارم اگر پنج هفته بازی‌های لیگ را ببینم قطعاً در خصوص ‌شانس قهرمانی مجدد پرسپولیس در دو جام داخلی حرف خواهم زد.
‌در رابطه با کمبود بازیکن چه صحبتی دارید و به نظرتان آیا پرسپولیس در پست مهاجم با کمبود مواجه است؟
یحیی احتمال زیاد با روش 2-4-4 بازی خواهد کرد از این‌رو پرسپولیس جدا از دو مهاجمی که دارد نیاز به یکی دو مهاجم دیگر هم دارد از این‌رو قطعاً سرمربی پرسپولیس به‌دنبال این است که مهاجم بگیرد و در این رابطه تلاش خواهد کرد که بهترین مهاجم را هم جذب کند.

 

جستجو
آرشیو تاریخی