صفحات
شماره هفت هزار و سیصد و شصت و سه - ۰۸ مرداد ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و سیصد و شصت و سه - ۰۸ مرداد ۱۴۰۲ - صفحه ۱۵

خبر

برتری لخ‌پوزنان بدون خرید ایرانی
دوری قلی‌زاده چهار ماه شد
 باشگاه لخ‌پوزنان که علی قلی‌زاده را از شارلروای بلژیک به خدمت گرفت و رکورد گران‌ترین نقل و انتقالات تاریخ لیگ فوتبال لهستان را شکست، بدون بازیکن ایرانی خود در یک رقابت اروپایی به میدان رفت و توانست به برتری مقابل کائونو ژالگیریس لیتوانی دست پیدا کند. تیم فوتبال لخ‌پوزنان لهستان در ادامه دیدارهایی که علی قلی‌زاده را در اختیار ندارد، در یکی از مسابقات دور رفت مرحله دوم لیگ کنفرانس اروپا در فصل ۲۴-۲۰۲۳ به مصاف تیم کائونو ژالگیریس لیتوانی رفت و توانست به برتری پرگل دست پیدا کند.
یاران قلی‌زاده که در ورزشگاه اِنئا پوزنان و در حضور حدود ۲۶ هزار تماشاگر میزبان کائونو ژالگیریس، نایب قهرمان فصل گذشته لیتوانی بودند، توانستند به پیروزی سه بر یک دست پیدا کنند تا شرایط خوبی برای صعود به مرحله سوم و نهایی پلی‌آف لیگ کنفرانس اروپا در بازی برگشت داشته باشند. علی قلی‌زاده که در ابتدای فروردین ماه امسال در دیدار تدارکاتی تیم ملی ایران مقابل روسیه با آسیب دیدگی مواجه شد، طی چهار ماه گذشته نتوانسته در مسابقات ملی و باشگاهی حضور پیدا کند، ولی امیدوار است هر چه زودتر به ترکیب باشگاه جدیدش در لهستان اضافه شود.


امیر روستایی از دوحه به منامه
یک پرسپولیسی، اولین ایرانی لیگ بحرین
 امیر روستایی فصل قبل یکی از بهترین بازیکنان الشحانیه در لیگ یک قطر بود. او گل‌های حساسی برای تیمش به ثمر رساند و حالا هم گفته می‌شود لیگ بحرین را برای ادامه فوتبال خود انتخاب کرده است. نشریه الوطن بحرین در خبری نوشت که باشگاه سترة این کشور با امیر روستایی به توافق رسیده و این مهاجم ایرانی قرار است در فصل جدید برای این تیم به میدان برود.
الوطن در این خبر و به نقل از منابع خود نوشته است طبق اطلاعاتی که از باشگاه سترة به دست آمده، این باشگاه و امیر روستایی پس از مذاکرات جدی، بر سر متن قرارداد به توافق نهایی رسیده‌اند و این مهاجم از فصل بعد برای این تیم به میدان می‌رود. این روزنامه اضافه کرده که پیش‌بینی می‌شود امیر روستایی طی چند روز آینده وارد بحرین شود تا به تیمی ملحق شود که از اوایل مرداد ماه با سرمربیگری عبدالعزیز عبده، مرحله آماده‌سازی برای فصل جدید را آغاز می‌کند.
الوطن اضافه کرده است که روستایی 25 ساله اولین بازیکن ایرانی در لیگ برتر بحرین موسوم به ناصر بن حمد خواهد بود. این روزنامه در توصیف روستایی نوشته است که وی یکی از بازیکنان ایرانی است که دارای قابلیت‌های بالایی در سطح خط حمله و دارای قابلیت گلزنی است. این بازیکن فصل گذشته عضو باشگاه الشحانیه بود و کمک زیادی به صعود این تیم به نیمه نهایی جام امیر قطر کرد که برای اولین بار این تیم در رقابت‌های جام حذفی، به این مرحله رسید. تیم سترة فصل قبل در رده پنجم جدول 12 تیمی لیگ بحرین قرار گرفت.

 

جستجو
آرشیو تاریخی