صفحات
شماره هفت هزار و سیصد و شصت و دو - ۰۷ مرداد ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و سیصد و شصت و دو - ۰۷ مرداد ۱۴۰۲ - صفحه ۴

استقلال

سنت همیشگی آبی‌ها
استقلالی‌ها در مراسم سوگواری
اغلب بازیکنان استقلال در روزهای اخیر در مراسم سوگواری امام حسین(ع) شرکت کردند. جواد نکونام، محمد نوازی، روزبه چشمی و خیلی‌های دیگر همچون سال‌های گذشته در مراسم تاسوعا وعاشورا شرکت و بار دیگر با آرمان‌های اباعبدالله‌الحسین(ع) بیعت کردند. البته این سنت امسال استقلالی‌ها در این ایام نیست. در سال‌های گذشته نیز بارها شاهد حضور جمع کثیری از بازیکنان، مربیان، پیشکسوتان و بسیاری از بزرگان استقلال در چنین مراسمی بودیم و این سنت در سال‌های آتی نیز ادامه خواهد داشت.


برخی دستمزدها شوخی نیست
نامجومطلق: نکونام تنها است
مجید نامجو مطلق، یکی از پیشکسوتان استقلال بر این باور است که جواد نکونام در استقلال با تنهایی مواجه شده است. مطلق می‌گوید: «جذب بازیکن باید بر اساس آرامش باشد، اما استقلال آرامش نداشت و بازیکنان مدنظر نکونام راهی تیم‌های دیگر شدند. در این شرایط پشت جواد نکونام خالی شده و او تنهاست. نکونام باید تک و تنها بار استقلال را به دوش بکشد و در حق اواجحاف شد.» مطلق از یک تبعیض آشکار میان استقلال و پرسپولیس حرف می‌زند: «وقتی پرسپولیس با مشکل یا بحرانی مواجه می‌شود همه عوامل دست به دست هم می‌دهند تا مشکل آنها حل شود. پشتیبانی و حمایت از این تیم با استقلال یکسان نیست. بازیکنی که سال قبل از 30 بازی ممکن در 29 مسابقه نیمکت‌نشین بوده، دو بازی هم در جام حذفی به میدان رفته و 10 میلیارد دریافتی داشته، برای امسال 50 میلیارد طلب کرده است! این ارقام شوخی نیست.»


حمله اولیایی به قربانزاده
سرنوشت پول مردم چه شد؟

 

 

 


کاظم اولیایی، عضو کمیته بدوی لیگ قهرمانان آسیا درباره بررسی وضعیت باشگاه استقلال توضیحات جالبی داده و به قربانزاده حمله کرده است: «ما اخیراً از آقای خانی، عضو هیأت مدیره باشگاه استقلال گزارش مالی خواستیم تا اسناد و مدارک باشگاه استقلال مورد بررسی جدید قرار بگیرد. حسین قربانزاده برای خودنمایی برند استقلال را به بدترین شکل ممکن از بین برد. او در تلویزیون از اتفاقات و اسراری حرف زد که نباید! یکی از رؤسای اسبق سازمانی که قربانزاده ریاست آن را برعهده داشت، در حال حاضر در زندان به سر می‌برد.» اولیایی درباره اینکه سرنوشت پول مردم چه شد، گفت: «به عنوان افزایش سرمایه ۷۰۹ میلیارد از مردم پول گرفتند؛ نه تنها این رقم هزینه نشد بلکه معادل این رقم برای باشگاه‌ها بدهی ایجاد کردند! جواب سرمایه‌گذاران را چه کسی می‌خواهد بدهد؟!»

جستجو
آرشیو تاریخی