صفحات
شماره هفت هزار و سیصد و شصت و دو - ۰۷ مرداد ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و سیصد و شصت و دو - ۰۷ مرداد ۱۴۰۲ - صفحه ۳

شمیم عطر حسین با ستاره‌ها

جامعه ورزش در سوگ اباعبدالله الحسین‌(ع)

 

با فرا رسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی بار دیگر شمیم عطر حسین (ع) به مشام می‌رسد و دل‌های همیشه عاشق را همگام با قافله عشق،  نینوایی می‌کند. در گوشه گوشه این سرزمین پهناور بیرق عزای سید و سالار شهیدان برافراشته شد تا عاشقان عهدی دوباره با آرمان‌های عاشورا ببندند.
همزمان با دهه نخست محرم خیمه‌های عزاداری عاشورا در جای جای ایران به همت جوانان و پیرغلامان و شیفتگان اباعبدالله (ع) بر پا شد و حسینیه‌ها،  تکایا،  مساجد و دسته‌های عزاداری میزبان دلدادگان حسینی بودند.
سرزمین ایران در روز تاسوعا و عاشورای حسینی یکپارچه سیاهپوش و عزادار سید و سالار شهیدان شد. همزمان با تاسوعا و عاشورای حسینی هیأت‌های عزاداری در مساجد،  حسینیه‌ها و تکایا در سراسر ایران طبق روال هر سال میزبان عزاداران و سوگواران امام حسین‌(ع) بودند.
مردم ایران به سنت همه ساله در ایام محرم با برپایی عزاداری‌های سنتی عرض ادب و ارادت خود را به ساحت مقدس حضرت ثارالله‌(ع) نشان دادند و در عاشورای امسال بار دیگر یاد سید و سالار شهیدان را زنده نگاه داشتند.
اهالی ورزش نیز بنا به سنت همیشگی در مراسم عزاداری امام حسین (ع) حضور یافته و همراه با سایر آحاد جامعه عزاداری کردند. حضور ورزشی‌ها در کنار مردم و در ایام عزاداری اباعبدالله (ع) یک بار دیگر حضور ستاره‌ها در کنار مردم را به تصویر کشید و ثابت کرد که ستاره‌های ورزش همیشه در کنار مردم حضور پررنگی دارند.

 

جستجو
آرشیو تاریخی