صفحات
شماره هفت هزار و سیصد و شصت و سه - ۰۸ مرداد ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و سیصد و شصت و سه - ۰۸ مرداد ۱۴۰۲ - صفحه ۵

خبر

اتفاق عجیب در باشگاه استقلال!
 باشگاه استقلال این روزها درگیر مسائل عجیبی است که ریشه تمامی آنها به مشکلات مالی تیم برمی‌گردد. طبق وعده‌های مدیران،  قرار است در این هفته و پس از عقد قرارداد با یک یا چند اسپانسر بزرگ،  بخش قابل توجهی از این مشکلات حل شود. در جدیدترین اتفاقی که در استقلال رخ داده،  یکی از افرادی که مبلغی را از آبی‌ها ‌طلب داشته،  وارد ساختمان باشگاه شده و کامپیوتر و چاپگر را با خود برده است! این اتفاق در شرایطی رخ داده که استقلالی‌ها باید قرارداد یکی از بازیکنان جدید خود را ثبت می‌کردند و به دلیل عدم وجود رایانه و پرینتر در ساختمان باشگاه،  مجبور شدند تا برگه‌های قرارداد را در مکانی خارج از باشگاه تایپ و چاپ کنند. استقلالی‌ها امیدوارند تا با اسپانسر جدید ظرف روزهای پیش رو به توافق نهایی دست پیدا کنند و بخش بزرگی از این مشکلات حل شود.
 

انتقال نافرجام قدوس
در روزهای اخیر صحبت‌هایی مبنی بر مذاکرات باشگاه استقلال با سامان قدوس،  مهاجم ایرانی فصل گذشته تیم برنتفورد انگلیس مطرح شد. باشگاه استقلال مذاکراتی با قدوس انجام داد اما رقم درخواستی لژیونر ایرانی باعث منتفی شدن حضور او در استقلال شد. درباره قدوس که فوتبالش را از اروپا آغاز کرد،  گفته می‌شود مقصد بعدی او لیگ سوئد خواهد بود. آنچه مشخص است تا این لحظه روند مذاکرات استقلال با قدوس متوقف شده است،  مگر اینکه در روزهای آینده اتفاق خاصی بیفتد. استقلال به دلیل بی‌پولی نتوانسته به خواسته خود در زمینه انتقالات برسد. استقلال در فصل نقل و انتقالات سعی کرد دو انتقال پر سرو‌صدا (بیرو و قدوس) را داشته باشد اما هر دوی این نقل و انتقالات به دلیل نبود پول منتفی شد و استقلال فقط زمان از دست داد.
 

حمایت میلیونی
از نکو
جواد نکونام در روزهایی که استقلال در شرایط بحرانی به سر می‌برد در کنار این تیم ماند و به این نکته اشاره داشت که هیچ کس نمی‌تواند  او را از استقلال فراری دهد. به همین دلیل این روزها محبوبیت نکو در بین هواداران استقلال افزایش پیدا کرده است تا جایی که هواداران او در اینستا میلیونی شده است. اینطور که گفته می‌شود حرف‌های نکونام فالوورهای او را میلیونی کرده و این مربی محبوبیتش طی روزهای اخیر به شدت افزایش پیدا کرده است.

جستجو
آرشیو تاریخی