صفحات
شماره هفت هزار و سیصد و شصت و سه - ۰۸ مرداد ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و سیصد و شصت و سه - ۰۸ مرداد ۱۴۰۲ - صفحه ۱۳

خبر

پیشنهاد عجیب یک ایجنت به یحیی
یحیی گل‌محمدی و آنالیزورهایش این روزها مشغول تماشای فیلم مهاجمان خارجی هستند که به دست آنها رسیده است. با توجه به سقف بودجه و قرارداد و قوانین جدید در فوتبال ایران، بسیاری از تیم‌ها و مدیران باشگاه‌ها دنبال خریدهای ارزان‌تر هستند. برهمین اساس یک ایجنت مهاجم ارزان‌قیمت ۲۵۰ هزار دلاری (برای یک فصل) را به یحیی پیشنهاد داده اما سرمربی پرسپولیس آن را نپذیرفته است. یحیی گل‌محمدی معتقد است مهاجم ۲۵۰ هزار دلاری خارجی ولو آنکه برزیلی باشد از کیفیت بالایی برخوردار نیست و به درد پرسپولیس نمی‌خورد.
البته در فصل گذشته لئاندرو پریرا که قرارداد ۷۰۰ هزار دلاری داشت هم به کار پرسپولیس نیامد.

طلب شیخ و پریرا پرداخت می‌شود
شیخ دیاباته و لئاندرو پریرا رسماً از پرسپولیس جدا شده‌اند اما همچنان از این باشگاه طلبکار هستند. در همین راستا باشگاه پرسپولیس قبل از اینکه این نفرات بخواهند از طریق فیفا پیگیر طلب خود باشند به‌دنبال این است تا طی یکی دو هفته آینده طلب این دو مهاجم جداشده را پرداخت کند.

خبر ایران ورزشی تأیید شد
سرلک دنبال دانشجو شدن
مجوز بازی میلاد سرلک در لیگ برتر روز اول شهریورماه سال‌جاری به پایان می‌رسد. برهمین اساس اگر تا قبل از شهریورماه میلاد سرلک به تیم ملی دعوت شود می‌تواند تا دو سال یعنی تا ۳۰ سالگی به سربازی نرود و هم در تیم ملی و هم در لیگ برتر بازی کند. البته میلاد سرلک دنبال دانشجو شدن هم رفته است. اگر این بازیکن به دانشگاه برود می‌تواند خدمت سربازی‌اش را به تعویق بیندازد.

بعد از عزت‌اللهی مغانلو هم نشد
باشگاه پرسپولیس تلاش برای گرفتن رضایتنامه را به مغانلو سپرده بود اما باشگاه سپاهان حاضر نشد تا آقای گل فصل گذشته لیگ برتر را در اختیار رقیب اصلی خود قرار دهد و بحث حضور مغانلو در پرسپولیس منتفی شد.

جستجو
آرشیو تاریخی