صفحات
شماره هفت هزار و سیصد و شصت و سه - ۰۸ مرداد ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و سیصد و شصت و سه - ۰۸ مرداد ۱۴۰۲ - صفحه ۱۲

خبر

مربی سابق بوکس در پرسپولیس
سرخپوشان ایران، مربی بدنساز و پیشین تیم ملی بوکس ایران در مسابقات آسیایی را به خدمت گرفتند. سامان اسکندری که متولد سال ۱۳۶۴ است به‌عنوان مربی بازتوانی در پرسپولیس حضور یافته است و در کنار و زیر نظر په‌په لوسادا، مربی بدنساز تیم به وی کمک خواهد کرد. وی مدرک مربی عالی بدنسازی را از کمیته ملی المپیک و دانشگاه باسک اسپانیا در اختیار دارد همچنین دارای مدرک درجه یک کراس‌فیت است. حضور در کادر مربیان تیم ملی بوکس، مدرس انجمن بدنسازان ایران، مدرس و عضو کمیته فنی کراس فیت ایران، مربیگری تیم MMA ایران، بدنسازی اختصاصی بازیکنان لیگ ‌برتر فوتبال ایران، بدنسازی اختصاصی ملی‌پوشان ایران در رشته‌های مختلف از جمله تنیس و بسکتبال بخشی از فعالیت‌های حرفه‌ای در این حوزه است. اسکندری در کادر فنی جایگزین حسن تشکری‌کیا شد که فصل گذشته همین مسئولیت را برعهده داشت و از جمع سرخپوشان جدا شده است. در همین زمینه باشگاه پرسپولیس از زحمات بی‌شائبه تشکری‌کیا در فصل گذشته که با کسب سه جام برای تیم همراه بود قدردانی می‌کند.
 

پیشنهاد پرسپولیس به فدراسیون
باشگاه پرسپولیس برای باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی‌اش، پیشنهادی به فدراسیون ارائه کرده است. پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس نیز مانند چندین باشگاه دیگر لیگ برتر فوتبال ایران بسته است و دلیل آن بدهی یا پرونده باز نیست بلکه بدهی معوقه به فدراسیون فوتبال است. یکی از راهکارهای پرسپولیس برای پرداخت مطالباتش رایزنی با فدراسیون فوتبال است تا اگر راضی به این کار شوند از محل مطالبات سرخپوشان در فیفا این طلب برداشت شود تا از این راه پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس باز شود. هنوز فدراسیون بابت این رایزنی درویش و همکارانش پاسخی نداده است و مشخص نیست با این درخواست موافقت بشود یا نه.
 

شایعه عجیب پیرامون پست معاونت باشگاه
طی یکی دو روز اخیر در فضای مجازی شایعه شده عباس اسماعیل‌بیگی سرلیدر سابق هواداران پرسپولیس به‌عنوان معاون ورزشی باشگاه انتخاب شده و بزودی رسماً معرفی خواهد شد. اسماعیل‌بیگی مدیر کانون هواداران پرسپولیس بوده و از لیدرهای شناخته شده این باشگاه طی بیست سال گذشته به حساب می‌آید که معمولاً در بازی‌های ملی نیز در امور تشویق تیم ملی به فدراسیون کمک می‌کند. بعد از استعفای محمد محمدی از این سمت هنوز فردی برای جانشینی او انتخاب نشده است. حدود یک ماه قبل صحبت از علیرضا امامی‌فر و محمد انصاری برای پست معاونت بود که منتفی شد و حالا در شایعه‌ای عجیب بحث به کار‌گیری یک لیدر در این پست به گوش می‌رسد. موضوع انتخاب اسماعیل‌بیگی البته فعلاً به‌عنوان شایعه مطرح شده و با تعجب و البته مخالفت بسیاری از هواداران در فضای مجازی همراه شده و همه این سؤال را مطرح می‌کنند که چطور درویش به این نتیجه رسیده که یک لیدر در نقش معاون ورزشی می‌تواند به او کمک کند.
 

 

جستجو
آرشیو تاریخی